Wow, gefeliciteerd Truelove! 3 cycstes? Bah, balen Catmommy, hopelijk gaan ze snel weg (met of zonder hulp )
Sorry meiden ben zo blij.. Maar voel me ook erg schuldig naar jullie toe.. 💋💋💋
Hoeft niet hoor, ik ben juist blij om te zien dat het kan met pcos Lekker genieten jij!! Het is je gegund
@TrueLove!! Gefeliciteerddd! Super zeg!! Moet zeggen dat het me wel hoop geeft dat toch regelmatig meiden dit topic verlaten mogen! @Daantjuh, jee 4 is wel erg veel! Balen snap dat je verdrietig bent.. Logisch ook.. Ik hoop dat dit alles het straks helemaal waard is geweest.
@knutselkitty: ik heb heb geen cystes Ik moet vrijdag weer op dag 20, waarschijnlijk om dan primolut of iets dergelijks te halen.
Truelove!!!! Ik zei het toch. Wow echt geweldig gefeliciteerd!!!!! Ik wens je een gezonde zwangerschap toe. Echt geweldig zo mooi nieuws en bemoedigend.
Ik heb het al een paar maanden en ik heb echt geen ei gehad! Balen Daantjuh. Vervelend! Gefeliciteerd Truelove, leuk nieuws! Lijkt me naar die cystes, Silsil. Hopelijk ben je snel van je buikpijn af.
Volgens mij in deel 3 nog niet eens gereageerd en jullie zijn gewoon al op pagina 57, jullie kletsen veel en wat een verschillende berichten zo.... TrueLoveVan harte gefeliciteerd, testen zien er mooi uit! Silsil Zelf ook bekend met cystes nav clomid, bij mij trokken ze weg na gebruik van pillen die ongesteldheid opwekte. Hopelijk bij jou ook gewoon en gaat buikpijn snel weg! DaantjuhWat balen zeg vier eitjes is wel erg veel, vreemd zo opeens! Wat blijft het toch onzeker hoe medicatie werkt.... Balen dat je nu moet afbreken! Knutsel Balen dat er nog niets te zien was, zeker als spuiten toch zo spannend is wil je helemaal snel resultaat! Hopelijk vrijdag goed nieuws! Verder zelf niet zoveel nieuws, lees met jullie mee maar jullie reacties zijn toch vaak snelst! De kleine in m'n buik heeft zo in mijn 32 weekjes zwangerschap een flink portfolio van echo foto's opgebouwd.. ik ben één van die dikke buiken in de wachtkamer bij de gyn. Blijft toch wat ongemakkelijk van die gemengde wachtkamers, juist omdat je ook onzekerheid van andere kant kent.... Maar toch vervelends voor iedereen die nog niet zwanger is. Hopelijk volgen jullie snel! Nu op naar voetbalavondje, hopelijk winnen we!
Haha, klets klopt, hier gaat het hard met berichtjes.. Maar jij al 32 weken! damn gaat ook snel! Ik hoop dat er vrijdag wat meer te zien is ja, denk niet dat ik snel over mijn angst raak, en vandaag is ze ook zo vriendelijk geweest erop te wijzen dat ik deze cyclus ook nog bloed moet prikken om te zien of de eisprong met deze medicijnen goed was... alsof ik nog niet genoeg naalden zie deze cyclus :'(
Meiden wat gaat dit forum snel!! Iez, wat een heftig verhaal! En dat ook nog voordat je moeder je zag. Echt heel erg.. Hoop dat je snel een tweede kans krijgt! Kitty, sjonge! Echt stom Daan, er gebeurd in ieder geval iets, maar inderdaad vier is wel erg veel. Kun je er niet twee aan kitty geven Truelove, wat een geweldig nieuws!!!En zo snel al. Voel je niet schuldig, ik denk dat iedereen het je gunt en dat mensen misschien juist wel hoop krijgen van succesverhalen De rest, heel veel succes!
Dank jullie wel.. Ben nog steeds in de war! Ga pas zaterdag mijn banner aanpassen als mijn menstruatie uitblijft..
Moest mijn stemming invullen in de app...drie keer raden zo vlak na de wedstrijd. Verder 3e pilletje clomid. Doorslikken gaat steeds moeilijker, moet er bijna van kokhalzen. Bijwerkingen vallen me mee, tenminste ik denk dat het bijwerkingen zijn?? Erg veel moeite om in slaap te vallen, vaak wakker (ben sowieso al een slechte slaper) en ik voel mijn lijf als het ware opgloeien. Wordt steeds warmer en zweteriger, terwijl ik het normaal altijd koud heb. Tenslotte bubbelig gevoel in de buik. Overdag voornamelijk concentratieproblemen, maar zou natuurlijk ook door het slechte slapen kunnen komen.
Ik neem de Clomid met een half lepeltje vla in anders krijg ik m echt niet weg. Nooit moeite met pillen maar de Clomid lukt echt niet. Dus nadat ik m vorige keer bijna kwijt was nadat ik al kokhalzend boven de wc hing ben ik overgegaan op deze methode en geen vuiltje meer aan de lucht!
Nu je het zegt light: heb vanacht ook lang wakker gelegen. Dat kan goed van die clomid komen. Net mn 3e pilletjes op. Idd vies, maar heb er geen moeite mee. Verder tot nu toe nog geen bijwerkingen. Laten we dat vooral zo houden...
Ik heb weer en hele hoop gemist geloof ik... Kitty; leuk he iedere dag prikken als je t niet op naalden hebt. Bloed prikken ben ik inmiddels wel overheen. Heb zon 8 jaar terug een poosje int ziekenhuis gelopen met eea waar ik iedere 2 weken 8 maanden lang bloed moest laten prikken. Angst was zo over Hopelijk krijgen we ons ook ooit nog zover dat we onszelf prikken ipv vriend/man @ daan; weet je al zeker dat je je cyclus af moet breken nu met deze 4 follikels? @truelove; ik geliciteer je gewoon hoor kan me niet voorstellen dat jij zaterdag ongesteld word als ik die foto zie! @ de rest; succes met de pillen! Hier vanmiddag weer FM. Ben benieuwd of er dit keer groei te bespeuren is
Dag dames t was weer ff geleden! Niet helemaal bijgeleze, sorry daarvoor.. Jullie zijn ook een stel kletskouzen maar ik zie truelove!! Jaaaa!! Gefeliciteerd!! Super!! En daantje, 4! Niet leuk dat je nu moet stoppen.. Ik zat gister op dag 20 heb weer duphaston meegekregen, was niks te zien enkel baarmoederslijmvlies was wel gegroeid tot 7.. Maar geen noemenswaardig eitje... Hopen dat 100 mg clomid meer aanslaat Iedereen veel succes!! Fijne dag!! Super jammer van nl