@Lenamill, Ja liever wel dan zou ik weten of het ook ''werkt'' .. Geduldig afwachten tot maandag is de enige optie vrees ik Hm lastig hoor! Ik zou ook inderdaad diegene in vertrouwen nemen en ervoor gaan! Liefs
Ik keek er zo naar uit om mee te gaan op weekend! Het gaat zo leuk worden! Ik kan ook wel wat ontspanning gebruiken. Ik was aan't denken om gewoon later na te komen met de trein. (een halve dag later ofzo) Maar dan kan ik niet zeggen dat ik ziek ben. Mijn moeder zei dat ik misschien kan zeggen dat ik een zieke collega moet vervangen en daarom later zal nakomen. Morgen komt de toekomstige bruid naaar mij, zij is mijn beste vriendin en weet alles. Ik heb haar ook gezegd dat het IUI zal zijn dit weekend. Zij zou al de rest gewoon laten vallen, maar dit alles (FM, IUI,..) bepaalt al zo lang heel ons leven dat ik geen zin heb om voor misschien weer een mislukte poging heel het weekend alleen thuis te zitten. De mannen hebben ook dit weekend vrijgezellenweekend... Dus mijn man moet voor zaterdag ook een smoes verzinnen... Pff wij trekken altijd nog extra problemen aan.
Als je een heel weekend weg bent, is het erg onhandig als dan ook nét die IUI erop valt =\ Ik heb geen tips voor je meid, behalve wat je hart je ingeeft Kan je jezelf vergeven als je deze ronde laat schieten? Hoe groot acht je de kans dat je zonder IUI ook raak schiet Misschien een Back-up plan maken? Als dit gebeurd dan dit, als dat gebeurd dan dat. Hier was er weer heen groei, vanavond 62,5 spuiten en dan zondag controle Zaterdag kan ik niet, heeft ze ook in het systeem gezet
Later komen is inderdaad ook een goede optie. Waarom niet gewoon zeggen dat je die ochtend nog een doktersafspraak hebt, die meiden moeten toch niet alles weten?
Ik zou ook die IUI gewoon doen. Hebben ze wel al gezegd bij de gyn dat het zeker dit weekend is? Of heb je zelf een vermoeden? Zo'n vrijgezellen weekend missen is vervelend maar na alle moeite je IUI missen lijkt mij persoonlijk vervelender..... Maargoed je moet t natuurlijk zelf weten.... Ik moet me echt inhouden om niet te gaan testen..... Maar vind dat ik sterk moet zijn. Zal waarschijnlijk toch niet zwanger zijn dus misschien beter testen als ik over tijd ben Hoe gaat t met de rest?
Ben je er al uit @lenamill? Blijft gewoon lastig! Hier is het laatste pilletje clomid naar binnen.. Nu wachten tot maandag.. Spannend @sophia Hoelang moet je nog wachten?
Oh Sophia, ik hoop echt dat je zwanger bent EN dat hier vanaf nu iedere maand iemand nieuw zwanger is! Het mag wel eens wat positiever worden hier op het forum he! Ik ben vanavond naar de gyn geweest. Ze heeft me meteen Pregnyl gegeven want rechterfollikel was 19,.. mm en linkerfollikel was ook al 15,.. mm. De kans bestaat dat ze beiden gaan springen. Ze heeft me dus verwittigd voor een verhoogde kans op een tweeling, maar dat is allemaal goed voor mij hoor! Ik heb zaterdag de IUI om 11u00. Ik reis daarna met de trein naar Knokke, waar ik dan toch nog een deel van de vrijgezellendag kan meemaken. We houden het rustig hoor! Het is meer een genietweekendje. Ik heb het zelf mee in elkaar gestoken. Deze gyn, die mij nu een week heeft opgevolgd omdat mijn gyn verlof heeft, is echt veel kordater en stipter in alles. In vergelijking met haar is mijn eigen gyn maar een chaotisch kieke! Mijn man heeft ook een beter gevoel bij deze gyn. Ik had eerst geen goed gevoel omdat ze zo direct is, maar als je haar wat langer kent en wat vaker ziet, valt ze echt goed mee. EN ze heeft utro voorgeschreven. Ik moet vanaf deze IUI plots 3 keer per dag Utro inbrengen, vanaf maandag. Iemand hier ervaring mee? Dit zouden ze ook verplichten na een IVF. Zou de innesteling bevorderen... Tja, het is het proberen waard denk ik he? Was een zalig zonnetje hier vandaag! Bij jullie ook? Ik werd er gewoon heel vrolijk van! XXX
Klinkt positief LenaMill! Succes met de IUI en geniet van Knokke, 't zal wel druk zijn met zo'n mooi weer! Wij gaan er met Hemelvaart een lang weekend naartoe. Er mogen inderdaad wat zwangeren bijkomen, het is volgens mij ook wel een klein clubje geworden hier.
Ik ben er nog niet zo lang, maar ik gun het jullie allemaal , dat wachten.. Vind het nu al lastig! Pf mijn huid is erg onrustig na het slikken van de clomid.. Lijk wel een puber :-o maar flink in de zon zitten dus
Bij mij is de acné helemaal weg sinds ik Clomid neem. Ik heb nog nooit zo'n gaaf huidje gehad. Zie, het werkt bij iedereen anders uit. Ik heb ook geen bijwerkingen van Clomid. Benieuwd wat de utro gaat doen. En dan wel 3 keer per dag eentje inbrengen. Wat veel! Hopelijk kan ik daar niks mee verkeerd doen?
Hm ja bij iedereen anders inderdaad, en de paaskilo zit eraan! hoppa.. Geef hiervan ook de Clomid de schuld en niet de 100 paaseitjes Wat is Utro?
Goedemorgen! Ik ben klaar met de echo voor cyclusdag 11 links 12,5 mm en recht 13,6 mm te zien. Over 2 dagen weer terug.. Kan ik hier een beetje blij mee zijn? Hoe ging het bij jullie? Liefs
met groei mag je altijd blij zijn zolang het er niet teveel is, of helemaal niks kan je meestal met zo'n groei wel tevreden zijn Soms groeit het hard, soms langzaam, dat is nog afwachten tot controle op dag 13. Ik had gisteren lichte groei, dus mag morgen weer op controle. Hopelijk zijn er 2 van de 3 die er zaten doorgegroeid, of 1tje..
Ik ben ongesteld geworden dus op naar de volgende poging..... Fijn Wivine dat je 2 mooie follikels had hopelijk blijven ze beide mooi doorgroeien....
He Sophia, niet leuk! digiknuffel voor je Hopelijk wordt deze cyclus het wel voor je, er moet een keer een goede ronde komen toch
Thanks knutsel ga voor jou ook duimen. Wij hebben samen al zoveel mensen zwanger 'zien' worden nu mogen wij vast wel een keer Dankjewel Wivine
Ladies, ik lees nog wel eens mee, omdat ik erg hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn...! Ik ben t levende bewijs dat het ook met pcos (en cyclus van 100 dagen) kan! Ik duim voor jullie! Knuff!
Leuk wat van je te horen Annikaatje! Ook van mij een digiknuffel, Sophia! LenaMill, hoe was je weekend?