@leaf: verwacht er niet teveel van. De uitleg die ik kreeg was zeer minimaal. Het was eigenlijk zo van nou de bloedwaarden passen precies bij het beeld dat we hebben gezien tijdens het onderzoek, dus het is pcos. Ik geef je tabletten mee om de menstruatie op te wekken en Clomid 50mg om daarmee te proberen of er een eisprong komt. Verder moet je bellen op dag 1 als je menstrueert en dan maak je een afspraak voor dag 10 van de cyclus voor de eerste follikel meting. En toen stonden we weer buiten Helaas hoor je wel eens dat sommige ziekenhuizen je gewoon Clomid meegeven om het te proberen en andere ziekenhuizen laten je 1 keer bloedprikken en weer andere ziekenhuizen (waaronder die van mij) laten je elke 3 dagen voor een echo komen, en achteraf nog een bloedonderzoek, dus dubbel op! Maar lang leve het internet en deze lotgenoten! Succes morgen!
@aimee zou je bij behandelingen bij catmommy neer willen zetten dat het Clomid 100mg is? Thankz! @kaila: welkom!
Dank jullie! Ik ga mijn best doen weer alle verhalen een beetje bij te lezen, maar voor nu zal ik eerst even vertellen hoe het er hier voor staat: Ik ben april 2013 gestopt met de pil, maar mijn cyclus kwam voor geen meter op gang, helaas. (39, 118 en 187 dagen) In januari 2014 ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog, waar snel bleek dat ik PCOS heb. Helaas werd daar ook geconstateerd dat mijn vriend slecht zaad heeft. In eerste instantie wilden ze meteen over gaan op IUI met geselecteerd zaad, maar omdat ik nog niet echt 'kansen' had gehad door het ontbreken van een cyclus, wilden ze me eerst een paar maanden aan de clomid zetten. Ben in april 2014 begonnen met Clomid 50mg, maar toen had ik 3 eitjes, dus daarna verder met 25mg. Gelukkig sloeg dat dus goed aan. Ben vandaag ongesteld geworden, dus dat betekent dat ronde 3 met Clomid helaas ook niet gelukt is. Nu nog 1 ronde zelfstandig proberen. Aan het eind van deze cyclus moet ik weer contact opnemen met de kliniek, want dan gaan ze verder met het zaadonderzoek om te kijken of het bewerkbaar is en ook nog een keer mijn cyclus bijhouden met echo's. Natuurlijk hoop ik dat dat allemaal niet nodig is en dat het komende ronde toch gewoon raak is. We wachten af...
Heb ook nog n aanpassing voort lijstje: Bij mij is het intussen behandeling menopur + pregnyl geworden. En vanaf sept IUI... Oh en welkom terug kaila
Heey Dames, Ik heb nu al een tijdje het gevoel zwanger te zijn !! Toch twijfel ik ook heel vaak echt ontzettend. Ik heb 2 weken terug super gevoelige borsten gehad en sinds die tijd zitten er een soort grote ballen in m'n borsten (sorry). Erna kreeg ik last van een beetje roze slijmverlies, dit heeft ong 3 dagen geduurd en nu heb ik sinds gisteren een beetje wit slijmverlies. Ook ben ik vaak heel erg humeurig en heb ik vaak last van hoofdpijn in de avond. Ook irriteer ik me de laatste tijd verschrikkelijk aan allemaal kleine dingetjes. Ik ruik ook hele aparte dingen de laatste tijd zo vind ik vis naar zweet sokken ruiken Ik heb een implanon dus m'n ongesteldheid is heel verschillend .. Dus ik kan niet weten of ik over tijd ben Wat zou dit betekenen ? Heeft iemand anders dit ook mee gemaakt ? Groetjess
Sorry Chellie, maar ik kan zo eigenlijk niet vinden in je post wat je reden is om in ons topic met je vraag te komen, heb je ook pcos? en ervaring met zwanger zijn heb ik helaas nogsteeds niet.. dus daar kan ik ook niet mee helpen.
waar kom jij nu opeens vandaan??? vind het erg raar dat je met deze mededeling dit forum komt binnen stormen terwijl er hier meiden met elkaar aan het praten zijn die het hebben over heel moeilijk zwanger worden! En dan kom jij uit het niets met deze boodschap. Je zult begrijpen dat dit voor velen (en dus ook voor mij) heel confronterend is!!! *edit: misschien ligt het aan mij, mede leden, want dan spreken mijn hormonen bovenstaande uit!*
xElles, ik heb morgen ook follikel meting en ben dus ook heel zenuwachtig, ook al weet ik wat het inhoudt Bij ons testen ze enkel op dag 14. Ik voel rechts precies wel iets zitten, ik hoop dat dat een groot eitje is, maar ga toch maar met een heel klein hartje naar het ziekenhuis. Hopelijk krijgen we beiden goed nieuws morgen!!
Gelukkig! Zag dat Kitty heel rustig reageerde, kan ik normaal ook maar nu ff niet. Meiden, ik werk morgenavond het lijstje ff bij, want als ik bij elke wijziging dat moet doen, ben ik wel ff bezig! haha!
Haha, ik probeer op t forum vaak wat milder te reageren, en in dit geval dus ook, voordat ik d'r afvlamde en de rest wel lief reageerde Zeker nu met alle hormonen die gespoten worden probeer alleen in bijzijn van vriend hormonstertje te spelen
Nee hoor je bent niet alleen. Ik zat ook met opgetrokken wenkbrauw te lezen. Vond het alleen verspilde energie om op te reageren. Negeren leek me het nuttigst bij figuren die niet lezen en zo maar wat neer kwakken op ieder forum.
Hahaha meiden, wat zijn vrouwen toch heerlijk! Helemaal als ze vol hormonen zitten. Ik zit hardop te lachen. Ik hou er van, lekker bitchie! En jullie hebben groot gelijk!
Ik hoop dat je zelf in de veronderstelling bent dat je op een ander forum zit.. Komt erg gevoelloos over!!
Voor degene die morgen fm hebben: toy toy toy!! Volgens mij ben ik 1 van de weinige die geen echo's krijgt....zucht...
Bedankt Catmommy voor je reactie! Ik vind het al een stuk fijner om in ieder geval een idee te krijgen van wat me te wachten staat. Dus menstruatie opwekkers en dan hopen of ik met clomid een eisprong krijg. Pff, wat spannend allemaal!