PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Haha hier ook!

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    hahahaha dat kan zomaar :)

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hahah ik ben wel heel benieuwd nu :D

4. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik heb net " wij willen ook een kind" op uitzending gemist gezien, 2 juli was het op tv. Het gaat danwel wel om een lesbisch stel, maar ook vooral over hun traject om zwanger te worden, iui, spuiten ed. Ik vond de emoties herkenbaar, misschien voor jullie ook interessant.

5. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms ben ik ook wel nieuwsgierig wie jullie echt zijn! Ook omdat we qua leeftijd dichtbij elkaar zitten....misschien starten met een nationale pcosdag???

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ohhh dus daarom werd ik zo aangestaard door een meisje in de wachtkamer!:D
    Nee grapje hihi.

Aah bijna morgen! Zo spannend. Als er morgen niks is veranderd heb ik geen vertrouwen meer in de 50mg van Clomid.

7. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen is dag 17 catmommy?? Ik duim voor je!!!

Edit : duh....check banner......

8. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Haha wie weet aimee85!

Hebben jullie mensen in je omgeving die ook pcos hebben?
    Ik heb er nog nooit iemand over gehoord, maar als ik dan lees dat zo veel mensen dit hebben...

9. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Suc6 voor morgen catmommy!
    Hopelijk is er alsnog iets te zien

10. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Hoi,

Ik heb al heel veel gelezen op dit forum maar nog niets geschreven. Nu denk ik dat anderen in dezelfde situatie me toch een beetje moed kunnen geven, dus riskeer ik het er maar eens op :)
    2 jaar geleden ben ik zwanger geraakt na Clomid. Toen had ik de eerste ronde geen bijwerkingen van de pilletjes maar toen hadden ze ook geen effect gehad. De 2e ronde had ik wel bijwerkingen en toen waren er 2 grote eitjes en ben ik uiteindelijk al zwanger geraakt. Nu zijn we terug begonnen en de 1e ronde voelde ik weer helemaal niets. Ik had al een vermoeden dat er geen eitje zou klaar zitten, maar de teleurstelling was toch groot toen de dokter het bevestigde. Nu heb ik net mijn 5 pilletjes van de 2e ronde genomen en ik heb toch al weer enkele dagen afgezien: hoofpijn, warmte-opwellingen, duizeligheid, vermoeidheid, ... Hopelijk doen ze dan nu ook weer hun werk, anders zal de teleurstelling nog groter zijn.

Denken jullie dat het positief is als je bijwerkingen hebt? Of heeft dit niet altijd iets te betekenen?

Die weken wachten altijd is zo verschrikkelijk! Ik wou dat ik vaker op controle kon gaan...

Veel succes iedereen!

11. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dag 17 inderdaad! Bedankt allemaal! Morgen half 3 is t zover :)

12. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Hey hb87,

Hopelijk werkt deze hoeveelheid weer bij jou.
    Hier heb ik helaas ook bijwerkingen, maar zonder resultaat tot nu toe.
    Heel veel suc6 deze ronde!

13. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Spijtig, ik had gehoopt dat dat misschien een teken was. Dan maar bang afwachten tot maandag, dan heb ik mijn FM. Wat kunnen de dagen toch lang duren! :(

14. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @HB87 ik kan alleen zeggen wat ik tot nu toe weet en dat is dat ik tot en met dag 14 geen groei had maar wel bijwerkingen. Niet hevig, maar wel aanwezig. Moe en enorm last van opvliegers.
    Ik lees helaas wel vaker dat bijwerkingen helaas niks zeggen over of het aanslaat of niet.

Maar als ik jou was zou ik me vasthouden aan je eigen ervaringen! Die zijn positief!

Wachtweken zijn inderdaad slopend..

Welkom bij de club!
    Op welke dag zit je maandag?

15. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Nu ik van het bestaan af weet, blijken er in mijn (weliswaar niet heel directe) omgeving verschillende mensen te zijn met PCOS! Ik had wel eens gehoord over hormoonbehandelingen, maar nooit geweten wat dit precies inhield. Overigens hoorde ik deze verhalen achteraf, oftewel allemaal succesverhalen!

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hai! En welkom!

Om je vraag even te beantwoorden: dat je last hebt van bijwerkingen, wil niet zeggen dat de medicatie ook meteen aanslaat.
    Ik heb dat gevraagd, nadat ik dus helemaal gern bijwerkingen had en me afvroeg of dat betekende dat het niet aansloeg.
    Ze zeiden dat het niets heeft te betekenen :)

17. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Dan zal ik gewoon nog even moeten afwachten. De bijwerkingen nemen we er bij "het is voor de goede zaak" bedenk ik me dan :). Maandag bij de FM zit ik op dag 14, Catmommy!
    Ik denk dat er veel mensen in onze omgevingen zullen zijn met pcos, maar dat is niet iets waar je direct over begint te babbelen hé :)
    Over de financiële kant, ik betaal telkens ongeveer € 25 voor een echo + consultatie (1 keer per maand) voor de bloedname op dag 22 betaal ik slecht een paar euro. Valt dus allemaal heel goed mee hier in België.

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wordt dat niet vergoed door je zorgverzekeraar ?

19. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    De eerste dosis clomid zit er weer in!
    We gaan er weer voor, whoehoee :p

Blergh, die pilletjes smelten zo snel in je mond. Vies he ;)

20. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, wordt dat niet vergoed?

Hier valt t eerst onder eigen risico en de medicijnen ook maar zodra die op is wordt alles gedekt toch?

Deel Deze Pagina