Haha, je hele agenda er al op los gegooid? Yaaaay! tickets in the pocket ik ga in november lekker avondje genieten
Hahaha ja inderdaad! Omdat we een eigen bedrijf hebben en daarvoor veel afspraken buiten de deur hebben en eind Juli ook weer moeten combineren met mijn vader die voor de 2de keer wordt geopereerd aan kanker vind ik het wel fijn dat als de pillen gewoon volgens het boekje gaan werken, en ik een beetje weet in welke week/weken we veel ziekenhuis bezoeken hebben. Dan plan ik in die tijd alle afspraken onder voorbehoud Fijn dat je de tickets hebt!
Balen catmommy dat er geen groei is... afbreken nu? Hier was de samenlevingstest weer negatief Nu liep ze weer giga uit dus is de test 12 uur na klussen afgenomen dus weet niet of ik me er aan op moet hangen of niet,maar het slijm was helder en rekbaar(dus al veel beter dan bij de clomid) maar ze zag geen bewegende zaadcellen. Nu officie IUI indicatie gekregen maar nu komt het mooiste; mij ziekenhuis heeft een zomerstop op de inseminaties.. vanwege de onderbezetting in het lab.ik zat daar echt met een reactie van : Wtf??!! 25/8 is die stop voorbij duz pas vanaf dan kan ik geinsemineerd worden. Echter ovuleer ik nu op de 11e dus ook 11-8 en 11-9. Dus eerstvolgende kans is pas september.. en precies dan zijn we ook nog s op vakantie... Had al gevraagd of ik nie in n ander ziekenhuis terecht kon maar eer ik daar aan de beurt was is hier de stop ook al voorbij. Pfft . Wel mebopur meegehad om t tot die tijd zelf te proberen maar die test was negatief,dus ik vraag me af of ze me niet gewoon met n kluitje t riet in sturen... Ik he toch helemaal geen kans zo...? Sorry voort lange verhaal Is er bij jullie wel ook samenlevingstesten gedaan? Of kregen jullie gewoon spuiten mee en je mag proberen? Zou wel willen wete of ik nu tot de IUI zelf een kans maak of niet...anders ist helemaal verloren tijd en spuiten voor mn gevoel...
Oh... wat een bout-situatie Benthe.. Hopelijk hebben jullie tegen die tijd gewoon een "wondertje" die ondanks de kansen er toch doorheen is gekomen!
Ja he kitty... Hopelijk valt in september mn ovulatie met voor de vakantie. (vanaf 13/9 zijn we weg en als alles hetzelfde blijft ovuleer ik de 11e) Wat spuit jij nu eigenlijk? En krijg je deze ronde ook samenlevingstest dan? De gyn zei tegen mij dat het geen heilige test was, maar ik weet dus echt niet of ik uberhaupt kans maak..
Wat balen Benthe, Samenlevingstest doen ze niet meer in de kliniek waar ik loop. Zorgt voor onnodig veel stress bij de stellen. En wat balen van de zomerstop meid. De fertiliteitskliniek waar ik loop doet daar gelukkig niet aan. Ik duim voor je dat het misschien toch raak is in de zomerstop maanden meid.
Bij mij geloven ze niet in de samenlevingstesten.. dus ik zal die ook niet krijgen. Ik spuit nu Gonal-F, en dan Ovitrelle om de eisprong te triggeren.
Ik spuit menopur en ovitrelle. Dus eigenlijk zit we in tzelfde schuitje kitty.. Alleen doen ze bij jou die testen niet. Dus eigenlijk vind ik dan dat ik me er maar niks van aan moet trekken voor hetzelfde geld had ik m helenaal noet gehad en gewoon paar maanden moeten proberen hiermee....
Wat fijn dat je meteen door mag spuiten knutselkitty. Benthe wat balen van die zomerstop!!! Bij mij hebben ze ook zomerstop, maar niet voor alle behandelingen. In mijn geval is er geen zomerstop voor de echo's, maar mensen die andere behandelingen hebben hebben wel een zomerstop voor echo's. Snap nog niet helemaal waarom ze onderscheid maken. Maar zo ben je weer 2 ronde's verder en dat is echt balen. Hopelijk lukt het jullie zelf wel toch nog. Dat zou mooi zijn. Bij ons doen ze trouwens wel samenlevingstest, alleen heb ik die niet meer meegemaakt omdat ze mn eitje gemist hebben.
Benthe, wat super irritant zeg.. Bij ons geloven ze ook niet in samenlevingstesten.. Maar ik ben natuurlijk al een keertje zwanger geweest.. dat scheelt wel. Ik spuit hetzelfde als Kitty.. Maar dan 75 eh. Wat nu ineens teveel is.
Ik zit hier echt met open mond te lezen Hoe kunnen ze een zomerstop inlassen? Serieus, mensen komen daar al niet voor hun lol en hebben vaak al een hele weg afgelegd en dan kun je eindelijk hulp krijgen en dan moet je nog langer wachten? Ik vind dat niet bepaald meelevend! Hier gaan de echo's wel gewoon door. Ze zei wel dat er 1 van de dames op vakantie kon zijn en dat ze het dan drukker had, en ik bijvoorbeeld op dag 11 zou moeten komen als dag 10 vol zat, maar verder kan alles wel blijven lopen. @Benthe: inderdaad, ben nu met primolut gestart, dus wordt afgebroken. Wat onwijs rot (zacht uitgedrukt) dat je samenlevingstest negatief was, en dat je ook nog tot September of langer moet wachten.. Misschien stom gedacht, maar als je elke maand dus ongesteld wordt (je zegt elke 11de ovuleer je ongeveer) kun je dan de ongesteldheid niet iets eerder laten komen? Als je het bijvoorbeeld opwekt met primolut of iets dergelijks, dat je dan eerder slikt? Het zou in ieder geval wel ideaal zijn als je na de inseminatie op vakantie gaat, je NOD afwachten op vakantie zou voor voldoende afleiding zorgen denk ik Was de zaadtest van je vriend wel goed? Of is dat niet gedaan?
Ja catmommy ook al over gedacht. Maar het verschuiven van mn cyclus zou betekenen dat ik als ik de volgende cyclus pas op dag 15 moet gaan prikken om dan te ovuleren... En om dan provera te gebruiken om dan op dag 3 te zitten zou betekenen dat ik tijdens mn aankomende menstruatie gelijk provera moeet slikken... Geen idee hoe ik dat verantwoord voor elkaar kan krijgen. Maar uiteindelijk ik mn ovulatie nu 2 weken na einde zomerstop dus omnnu een eventuele kans af te breken voor 2 weken....
Heb nog even zitten rekenen of ik idd mn cyclus niet kan verleggen aangezien ik nog m kuur primolut heb liggen,maar als ik onderstaande aanhoud (dit vond ik op internet) is het in het eerste geval nogal n risico want stel ke benr toch zwanger...? En in het 2e geval scheelt t maar een dag of 10 of ik primolut doe om iui te vervroegen of gewoon blijf spuiten.... *** · Je kunt je menstruatie uitstellen met Primolut. Je begint met slikken uiterlijk 3 dagen voordat je ongesteld moet worden: 3 maal daags 1 tablet. Je kunt je menstruatie dan 10 tot 14 dagen uitstellen.*** ***Je kunt je menstruatie vervroegen met Primolut. Je begint dan tussen je 5de en 10de cyclusdag met slikken: drie maal daags 1 tablet. Dit doe je 10 dagen. Je krijgt 2 tot 3 dagen na het einde van deze kuur een bloeding.De pil is handiger dan Primolut, omdat je daarmee minder hormonen binnen krijgt en daardoor minder kans hebt op bijwerkingen.***
Nou Benthe, wat een tegenvaller zeg! Maarja als dit de oplossing is dan ga je ervoor. Heb je eindelijk eens echt kans. Ik vind een zomerstop echt belachelijk, heeft jouw ziekenhuis gezegd dat het bij andere ziekenhuizen ook zo is of heb je dat zelf ontdekt? Ik zou het dubbel checken hoor. In de tussentijd gewoon oefenen. Mijn ziekenhuis doet ook geen samenlevingstesten omdat ze uitslagen niet zo betrouwbaar schijnen te zijn, dus gewoon proberen. Succes en sterkte met deze domper!
Hier in de regio zijn 3 ziekenhuizen bij elkaar aangesloten en die hebben allemaal zomerstop. Op de inseminaties dan. Echos etc gaan gewoon door. Maar heb het even latem zinken en we prikken gewoon door en dan ovuleer ik 10 dagen na t einde van de stop weer. En dan IUI. Tussen nu en dan zit 1 cyclus en die gaan we gewoon proberen te benutten. Voor hetzelfde geld zou er bij mij int ziekenhuis ook geen samenlevingstest gedaan worden en moet ik t gewoon proberen net als ieder ander. Dan was ik ook 2 maanden verder geweest. Hang me er teveel aan op denk aan die test...
En volgens mij was 1 van de zwangere dames ook zwanger, nadat ze die cyclus te horen had gekregen dat de samenlevingstest negatief was maar weet zo snel niet meer wie van de vele dames dat was die alweer doorgestroomd zijn naar de zwanger topic
Dat zie ik graag! Weer een dame zwanger. Geniet ervan en fijne zwangerschap, ik blijf je volgen hoor!