@silsil: ik heb echt heel erg last van de ei sprong! @aimee: mooie taart hopen dat het geluk brengt Hier vandaag 7dpo af en toe menstruatie krampjes enz.. Vloei niet zoveel als voorgaande rondes.. Borsten zijn gevoelig ipv tepels.. Had gister avond elke keer van die steekjes bij me baarmoeder leken soort speldenprikjes.. Vanaf wanneer is de innesteling?? Lees overal weer wat anders namelijk
@catmommy ja het is verschrikkelijk haha! Gelukkig mogen we het weer een tijdje zonder gehannes in het zh doen maar die rioolbelastingen waren ergens wel lhandig... hoop dat ik mezelf de komende dagen bezig kan houden! Hoe gaat het verder met jou? @truelove bedankt voor je reactie! voelt je ei elke maand hetzelfde? spannend alles wat je beschrijft klinkt goed! hoop op gauw een posi test!
@silsil haha rioolbelasting... ik zat al druk te bedenken wat je daar nu mee bedoelde.. Ik vind de FMs wel fijn tussendoor dan ben je er iig bewust mee bezig. Heb sinds mei 2013 nog niet bewust een eisprong meegemaakt, en dat is zo slopend telkens dat onzekere en dat afwachten.. Maar goed het blijft telkens afwachten. Is het niet tot menstruatie dan wel elke dag clomid slikken en weer wachten tot elke FM. Nog een klein weekje, dan weten we of de 50 heeft aangeslagen of dat we door mogen naar de 100...
Ik heb een poos geleden die vraag gesteld aan de verloskundige op zp en als ik het me goed herinner zei ze tussen 5-7 dagen na eisprong. Hier de link naar m'n vraag: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/486661-wanneer-innesteling-and-deze-bevorderen.html
Als je t op ZP hebt gevraagd staat t er nog als t goed is Bah, de naald van vanmorgen deed weer pijn weet niet precies wat vriendlief raakt, maar t is absoluut niet fijn :'( Woensdag controle, dan hoor ik hoe t tot nogtoe gaat met die gonal-f
Ja, ik heb het opgezocht en aangepast 😊. Balen dat je weer pijn had. Ik hoop voor je dat het meteen aanslaat, dan hoef je die pijn niet meer mee te maken.
Bah, vervelend knutselkitty! Hopelijk werkt t meteen bij je. Ik hoop dat het bij mij niet nodig is, vind dat spuiten helemaal niks. Respect voor degene die dat doen hoor!!
Oooeeeh.. Zullen die speldenprikjes dan de innesteling zijn geweest?? Zullen er mensen zijn die dit voelen?? Deze ronde is heel anders voor mij merk ik.. Mijn borsten doen nog steeds pijn behalve mijn tepels.. Ook heb ik een stuk minder afscheiding en elke keer krampjes onderin mijn buik.. Nog 6 dagen dan kan ik testen! (Banner staat nog steeds niet goed)
Volgens dit artikel kun je stekendepijn voelen bij innesteling: Buikpijn bij de innesteling | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Spannend TrueLove! Mijn eerste Clomid pilletjes heb ik weer gehad Ik ben zo benieuwd of het dit keer werkt! Ik ben trouwens maar 2 dagen ongesteld geweest. Vrijdagochtend begonnen en vannacht zat er nagenoeg niets meer in m'n tampon. Normaal toch altijd wel een dag of 4/5.
Bedankt voor alle felicitaties, was wel spannend he? We zitten allemaal wel weer dichtbij elkaar met de cyclus zie ik! Spannend TrueLove!!!! Ik heb morgen mijn eerste FM. Ga er eigenlijk een beetje vanuit dat er niets te zien is, hopelijk wel een dikkere bms...want die was anders 3.5. Bij jou was er ook niets toch catmommy op dag 10? Ik moet op dag 9.... Owja..vl wil vanaf zondag naar Denemarken om spullen in te kopen voor zijn antiek winkel....maar volgens ff en ban er kan ik dan ook mijn eisprong hebben...dus wordt spannend bij de FM Volgende week of ze wat zien! (Hij wil drie dagen weg)
Nee hier was op dag 10 en dag 13 niets te zien Alleen hebben ze op dag 10 mijn bms niet opgemeten, en dag 13 was het schijnbaar wel het opmeten waard, want toen was het bijna 5mm. De eitjes waren ook nog niet het opmeten waard, maar wie weet komt dat nog. Ik moet dinsdag weer, dag 17.
Truelove, ik heb sinds de eisprong steeds soort krampjes gehad (alleen te voelen als ik rustig zat), maar het was er wel steeds. In de week voor mijn NOD had ik geen afscheiding, terwijl dat die week normaliter altijd veel en erg waterig is. Ook had ik vanaf de eisprong gevoelige borsten (zijkant) en bleven mijn tepels branden zoals ze rondom de ovulatie doen. Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar dit waren achteraf gezien mijn symptomen . Knutselkitty, vervelend dat het prikken zeer doet. Wil je het niet liever zelf doen? Bij mij deed rechts altijd meer zeer dan links. Op de een of andere manier raakte ik daar ook vaak net een haarvaatje waardoor ik rechts vaak bloeduitstortinkjes had. Misschien helpt het als hij iets schuiner prikt? (Ik moest in een hoek van zo'n 40 graden prikken dacht ik). Benieuwd naar je echo!
Jeeej! Mijn menstruatie is doorgezet. Weet iemand of ik dit vandaag of morgen als dag 1 moet rekenen? Aan het eind van de middag bloed gespot
We zullen het zien verlies wel wat vocht maar niet overdreven veel.. Ook heb ik elke keer krampjes en idd het meeste als ik zit.. Begin nu wel nieuwschierig te worden maar ga toch wachten