Ja, dat begreep ik, maar ik vind het gewoon niet professioneel dat je gyn niet erkent dat ze je beter kan doorverwijzen!
Lenamill wat fijn dat er nu actie wordt ondernomen en er meer onderzoeken worden gedaan ook bij je man.. wat een opluchting voor jullie. En hopelijk doet de rust jullie goed.. Zit gewoon blij te zijn voor je.. Wivine dat is een mooie groei.
Bedankt Boefje. Jullie weten al sneller iets dan ons he! 25 juni komt dichterbij! Wij weten het pas 5 augustus. @ Saartje: Ik denk dat je al een heel traject moet afleggen bij een gewonen gyn, alvorens ze je op zo'n fertiliteitsafdeling in een groot ziekenhuis serieus nemen... Je moet echt al vanalles geprobeerd hebben , zonder resultaat. Weet je nog dat we in december zelf al eens naar Hasselt zijn gestapt? Daar hadden we ook een afspraak met een fertiliteitsarts. Hij stuurde ons gewoon wandelen toen... We hadden nog niet voldoende IUI's gehad... en hij kon nog niks voor ons betekenen. Dat zijn de procedures in België zeker?! Stappenplannetjes afwerken...
Wat stom eigenlijk Lenamill.. Je bent al zo lang bezig..! Bij ons zit de fertiliteitsarts en gyneacoloog naast elkaar, dus dat is dan wel fijn. Hopelijk krijgen jullie 5 augustus gauw duidelijkheid. Nu eerst genieten van het mooie weer!
Ondertussen hebben we wel al 5 IUI's gehad, dus we hebben niet stilgezeten. Op een fertiliteitsafdeling proberen ze ook altijd eerst met Clomid en Pregnyl, daarna minstens 3 keer IUI, verder onderzoek en operatie indien nodig en vervogens verder met IUI of IVF/ICSI. Dus nu zitten we al in de fase verder onderzoek en ev. operatie, daarna misschien IVF. In Leuven hebben ze wel gezegd dat mijn gyn correct gehandeld heeft en de juiste stappen heeft gezet bij ons... Ik denk dus dat als ik meteen naar leuven was gegaan een jaar geleden dat ik dan gewoon wat verder moest rijden voor dezelfde behandelingen. IVF doet mijn gyn niet, dus nu moeten we wel naar Leuven (of in ieder geval een ziekenhuis met fertiliteitsafdeling).
Lenamill ja wij krijgen iets eerder alle uitslagen dan jullie. wat voor een onderzoeken krijgt je man? Mijn man kreeg echo van zaadleiders en bloed onderzoeken ook op genetische afwijkingen. Over 2 weken weten we hoe we er voor staan..
En ik maar foeteren op de "Hollanders" met hun regeltjes Op zich wel een geruststelling dat ze in Leuven hetzelfse zouden hebben gedaan, daar kan het dan in ieder geval niet aan liggen.
Dames, zouden jullie willen meekijken. De testen zijn van vanmorgen en gister ochtend. Ik zie een streepje dacht ik? Maar ben erg bang dat het nog van de pregnyl is, kan dat? 1 juni pregnyl gehad.
Ik zie ene streep! Maar pregnyl is pas na 14 dagen helemaal weg toch? Moeilijk! Maar ik hoop het voor je! Ik was vanochtend in het ziekenhuis, waar vrijdag een eitje van 16,7 mm zat links en rechts een "wit" follikel, was nu niets Meer te zien, misschien wel eisprong gehad zei de gyn. Er was wat vocht in de buik te zien. Bms 1 mm gegroeid . Ik weet het niet!
Zie ook een streepje maarweet niet hoe lang pregnyl door werkt. Wel spannend.. maar 13 dagen moet het er haast wel uit zijn lijk mijn wivine balen die onzekerheid of je wel of niet een sprong heb gehad. Moet je nu dan bloedprikken?
@Boefje, Ja morgen moet ik bloedprikken, een vochtvlekje op de echo kan duiden op een eisprong die geweest is.. Nu zijn we alleen niet zo actief geweest deze week samen.. Gisteren en woensdag wel.. Maar of dat genoeg geweest is met een eisprong? VERDORIE!
Ik spuit 5000 pregnyl. Wat ik daarover op internet vind is t volgende: 5000 = 10 dagen 10000 = 14 dagen Zoooo spannend!! Iemand die weet of t klopt?
De test is nog steeds t zelfde... Als die andere twee. Wordt er toch wel een beetje zenuwachtig van. Moest ie niet al oplopen? Of hoeft ie niet perse al te zijn opgelopen? Morgen maar een cb er tegen aan. En vanavond een action, kijken of die donkerder is..
Wow Naturel, SPANNEND!! Wij zijn een weekendje naar zee geweest. Als die spelende kindjes op het strand, schattige baby's in kinderwagens,... Het lijkt wel alsof iedereen kinderen kan krijgen alsof het niets is. Nu droom ik nog erger van een kindje. We hebben dit weekend aan zee een meisjesnaam gekozen. Deze naam ligt vast en vinden we heel mooi voor een dochtertje. Als we dat geluk mogen hebben om ooit een dochtertje te verwerkomen, zal ze genoemd worden naar mijn man zijn overleden grootmoeder (naam wel een beetje gemoderniseerd). Zijn grootmoeder is gestorven toen hij nog maar 2 jaar oud was. Hij heeft haar dus amper gekend...
Mooie gedachte lenamill. Wel beetje kunnen ontspannen? Hoop zo dat de cb morgen zegt dat ik zwanger ben!!! Vind die onzekerheid niet leuk
Super spannend naturel ben erg benieuwt naar je CB... Lenamill je ziet ze ook echt meer voor je gevoel hopelijk nog wel kunnen genieten.
Oh spannend Naturel! Bij mij liepen de testen ook niet superhard op hoor, HCG verdubbelt elke 48u. Als je op 1 juni de pregnyl had dan is je ei op 2 of 3 juni gesprongen, toch? Ik had op 12 DPO echt een heel licht testje en op 14 DPO een iets duidelijkere test. Misschien was ik nog maar minder ver, dat kan ook. Wivine, wij hebben in de cyclussen dat ik zwanger werd max 2 x geklust in de juiste periode.