Kan me voorstellen dat je je moeilijk kunt inhouden, maar als je dan toch gaat testen, doe het dan goed Ik heb net in photoshop de foto die ik gister heb gemaakt op 7-7-14 geplakt boven de foto die ik net heb gemaakt op 8-7-14. Beide foto's zijn dus van een verste test, en die van vandaag is wel duidelijker. Nog lang niet hoe die moet zijn om als positief te bestempelen, maar dit is het donkerste dat ik in al die maanden heb gehad.. http://uploadenfoto.nl/pictures/1ed9fc418d74e6df34eeddae7bfc2b58.jpg Alle testen die ik in de afgelopen week en de maanden ervoor heb gedaan waren hele lichte streepjes, soms niet eens te zien.
Wel dat is dan goed nieuws!!! Dat betekent dat je lh-niveau begint te stijgen. Dus binnen 2-3 dagen misschien een eisprong?
Ik hoop het! Maar misschien groeien ook alle eitjes gewoon 1mm ofzo, en zie je dat niet op de echo, maar zorgt dat wel voor stijgende lh.. Guttegut, wat maak ik me druk...Maar wat wil ik graag mijn eerste eisprong krijgen! Adem in en adem uit....
Iez wat ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt.. @dag 9 na laatste provera pil nog steeds niet ongesteld.. Gyneacoloog heeft gebeld dat ik deze cyclus mocht ik voor 1 augustus nog ongesteld worden ik geen clomid mag slikken omdat ik van 26 juli tot 11 augustus op vakantie ben en ze geen echo's kunnen maken te dag 20 dus moet ik er maar weer een verloren cyclus tussen plakken. Als ik na 1 augustus ongesteld word dan mag ik wel met clomid beginnen op vakantie en dan gelijk als ik terug kom echo laten maken voor de eitjes.. Maarja ik denk niet dat provera mij een maand op m'n ongesteldheid laat wachten. Bah het ziekenhuis doet altijd maar weer als of we alle tijd van de wereld hebben. Zouden jullie je aan dit advies houden? Want stel je voor als ik vandaag of morgen ongesteld word dan kunnen ze tot dag 18 19 echo's doen en dan kunnen ze toch ook een zien of er overstimulatie heeft plaats gevonden?
ik zou het advies van het ziekenhuis aanhouden.. Hoe naar ook. vooral omdat je dosis clomid omhoog is gegaan. Kans op overstimulatie is klein, maar als dit toch gebeurd, wil je liever niet doodziek op je vakantie adres zitten.. Maar goed... Ik denk precies hetzelfde als jou hoor.. Ik heb nu 3 follikels zitten, hoewel het ziekenhuis nog niks concreets heeft gezegd, seksen wij ook gewoon door hoor..
Lastig zeg! Tot dag 18 of 19 kunnen ze je volgen. Ik zou zeggen beslis tegen de tijd dat je op vakantie gaat of je deze ronde laat varen (en dus niet klussen als er overstimulatie is). Grote kans dat er immers gewoon 1 eitje is en dat je klussend op vakantie kunt Misschien toch nog eens met de gyn praten hierover?
Helaas Geen groei van eitjes. Baarmoederslijmvlies was wel weer dikker, 6mm dus een dikke mm gegroeid. Maar eitjes zijn allemaal nog onder de 10. Vrijdag terug op dag 20. Als er dan nog geen verandering is dan afbreken.. Is t normaal dat het slijmvlies wel groeit en de eitjes niet?
Balen dat de eitjes niet gegroeid zijn! Dat uw slijmvlies verdikt is, is op zich wel positief. Maar daar ben je niet veel mee als je geen eitje hebt natuurlijk Hopelijk groeien ze de komende drie dagen nog heel fel en is er vrijdag een mooi resultaat!
Hoi allemaal, even teruggelezen... @Iez wat ontzettend heftig jouw verhaal! Je klinkt als een sterke vrouw en ik bewonder je doorzettingsvermogen, knuffel voor jou! @Catmommy balen van je eitjes! Kan me voorstellen dat je het wachten nu wel een keer beu bent zeg! Zie je het nog zitten om tot dag 20 te wachten? Hier gisteravond naar de huisartsenpost geweest. Klapte om 17u helemaal dubbel van de pijn rond mijn baarmoeder. Kon niet meer lopen liggen of zitten. Eenmaal in het zh ging het wel weer. Dokter zei dat het hoogstwaarschijnlijk een eisprong is, op mijn reactie:heb ik dan al 5 dagen last van mijn eisprong dan?(ik geloofde het niet echt) ze hij, sjah misschien heb je meerdere eisprongen deze cyclus. Maar hij heeft geen echo gemaakt ofzo dus ik wacht maar af tot mijn afspraak bij de gyn morgen. Heb nu bijna nergens meer last van... maar weten jullie of dat überhaupt wel kan? Meerdere eisprongen in 1 cyclus? Vond het nogal een vaag verhaal haha
@Ryanne sorry moest ff je naam opzoeken, maar zou inderdaad het advies van zh opvolgen... zou het zelf ook lastig vinden hoor! Iedere verloren ronde is er natuurlijk 1 teveel!
Ik had liever dat ze vandaag direct mij primolut mee gaven maar zowel de gyn als de 2 andere verpleegkundigen die ik heb gehad in de afgelopen metingen zeiden dat het normaal is om tot dag 20 te wachten. Dus voor vrijdagochtend zo vroeg mogelijk om 9 uur een afspraak. Zodat ik gelijk die dag nog kan beginnen met de medicatie hopelijk. Zo stom, om elke dag mee te willen pakken, maar dan voelt de dag 20 in ieder geval niet als verloren.. Het voelt alsof ik zo'n haast heb, maar dat is belachelijk, ik ben nog jong en bovendien heb ik een prima leven. Waar komt die drang toch vandaan
Hahaha ja die drang! Denk dat wij vrouwen, met al onze emancipatie uiteindelijk toch slaaf zijn van onze hormonen ofzo... Wel fijn dat je vrijdag iig om 9 u terecht kan. Hoop op meer duidelijkheid voor je! Dat haastgevoel kan ik helemaal begrijpen hoor! Ben zelf ook pas 24 maar kalenderleeftijd zegt denk ik niet zoveel