@dames Ik geef de moed dan maar niet helemaal op. Gisteren heel erg zitten terugrekenen, en als ik uitga van vrijdag zaterdag eisprong, dan hebben we woensdag geklust en zaterdag.. dus.. Het is alleen zo lastig dat er vrijdagochtend een follikel van 16,7 was en dan zondag, helemaal niets (op de kralenkrans na). En een beetje vocht, dus vanochtend bloed gegeven en vrijdag pas de uitslag.
Ja hoor, ik heb er wel van kunnen genieten. Wij zijn er echt van overtuigd dat ze ons in Leuven gaan kunnen helpen! Als je dan aan zee al die spelende kindjes ziet, dan denk je echt wel: dat staat ons nog te wachten! Leuke vooruitzichten, toch?
Zeker een positieve gedachte lenamill. Dat is laat wivine dat je de uitslag krijg. Hier kreeg ik dezelfde of de volgende dag al de uitslag..
Gefeliciteerd! Ik heb morgen een gesprek met de gyn aangevraagd , sommige dingen gaan zo onduidelijk en vaag. Wil duidelijkheid. Ja de progesteron gaat via een ander ziekenhuis en wordt standaard op donderdag getest , ook weer zoiets ..
@ naturel: super om dat woord na al die tijd eindelijk te kunnen aflezen van het schermpje van de CB! Daar wacht ik ook al heeeel lang op! Gefeliciteerd!!!
Nu hopen dat het goed blijft gaan. Lees zo vaak op dit forum dat het toch nog fout gaat.. 14 juli weten we het zeker allemaal. Waarschijnlijk gaan we het wel al eerder aan familie vertellen, omdat zij van onze situatie afweten..
Jeeeeh, Naturel, gefeliciteerd!! Wat moet jij ook nog lang wachten op je eerste echo, ik mag de 29ste. Ga er nu gewoon vanuit dat het goed gaat en hou er rekening mee dat het nog mis kan gaan. Het heeft geen zin om je er te druk om te maken.
@saartje; Ja heb nu liever ook deze week nog de echo, maar moet maar geduld hebben.. Ben 7 weken zwanger als ik de echo heb. Hoeveel weken zit jij dan?
Ik ben dan 7+3 volgens mijn eigen berekening. Ik weet niet precies wanneer mijn ei was, had 12 dagen na mijn vermoedelijke eisprong het eerste streepje. Het moet dus echt voorbij de 7 weken zijn. Ondanks dat ik voor mijn doen een vroeg ei had was dat nog altijd een week later dan gemiddeld, de VK denkt dus dat ik dan al ruim 8 weken ben, uitgaande van mijn laatste menstruatie. Ik heb maar gezwegen anders zou ze me nog een week later zetten. Het heeft toch af en toe voordelen om een laat ei te hebben :-D
Ik heb weer even een serieus dipje. Mijn linker -en rechterbuurvrouw zijn allebei vrij op woensdag en zitten buiten met hun zoontjes te spelen in hun tuin. Dan denk ik soms echt dat het ons niet gegund is. Wij zijn al aan't proberen van voor mijn linkerbuurjongetje geboren is. Nu is hij al bijna 2 jaar! Als ik nu eens wist wanneer het gaat lukken, dan kon ik me daarop richten, maar zelfs dat weet niemand! Het is gewoon geluk hebben en dat heb ik niet vaak! Ik hoop dat ze 5 augustus heel positief zijn over onze resultaten hoor! Zodat ik het weer zie zitten!
Kut is dat he Lenamill.. Dan komt de realiteit goed hard binnen. Op sommige dagen zie je alleen maar "gelukkige" gezinnen, dan wordt de wens des te groter.
Heeft iemand op dit forum ooit in het verleden een appendicitis gehad en dus een kijkoperatie om de appendix eruit te halen? Ik probeer te begrijpen waarom het ons niet lukt om zwanger te worden... Volgens mij zit die appendix er voor iets tussen... Waarom vroegen ze anders in Leuven of ik ooit een buikoperatie gehad had. Verklevingen zeker? Ik wil gewoon dat mijn lichaam eens normaal doet en wil meewerken!!! Sorry dames, ik heb een hele slechte dag! Het gaat echt niet vandaag...