PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annikaatje: leuk dat we wat van je horen.. Hoe gaat het met je?

Shopia: balen van je ongi.. Niet leuk..

Wivine: fijn dat je 2 follikels. Ben benieuwd hoe het dan morgen is.. Hopelijk groeien ze goed door.

Hier niets bijzonders alleen wachten tot juni! wat duurt dat nog lang..

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    pfff, inderdaad, dat is nog even wachten boefje... succes ermee!

3. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Alles gaat voorspoedig! Zit nu in week 28 en qua buikomvang in week 34! M'n buik wiebelt aardig door een druk jongetje en meisje :)

4. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Zo het was even zoeken maar 1 eitje groeid goed door naar 18,6 mm!

5. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow, gaat snel, Annikaatje!

Goed nieuws Wivine, hopelijk straks een mooi resultaat!

6. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anikaatje zo dat gaat snel zeg..

Wivine: fijn dat ie doorgegroeid is. Hopelijk gelijk resultaat.
    Wanneer moet je nu weer voor een FM?

Saartje: dank je ja duurt lang maar we hebben gelukkig deze maanden veel afleiding en probeer er maar niet te veel aan te denken.

7. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    @boefje Ik moet maandag bloedprikken, vrij snel omdat ik dinsdag tot vrijdag in Geneve zit..

8. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Iemand trouwens bekend met pijn aan de baarmoedermond met zitten en klussen tijdens de eisprong? Ik had 3 dagen echt last nu ineens weg... Had geen ovulatietesten mee...

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, heb ik nog nooit gehad...

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Geen idee eigenlijk Wivine, ik heb nu al paar dagen megaveel spierpijn ;) maar dat komt door mn lenteschoonmaak :)

Gisteren IUI gehad in het ziekenhuis, nu in de wachtweken :eek:

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Oehhh spannend knutsel ga echt heel hard voor je duimen :)

12. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook altijd is meer van je ei groei op het laatst en als het eitje gesprongen is dan is het over. Dit vertelde mijn arts toen ik het aangaf en het klopte precies met de FM's

Spannend knutsel ga heel hard voor je duimen, het is je zo gegund!

13. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Hi dames,

Spannend allemaal! Ik heb gisteren progesteron laten prikken en verwachte eigenlijk vandaag de uitslag.. Maar helaas pas volgende week dinsdag weet ik of er een eisprong is geweest! Dat duurt lang!!!! Ook omdat ik geen testen heb gedaan heb ik gewoon geen idee... Wel zoals als eerder geschreven 3 dagen een gevoelige baarmoeder (mond?) maar thats iT. Nu voel ik me ook weer heel normaal.. Hm symptomen zoeken , slechte gewoonte!

Hoe ziet jullie week eruit? Al nieuwe uitslagen? Liefs

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat ben ik benieuwd aan't worden! Vandaag is dag 13 na IUI. Denken jullie dat ALS ik zwanger ZOU zijn, dat een test nu al zeker een licht streepje moet laten zien? Of zou ik nog een paar dagen wachten. Als het van de gyn afhangt, mag ik pas dinsdag testen en als ik dan niet zwanger blijk, stoppen met utrogestan.

Ik heb pas sinds gisterenavond wat gevoelige borsten, mijn temp is nog steeds (voor mij) heel hoog 36,9°. Ik ben aan't poetsen thuis, maar moet regelmatig gaan zitten omdat ik duizelig word. Kan ook een bijwerking zijn van de utro. Hier heb ik nog niet veel ervaring mee. De voorgaande keren had ik steeds een week na de eisprong al het gevoel dat mijn regels op komst waren. Toch kwamen ze steeds pas 17 dagen na IUI door hoor! Nu heb ik helemaal niet het gevoel dat mijn regels op komst zijn. Dat kan ook weer door de utro komen, maar dat is dan toch al een goed teken. Dan heeft utro toch al zeker iets goed gedaan.

Hoe gaat het met jullie?

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh, spannend hoor! Het beste is natuurlijk om te wachten tot dinsdag, blijkbaar is je LF dus 17 dagen. Ik zou zo lang mogelijk wachten, hoe moeilijk het ook is!!

Met utro heb ik zelf geen ervaring...

16. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Ik ga voor je duimen @lenamill.

Ik had na een toiletbezoek een veegje bruine afscheiding ( heel weinig) zou de menstruatie er nu al aankomen? Vind het mog wat vroeg aangezien ik op dag 13 1 follikel had van 18,6 mm , in m'n gedachte zaterdag eisprong is toch 2 weken later pas menstruatie?

17. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga voor je duimen Lenamill spannend..

Wivine: Ja meestal wel 14 dagen na ei.. op hoeveel dagen zit je na je eisprong?

18. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Geen idee want heb geen testen gedaan..

Ik zit op dag 22 van de cyclus, op dag 13 een follikel van 18,6 mm maar vanavond wel helder rood bloed, weinig maar tocht denk ik dat het een menstruatie was...:(

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Wivine: Die menstruatie is wel vroeg dan. Had je voor je met Clomid begon ook zo snel na je eisprong je menstruatie? Ik zit met het tegenovergestelde probleem. Mijn regels blijven altijd zo lang weg, 17 dagen na de eisprong komen ze pas door. (soms nog later)

Ik kon me niet inhouden en heb vandaag al getest...
    Test is negatief...
    Ik verwacht er weer niks meer van! Ik ben echt heel kwaad en teleurgesteld!

Wat nu?
    - Mijn eigen gyn wil kijkoperatie doen
    - Haar collega wil Menopur aanvragen (ipv Clomid), en zij opereert pas na 6 mislukte IUI's.

Wat moet ik doen? Ik weet het niet meer zalle!

20. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Net de gyn aan de telefoon gehad en dit is een menstruatie, waarschijnlijk is de follikel al gesprongen rond dag 14 , en niet rond dag 18 wat ik verwachte. Ik heb op dag 20 een bloedtest voor progesteron gehad uitslag hiervan was ; 11 dit duidt dus op geen eisprong, maar omdat ik dus in verhouding laat geprikt heb zegt dit ook weer niet heel veel.. Wat ingewikkeld he!

Iig zondag beginnen met ronde 2 van 50 Mg clomid... Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina