ja het zou kunnen, maar het kan gewoon niet dat is wat ik constant denk in mijn hoofd. Oke dus nog een spannend nachtje op de ic. gats die onzekerheid is ook niet fijn.
@ Boefje: Ik zou toch een testje doen hoor. Wie weet heb je plots supernieuws voor ons!!! Ik had vanmorgen wat ongikrampjes. Ik dacht echt: "Het is weer zover"! Maar tot nu toe nog niks... Kan ook moeilijk volgens mij, want ik ben nog niet met utro gestopt. Ik heb bovendien ALTIJD een LF van minstens 17 dagen en zit nu nog maar op 12 DPO. Binnen 5 dagen zou ik dus normaal gezien ten vroegste ongesteld moeten worden. Ofwel wordt het deze keer een andere LF, aangezien mijn follikel deze ronde voor het eerst in een jaar tijd rijp genoeg was om te springen ten tijde van Pregnyl. Zou dat de LF kunnen normaliseren of verkorten? Al de voorgaande keren hebben ze mijn pregnyl al gegeven bij een follikel van 18 mm, wat bij mij dus nog maar half rijp genoeg betekent. Wij hebben allbei zo'n schrik om deze week weer in die diepe put te moeten vallen. We geraken iedere maand meer en meer verbitterd. Gelukkig kan ik volgende week donderdag op gesprek in Leuven om te horen hoe zij over onze situatie denken en wanneer we met IVF door mogen. (Ik vermoed september - na zomerstop)
Wat betreft ons neefje: het laatste nieuws dat we gehoord hebben van zijn mama is dat hij heel veel bloed verloren heeft tijdens de operatie en daardoor een lage bloeddruk heeft. Hij reageerde wel al op zijn naam, door zijn ogen open te doen. Pfff wat maakt die kerel toch mee!! Ik heb er echt medelijden mee!
Geen idee of het van invloed is, ik denk dat je alleen maar kan afwachten. Heftig met jullie neefje, hopelijk knapt hij snel op en is alles goed gegaan. Hier nog niet ongesteld.
Heb daarnet getest... Was sterker dan mezelf. Niet met ochtendurine en op 12 dpo. Negatief natuurlijk. Ik zal donderdag nog eens proberen en als het dan nog steeds neg is, stop ik met utro. Pfff wij hebben meer nodig dan IUI blijkbaar. Na 5 mislukte IUI's is mijn vertrouwen helemaal weg. Zou ik de 6e IUI nog wel doen? Ik twijfel enorm. Na een eventuele 6e IUI neem ik zeker 2 maanden rust (juli en augustus). In sept zal het dan waarschijnlijk IVF zijn. Ik kijk er naar uit en tegelijk ook niet. Heb ook schrik. Pfff mijn leven is precies een brok ongeluk!
Ach meiske, dikke knuffel. Ik denk dat een pauze misschien ook wel goed zal doen. Of die laatste IUI nog zin heeft moet je voor jezelf bepalen, wegen de nadelen op tegen de kleine kans die je hebt om toch zwanger te worden. Het is ook heel wat, de stap naar IVF. Ik kan me heel goed inbeelden dat dat wel beangstigend is!
Klopt, die uitleg hadden we ook gehad. Als we een positieve test hebben, moeten we meteen kijken hoeveel het er zijn. Mochten het er wel drie zijn, dan wordt ons de keuze gegeven om er 1 weg te laten halen. Hopelijk hoeven we de keuze niet te maken.. Maak me er verder niet druk om, ben wel erg nieuwsgierig Hebben de andere twee baby's het wel gehaald? Heb zelf ook al meerdere keren 2 eitjes gehad. Dit is de eerste keer dat ze zo groot zijn.
Het klusverbod geven ze bij vier eitjes of meer. Wel hebben ze ons de keuze gegeven om wel of niet te klussen, wegens de geldende risico's. Mijn man en ik gaan het er op gokken. Ben erg nieuwsgierig mocht ik zwanger zijn, maar verwacht eigenlijk maar weinig.
Hier helaas ongesteld geworden. lena shit weer een witte test. Bah misschien verstandig om een rustpauze in te lassen.
Balen boefje een wondertje had leuk geweest, maar dan toch maar afwachten of het IVF of ICSI voor je gaat worden hopelijk mag je snel een kleine verwachten! *knuff* hier nog een paar daagjes wachten tot NOD.. begin er nu wel meer aan te denken merk ik maarja tis nog geen vrijdag
OOh nee, Boefje! Hoe jammer! Ik kreeg echt hoop voor jullie! Ik ben waarschijnlijk devolgende die haar regels doorkrijgt. Heb al heel de dag steekjes, zoals net voor menstruatie. Normaal word ik pas ongesteld op 17 dpo. Nu is het 12 dpo. 5 dagen eerder dus... Zouden het innestelingspijntjes kunnen zijn? Dat de test binnen enkele dagen wel positief is? Ik heb wel degelijk te vroeg getest. Pfff ik weet het niet meer. Het blijft afwachten he!
12 dpo is zo'n twijfelgeval he, het kan nog te vroeg zijn maar je verwacht wel al een licht streepje. Balen Boefje, succes met het vervolgtraject in ieder geval! We zitten echt allemaal in hetzelfde ritme hier, jij ook succes op het wachtbankje knutselkitty!
Ja dat is het net, ik weet niet wat ik als norm voor ogen moet nemen: 14 dpo testdatum of 17 dpo testdatum (door mijn LF van 17 dagen)? Ik neem altijd 14 dpo als testdatum en dan is 12 dpo niet zoveel te vroeg he! Maar waarom word ik dan altijd pas op 17 dpo ongesteld? Ik was al aan't denken dat het misschien al de voorgaande keren zo was omdat mijn eicel niet rijp was toen ik pregnyl kreeg. Deze keer wel en daarom misschien op 12 dpo al krampjes? Ofwel is mijn LF nu ook lang en komt dat omdat mijn eicel langer tijd nodig heeft om in de baarmoeder te geraken en dus ook een mogelijke innesteling later optreedt? In dat laatste geval zijn de krampjes die ik nu voel, misschien innestelingkrampjes? Zo'n vragen kan ik aan de gyn nooit stellen. Ze geeft een vaag antwoord omdat ze dit niet belangrijk lijkt te vinden...
Mijn ongesteldheidsgevoel is plots weg. Ik heb het juist 1 dag gehad. (zonder bloedverlies) Ik vind het allemaal maar raar. Ik zit nu op 13 dpo. Zou ik dan gisteren een mogelijke innesteling hebben gevoeld? Als ik weer zo'n lange LF heb, kan het misschien wel he, een innesteling 5 dagen voor mijn Nod (17 dpo). Ik vind het eng en spannend. Ik ben bang om straks mijn regels door te krijgen! Doet altijd zo'n pijn: letterlijk en figuurlijk!
De waarheid zal ergens in het midden liggen zeker? Ik hoop voor je dat je ongestelheid weg blijft! Ik heb vanochtend getest, er stond een lichte 2de streep. Vrijdag of zaterdag nog eens testen als ik dan geen bloed heb. Het blijft spannend!
Oh saartje, waarschijnlijk ben je dan terug zwanger! Super he! Zou jij wel PCOS hebben? Volgens mij hebben ze jouw diagnose wel wat te snel gegeven. Jij neemt toch nog geen medicatie he, of wel? Een voorzichtige proficiat alvast. Ik hoop snel te volgen, maar ja... Het duurt hier al een eeuwigheid, dus dat woord 'snel' laat ik beter weg! Ik heb nog nooit een tweede streep gezien, zelfs geen lichte streep...
Lena dat gevoel snap ik. Hopelijk komt het voor ons ook snel. Staartje geweldig. Hopelijk wordt ie snel donkerder.
Ja morgen zaadinleveren en dan wachten op de uitslag. Krijgen morgen te horen wanneer we die krijgen. Spanning stijgt echt nu. Was gisteren echt verdrietig nu meer zenuwachtig wat er komen gaat.