PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd Truelove..

Yes Benthe.. Zitten 4 eitjes boven de 16mm.. Kut he

Teveel.. Moet met de utrobollen beginnen. Ben ze alleen vergeten vandaag ;)

Gister kwam ik een vriendin tegen. Ze had net een slechte echo gehad met 11 weken, terwijl ze een goede echo had gehad met 7 weken.
    Onvoorstelbaar hoe vaak het in mijn kennissen kring voor komt.
    Nu al nummer 4.
    Super heftig avondje gehad, met een nog stommer einde.

Ik heb voor as zaterdag een super luxe restaurant geboekt met vriendlief. Wijnarrangement erbij.

Ff proberen om alles weer te relativeren.

2. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Gefeliciteerd!!!! En nu uitzitten tot de eerste echo.
    Duurt zooooo lang het wachten tot de eerste echo

3. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Balen meid... Geniet zaterdagavond lekker met je mannetje

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Daantjuh, lekker even met je mannetje een leuk avondje uit ;) zal je vast goed doen :)

Gisteren het geboortekaartje gekregen van het eerste achterkleinkind uit de familie. Zometeen een babyhanddoek met borduursel maken
    Is alweer even geleden dat ik zo'n ding heb gemaakt, volgens mij in oktober/november. Misschien dat ik ook een slabbetje in dezelfde stijl maak zodat mijn ouders dat kunnen geven :)

5. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @benthe: succes vandaag! Ik ben benieuwd...

@annejo: wij lopen dan gewoon gelijk op! Ik zit morgen op dag 20 en op dag 17 was alleen het slijmvlies gegroeid tot 6mm.
    We hopen dat er morgen verder nog wat groei is, maar daar ga ik niet vanuit en dan kan ik ook beginnen met het opwekken van de menstruatie.
    Op naar de 100!

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mijn laatste pilletjes weer gehad. Ik had er te veel gekregen! Was enorm aan het twijfelen! Heb er 3 over, maar heb echt zeker weten elke dag geslikt.
    Denk dat ze zich vergist hebben doordat ik 2,5 pilletje moet.. Zo blijft er wat over.

Ik ben heel benieuwd bij de fm maandag!

7. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Nee toch daan... Bah bah :( hoe kan dat nu ook ineens weer...

Hier rechts niets meer (en bij mij zit t altijd rechts) dus ik begon de moed al op te geven toen ze links ook maar 11 meette....maaaarrrr daar was ie ineens 16mm! * jeej *
    Morgen samenlevingstest(die wennen echt niet) en vam daaruit verder kijken. Zal dan ool wel horen wanneer ik de ovitrelle mag zetten. Vanaf wat voor afmeting gebeurt dat doorgaans?

8. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    @ benthe1986: hoe was t vandaag?

@ daantje85: veel plezier zaterdag ;)

@xelles: hopelijk goed nieuws volgende week voor jou.
    Ik heb thuis een hele lading clomid. In het begin gekregen, en toen ik de laatste jeer zei dat ik nog genoeg had kreeg ik er alsnog een 2 doosjes bij..
    Dus als het deze keer weer niet werkt heb ik nog wat voor in de handel, haha grapje hoor, breng ik het weer netjes terug :)

9. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Denk dat we tegelijkertijd aan het schrijven waren benthe1986.
    Goed nieuws! Fijn!

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Benthe, fijn!!

Linda, ik weet je te vinden ;) :D ik geef een gil als ik het op heb :D
    Moet je dat trouwens terugbrengen naar de apotheek, als je over hebt?

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dank jullie wel...
    Ben nog onzeker hoor.. Vanmorgen een test nog gedaan

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ziet er goed uit, True!

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik dacht shit hij is lichter dan gisteren... Maar valt mee toch?? Ik blijf nog even hier mee schrijven totdat ik overtijd ben..
    Zal ik morgen nog een test doen? Hij zou dan wel weer duidelijker moeten zijn toch?

14. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    @xelles: haha :)
    Ik weet het niet, maar omdat je het zonder controle niet mag slikken kan ik er toch niks meer mee als het deze ronde niet aanslaat. Anders ligt dat thuis maar over de datum te gaan

@true love: voor mij lijkt ie donkerder op de foto

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat fijn dat je ei gegroeid is Benthe! Hopelijk een goede ST morgen.

16. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen weer veel geschreven zeg, weet ook niet meer wie wat allemaal heeft geschreven.

@Bent he, fijn dat er groei zichtbaar was!

Hier op dag 12 niets te zien...dus maandag weer. Als er maandag niet is veranderd geldt dat weer als dag 1 begreep ik en moet ik dus 2pillen slikken. Waar ik overigens geen moeite mee heb, moet toch ook die mamapillen van davitamon slikken en slik ook nog extra visoliepillen...
    Ik heb trouwens 6doosjes van 10pillen gekregen. Vind dat van Elles veel beter, want in de bijsluiter staat ook duidelijk dat je het alleen onder controle van een arts mag slikken, als ze zoveel meegeven en het is niet meer nodig is het logisch dat er zwarte handel in ontstaat. Overigens zijn die van mij houdbaar tot 2018, dus als ik snel zwamger wordt kan ik ze nog gebruiken voor de tweede :) haha

Owja, nu ik dus geen ei groei heb gaat vl dus naar Denemarken vanaf zondagochtend tot woensdag....helpen jullie me een beetje ben nog nooit alleen thuis geweest een hele nacht sinds ik samen woon. Gelukkig heb ik een goede waakhond en lieve buren die ook opletten...

17. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL

Naalden zouden hier ook nooit wennen vrees ik... vandaag bloedgeprikt en ik ben dan ook niet op m'n best! Wel dapper dat je vriend ze zet! Succes morgen, hopelijk iets moois te zien!

18. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Gefeliciteerd true!!

Vandaag eindelijk ongesteld geworden. De gyneacloog op gebeld dat ik toch heel graag aan clomid 100 wil gaan beginnen ipv een verloren ronde en dat ik tot cyclus dag 16 echo's kan laten maken voor ik op vakantie ben. Ze stemde er mee in maar ze zei er wel bij, we kunnen dan alleen niet checken of ze ook echt gesprongen zijn maar dan weten we in ieder geval of het aanslaat en of er geen sprake van overstimulatie is. Dus de 18de weer eerste echo.

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat fijn dat ze meewerken!!!

20. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @truelove niet meer twijfelen, je bent hartstikke zwanger, geen twijfel mogelijk;)

@aimee begrijp ik goed dat ze jou niet eerst ongesteld laten worden?? Dat zou wel echt super zijn! Dan verlies je weinig tijd :)

Deel Deze Pagina