Boefje, hij had je ook vooraf even in kunnen lichten dan was het niet zo'n klap geweest! Ik heb een vriendin die al heeeeel lang bezig is en die heb ik vooraf ook even aangesproken. En daar was ze wel heel blij mee!
Zo weer een nieuwe dag in het wachttijdperk wat eeuwig lijkt te duren.. Heb een last van borsten, misselijkheid of iets.. Maar wel van dikke witte afscheiding? (bah) Komt jullie dit bekend voor 4 dagen voor NOD?
@Saartje, ik denk dat je Boefje bedoelt ipv Mij aan de ene kant wil ik ook wel gewoon breed bekend hebben dat ik problemen heb, en dat ik het probleem ben, dus donder op met die vragen.. aan de andere kant wil ik dat natuurlijk ook weer niet zo bereed bekend maken... mijn vriend wil het zelfs het liefste in kleine kring houden we hebben alleen het vermoeden dat een paar mensen hun mond voorbij hebben gepraat.
@ Knutselkitty: Jij ook veel succes met de IUI! Leuk dat we samen in de wachtweken gaan zitten dan! @ Wivine: dikke, witte afscheiding kan vanalles zijn... Ik krijg dat meestal vlak voor mijn regels, maar anderen krijgen dat misschien als ze zwanger zijn. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik pas (misschien) zwanger ben als ik me misselijk ga voelen, want dit is HET eerste kenmerk bij de vrouwen in mijn familie (mama, tante, nichten,...) Tot nu toe heb ik me nog nooit misselijk gevoeld na nod, dus eigenlijk had ik ook nooit moeten testen omdat ik het eigenlijk stiekem al wist dat het mislukt was.
Hoi, misschien is het handig om een lijstje te maken? Dan is het wat overzichtelijker wie met wat bezig is enzo. Je kan onderstaande kopiëren en plakken in jouw bericht. Hopelijk gauw veel namen in het onderste vak!!! Dat zou voor iedereen motiverend werken! (Ik heb het al voor een deeltje ingevuld, als er iets niet klopt verbeter het dan maar.) Geen medicatie: - Saartje - Clomid, zonder IUI: - Wivine - Clomid, met IUI: - Annejo - Menopur, zonder IUI: - - Menopur, met IUI: - Lenamill, 29 jaar, vijfde IUI - poging, eerste kindje - Gonal F, zonder IUI: - Sophia - Gonal F, met IUI: - Knutselkitty - IVF/ ICSI: - (Boefje) -> juni? - Zwanger: - Annikaatje - Daantjuh - Pinac - Elles
Daantjuh is al bevallen Verder zie ik zo snel geen fouten, alleen veel namen die ontbreken van dames die ooit meegepraat hebben en al zwanger zijn of bevallen zelfs
Oké, een kleine aanpassing. Proficiat Daantjuh!!! Hoe gaat het met jou en de tweeling? Je hebt je handen vol zeker? Hoe heb je je wondertjes genoemd? Ik ben maar een heel klein beetje benieuwd... Geen medicatie: - Saartje - Clomid, zonder IUI: - Wivine - Clomid, met IUI: - Annejo - Menopur, zonder IUI: - - Menopur, met IUI: - Lenamill, 29 jaar, vijfde IUI - poging, eerste kindje - Gonal F, zonder IUI: - Sophia - Gonal F, met IUI: - Knutselkitty - IVF/ ICSI: - (Boefje) -> juni? - Zwanger: - Annikaatje - Pinac - Elles Bevallen: - Daantjuh
Boefje niet leuk!! Stomme streek.. maar ze snappen t gewoon niet en zullen ze het ooit wel snappen? Veel succes allemaal op t wachtbankje!! En de rest ook natuurlijk met de behandelingen Ik merk dat ik wat verbitterd begin te worden elke dag is er wel iemand zwanger op fb of wat dan ook.. eerst maakte me nie zoveel uit..maar nu pff daarom neem ik weer ff afscheid hier en op fb! Ga verslaafd worden aan de sportschool ipv me gsm hoop ik meer tijd voor mezelf dus allemaal veel succes en een dikke kus!
Goed idee!! Geen medicatie: - Saartje, 33 jaar, ronde 3 na MK, 2de kindje - Clomid, zonder IUI: - Wivine - Clomid, met IUI: - Annejo - Menopur, zonder IUI: - - Menopur, met IUI: - Lenamill, 29 jaar, vijfde IUI - poging, eerste kindje - Gonal F, zonder IUI: - Sophia - Gonal F, met IUI: - Knutselkitty - IVF/ ICSI: - (Boefje) -> juni? - Zwanger: - Annikaatje - Pinac - Elles Bevallen: - Daantjuh
Goed idee die lijst! Ik heb mezelf wel onder ivf/icsi laten staan, wel met aanvulling! Hangt van de uitslag af of het mogelijk is. Hopelijk snel het lijstje volg van zwanger.. Hier niks meer gehoord van mijn broer, wel via mijn moeder. Hij begrijpt niet waar wij doorgaan zij mijn moeder, hij onderschat de situatie. Maar goed hij is niet de enigste die dat doen. Alleen mensen die dit traject meemaken of meegemaakt hebben snappen je volkomen! Geen medicatie: - Saartje, 33 jaar, ronde 3 na MK, 2de kindje - Clomid, zonder IUI: - Wivine - Clomid, met IUI: - Annejo - Menopur, zonder IUI: - - Menopur, met IUI: - Lenamill, 29 jaar, vijfde IUI - poging, eerste kindje - Gonal F, zonder IUI: - Sophia - Gonal F, met IUI: - Knutselkitty - IVF/ ICSI: - Boefje juni de uitslag en horen we of het mogelijk is - Zwanger: - Annikaatje - Pinac - Elles Bevallen: - Daantjuh
Geen medicatie: - Saartje, 33 jaar, ronde 3 na MK, 2de kindje - Clomid, zonder IUI: - Wivine, 25 jaar, 1e kindje - Clomid, met IUI: - Annejo - Menopur, zonder IUI: - - Menopur, met IUI: - Lenamill, 29 jaar, vijfde IUI - poging, eerste kindje - Gonal F, zonder IUI: - Sophia - Gonal F, met IUI: - Knutselkitty, 25 jaar, 1e kindje - IVF/ ICSI: - Boefje, juni de uitslag en horen we of het mogelijk is - Zwanger: - Annikaatje - Pinac - xElles - ryanne - HB - Linda - misslove - aimee - zie notitie bij bevallen Bevallen: - Daantjuh - Leen82 - Lets - Light - Deze lijst kan na 2 jaar al veel langer, maar na zo'n lange tijd is het lastig te herinneren wie allemaal al doorgestapt zijn naar PCOS en Zwanger topic!
Hallo iedereen, Vandaag deed de IUI ENORM pijn! Ik weet niet met wat ze allemaal door mijn baarmoederhals probeerden te geraken, maar volgens de gyn moest ze een bochtje maken??! Het bloedde zelfs een beetje. De zaadjes waren niet zo goed, het is te zeggen het was na opwerking nog maar iets van een 5 miljoen... Voor opwerking 15 miljoen. Vorige keer had hij voor opwerking 60 miljoen ofzo. Hoe komt dat toch, die schommelingen...? Maar ja, er is er maar eentje nodig zeker he! Wij gaan het vanavond nog eens zelf gezellig maken. Elk zaadje meer is gunstig he! We zien wel. Ik ben wel opgelucht dat we 11 juni naar Leuven kunnen. Benieuwd wat ze daar gaan zeggen en voorstellen. @ Annejo: Hier hetzelfde hoor! Continu zwangerschapsaankondigingen op fb en vrouwen die bevallen... Op den duur kan je er gewoon niet meer tegen he! Ik bekijk die aankondigingen wel eens, maar scroll dan snel verder. Ik til er niet te zwaar aan en probeer zwangere vrouwen te mijden. Zaterdag trouwen onze beste vrienden! Ik ben meer met hun trouw bezig, dan met deze IUI. Zou ik zaterdag 1 glaasje mogen drinken op het feest?
OEF het lijstje 'zwanger' en 'bevallen' is bijna dubbel zo lang als de lijst erboven! Dat lucht op en geeft moed!!
He, ik mag natuurlijk ook onder bevallen Het is wel waar dat een lange lijst eronder moed geeft! Ik schrijf ook mee bij "zwanger worden na een miskraam" maar dat is onderhand al meer "zwanger zijn na een miskraam". Ik kan het helemaal begrijpen dat je zwangeren mijdt, LenaMill. Ik heb dat met een kinderwinkel bij ons in het dorp. Een week voordat we erachter kwamen dat het mis was heb ik daar een setje fotokaarten gekocht voor tijdens de zwangerschap. Toen dus ook verteld aan de eigenaresse dat ik weer zwanger was. Ik kan er gewoon niet eens meer langs lopen...
Geen medicatie: - Saartje, 33 jaar, ronde 3 na MK, 2de kindje - Clomid, zonder IUI: - Wivine, 25 jaar, 1e kindje - Clomid, met IUI: - Annejo - Menopur, zonder IUI: - - Menopur, met IUI: - Lenamill, 29 jaar, vijfde IUI - poging, eerste kindje - Gonal F, zonder IUI: - Sophia - Gonal F, met IUI: - Knutselkitty, 25 jaar, 1e kindje - IVF/ ICSI: - Boefje, juni de uitslag en horen we of het mogelijk is - Zwanger: - Annikaatje - Pinac - xElles - ryanne - HB - Linda - misslove - aimee - zie notitie bij bevallen Bevallen: - Daantjuh - Leen82 - Lets - Light - Saartje (1e kindje) - LasVegas - Klets - Ana Leigh - Rosalinde - Nana84 - Roderoosjes - MariaP86 - Troela84 - Meisjeje - Vissie85 - Ahl - Truelove - DutchDiamond? ze heeft haar profiel verwijdert, ik ga vanwege het termijn uit dat ze wel bevallen is intussen - Deze lijst kan na 2 jaar al veel langer, maar na zo'n lange tijd is het lastig te herinneren wie allemaal al doorgestapt zijn naar PCOS en Zwanger topic!
er staan nu 33 namen op de lijst hier (heb Saartje maar 1x meegeteld) heb de 3 topic's bekeken wie er meer dan 10x in gepost hadden (sommige hebben 11x in de eerste en dan meerdere in de 2e, en nog wat keren in het zwanger topic getypt ) in totaal kom ik op 61 namen daarmee. alleen dat vind ik voor nu teveel om uit te vogelen wat er allemaal mee is gebeurd.
Pcos en zwanger topic ook niet meer echt actief.. Hoop ontzettend dat deze poging raak is Lenamill! Gun het je zo! Mensen zijn lomp.. Soms uit onwetendheid, soms uit onbegrip. En nu nog hoor. Krijgen vaak de vraag van zit er tweeling in de familie. Vertel nu gewoon dat wij via hormonen zwanger zijn geraakt. Mijn moeder vindt dat een groot taboe en is boos dat we dat zeggen, is het soms een schande? Gaat mij er meer om dat mensen eens nadenken in plaats van stomme vragen stellen bij kinderloze stellen. En dan soms de vragen bij tweelingzwangerschap.. Wij zijn enorm blij, maar als ik sommige mensen zo hoor is dat raar. 1 is leuk,2 teveel..