Dat vraag ik me ook af WAAROM het een jaar heeft moeten duren om vast te stellen dat mijn follikels dus nog NIET rijp zijn bij 18 mm. En dan eigenlijk door Annejo dat ik op het idee ben gekomen om voor te stellen mijn bloed beter en vaker te controleren! Annejo heeft dus hetzelfde meegemaakt... Klopt toch he?
Bij mij was t ook pas de enige gynaecoloog die ik nog niet gehad had bij ons in t ziekenhuis,, die op dat idee kwam lenamill Wivine niet te druk maken! Het is voor ons allemaal anders je gynaecoloog zal weten wat ze doet dus vertrouw daar op! Knutsel hoop Indd dat alles goed is! Hier te ongeduldig stomme wachtbankje,, kvoel nix en ben nog nie ongi enkel veel pukkels.. zit nu 12 dagen na pregnyl (vrijdags 1 mei 22.30) en 10 dagen na iui... Wil zooo graag testen ma durf nie enige positieve,,andere keren was ik 9/10 dagen na pregnyl al ongi en nu nog niet dus heb beetje goede hoop
Ohhhh spannend Annejo ik hoop t zo voor je misschien moet je gewoon testen dan ben je van alle onzekerheid af
Het kruidvat heeft me geholpen het nog even uit te stellen! De 2 voor 5 waren op en vertik t om zo'n dure predictor of andere te halen!! 16 of 20 euro vind ik schandalig duur!
Haha knutsel humor Je maakt t wel spannend Annejo Ik heb echt wat vreemds. Vanochtend kon ik me natuurlijk niet inhouden en heb getest. Ben 9dpo vandaag zag een heel licht streepje maar hou me ook een beetje voor dat dat de ovitrelle nog is. Nu heb ik sinds 2 uur erge krampen en beetje bruinverlies. Kan je 9dpo ongesteld worden? Ben nog nooit zo snel ongesteld geworden ......
Hihi nie aan gedacht! gelukkig miss Ooh sophia!! Hopen dat t nix is dat bruin verlies!! Ik had dit de vorige 2 x ook... Heb t nagevraagd maar een lf van 9/10 dagen was blijkbaar niet erg.. Hier net ook beetje licht bloed bij afvegen.....pffffffffff hoop dat t nie doorzet maar heb eig al geen goede hoop meer.. Ga zo naar de nachtwinkel giga reep chocolade halen!!!!!
Ohh Annejo wat rot zeg misschien komt het nog goed. Maar chocola is zeker een goed plan. Ik had net beetje rood en klein stolsel (sorry voor de details) met plassen. M'n kramp is nu wel bijna weg. Zou dit een vroege miskraam zijn??
Chocola helpt bijna altijd nu misselijk van die volledige reep witte chocolade met crispy!! Maar wat was ie lekker........ Wel raar sophia? Zet t door? Ik zou Gewoon blijven testen.. Hoop dat t nix is! Innestelingsbloed ofzo!
Heel raar maar net nog een keer naar de wc en helemaal niks meer. Geen bloed niks met afvegen en de kramp is ook weg. Ga morgen maar even t ziekenhuis bellen.... Heerlijk Annejo krijg spontaan ook zin in chocola. Als je dan toch ergens misselijk van moet zijn dan van chocola (of een baby natuurlijk)
Inderdaad sophia!! Hoop dat het niks is/was en dat je gewoon giga zwanger bent!!!!!!! Dan is t toch eindelijk bij een van ons raak Want Pff vanmorgen echt ongesteld...op naar de volgende ronde... Straks is bellen naar de gyne wat we nu verder gaan doen...hoop van die clomid af te zijn
Ooo balen @annejo, ik haat de wachtbank! Pfff zit pas op dag 3 na zondag en dan weet ik nieteens zeker of er eisprong was.. Want geen temp kaart of testen gedaan...:-D handig he
Je hebt pregnyl gehad dus normaal ook een eisprong ik voel het de ene x wel en andere x niet zoek afleiding! Sporten winkelen gewoon leuke dingen doen!! @wivine Hier vrijdag toch nog clomid deze x 100... had zooo gehoopt dat ik op spuiten over kon! Sophia wat zei jou gyne?
Gesprongen zal hij zijn ja, nu moeten alle andere dingen ook goed gaan Een baby is in alle opzichten een wondertje
Is ook zo dames, ben sinds 2 weken weer fanatiek bezig met een personal trainer 3 keer per week.. Dus ben wel goed Moe Savonds .. ( niet pompen gewoon lekker fit..) ow en over 2 weken vertrekken we naar Ibiza .. Shoppppeeennn!!!! En na deze keer wel spuiten Annejo, al hoop ik dat je ze niet nodig heb
hallo dames, Hier een heeeeel hectische voormiddag gehad! 1) 8u15 afspraak voor tweede FM bij gyn thuis: conclusie Clomid doet zijn werk niet meer, follikel is nog steeds even groot als twee dagen geleden... 2) 9u00 langs ziekenhuis in Geel (waar ik in behandeling ben) om een voorschrift voor Menopur gaan te halen EN langs de ziekenhuisapotheek te gaan voor Menopur! Jaja, ik ben begonnen met spuitjes. Eindelijk! 3) De apotheek in ZH Geel had NET de LAATSTE doos Menopur meegegeven met een andere patiënt!!! Shittt... Ze konden het bestellen, maar dan had ik het pas vrijdagnamiddag en ik moest er onmiddellijk mee beginnen... 4) Zelf voorgesteld om Menopur in het ziekenhuis van Mol gaan af te halen. Dit was ook een heel gedoe... Ze wilde het eerst niet meegeven omdat ik de goedkeuring nog niet had, enkel het aanvraagformulier... Dus ik heb gezegd dat ik het wel uit mijn eigen zak zal betalen ALS ik geen goedkeuring ZOU krijgen achteraf. Dus de doosjes Menopur uiteindelijk wel meegekregen. 5) In Mol vroeg ik of ik DAAR voor een keertje mijn eerste Menopurspuit zou mogen laten zetten (vroedvrouw doet dat bij mij altijd). Dat kan NIET! Ik moest naar het ziekenhuis waar ik in behandeling was! 6) Terug naar Geel voor eerste spuitje! Nu elke dag rond zelfde uur Menopur laten zetten in ZH. Zondag terug FM. Hopelijk is er dan wat meer beweging in de eierstokken! (Hopelijk ook geen overstimulatie!!) Wat een gedoe! Annejo: wat rot dat je menstruatie al is doorgebroken. Hebben ze al eens aan Utrogestan gedacht bij jou? Dit houdt de regels langer weg...
Ik ben gisteren plots naar t ziekenhuis gegaan omdat ik toch erge bloedingen had. Helaas dus menstruatie of toch vroege miskraam... Dus op naar de volgende ronde doe nu 75 eenheden gonal-f hopelijk is het snel raak
Oohh nee, Sophia! Ik had zo'n goede hoop toen ik je berichtje van enkele dagen geleden las! Het wordt dus echt DRINGEND tijd dat hier nog eens iemand zwanger geraakt! Ik vind dit echt eng...
@Sophia @Lenamill, Ja he! Ik zit te wachten en te wachten.. buik voelt raar dus verwacht weer een vroege mensturatie.. morgen 1 week na de Pregnyl en CD 25..