PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @HB87: wauw, dus bij Clomid 50mg geen resultaat, maar toch nog een ronde met Clomid 50mg geprobeerd. Wat was de reden daarvoor? Want ik dacht dat het normaal was dat ze je 100mg lieten nemen als de 50mg geen resultaat gaf.
    Kwam dat doordat 50mg 2 jaar terug wel is aangeslagen?

Wat leuk dat je al een kleine hebt!:D

2. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend junyor!

Ellex, breken ze af bij drie? Ik zou de gok wagen denk ik... Hoe groot is de kans dat je drie eitjes bevrucht en innestelen enz..

3. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoe was jou echo eigenlijk, gaat zo snel in alle topics dat ik het soms echt niet kan bijbenen:(

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ vissie

bij mij breken ze ook af bij 3. Ik had er zelf 4.. ook getwijfeld hoor.

Maar er is natuurlijk een kans dat het wel allemaal bevrucht wordt, hoewel die kans klein is. Is de kans er wel.

Moet je voor de "gein" eens googlen over de gevolgen. Een grote meerling zwangerschap komt wel eens voor in NL.

Dokters sturen aan op Embryo reductie. Ik denk dat ik gek zou worden als ik er dan over moet beslissen. Die vrouwen die voor deze keuze stonden. pffff heftig.. Ben "blij" dat ik nu al een keuze heb gemaakt.

Nee.. dan nog maar een maandje geduld. Hoe jammer ook..

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Vissie.. ik las dat je al meerdere goede echo's hebt gehad! Gefeliciteerd Meis!!

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Bedankt voor jullie berichtjes :)
    Ik baal echt. 50/100 deden echt niets, 150 te veel en ook 125 misschien te veel.
    Ik hoop echt dat er 1 of 2 doorgroeien. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik had heel goede hoop voor deze ronde.. Maar ja.
    Ah wie weet ziet het er donderdag heel anders uit.

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    *En wat Daantjuh ook zei.. Hoe klein de kans op een drieling ook is, die is er wel.
    Zei de gyn ook nog. Ik was, toen ik stopte met de pil, vrij snel zwanger. Dus de kans dat het raak is, na een eisprong is er wel degelijk...

Hè.. Ik baal.. ;) :D

8. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Poe veel terug lezen hihi!

Elles.. Hmm balen.. Misschien groeien ze niet alle drie door? Als ze deze cyclus zouden afbreken, hoeveel milligram krijg je dan?

Ik ben slecht in alle namen onthouden maar ik ben iedereen aan et volgen hier! Heel spannend ik hoop dat op een vruchtbare zomer kunnen terug kijken.

Vandaag dag 3 clomid, vorige keer weinig bij werkingen maar nu bij die 100 mg een knallende hoofdpijn, extreem warm, snel kwaad en geïrriteerd en buikpijn. Maarja maar even doorbijten. Vrijdag hoop ik dat er iets te zien is op de echo.
    Donderdag samen lekker een dagje vrij om te shoppen en de week daarop op vakantie. M'n eisprong is waarschijnlijk op de verjaardag van m'n vriend terwijl wij op vakantie zijn!

@de rare post tussendoor.. Ze zal wel niet goed gelezen hebben maar ik word erg moe van die types.. Haal een zwangerschapstest als je zo twijfelt?
    Net zoals van die berichten op zwanger worden die voorbij komen als: wie o wie had er ook een positieve ovulatietest gehad maar raakte toen niet zwanger?? Of: ik ben al 4 maanden bezig en het is nog niet gelukt, ik ga mij laten doorverwijzen. Etc etc.. Ik zit dan echt zuchtend achter m'n scherm.. Laatst heb ik een keer gereageerd dat ik snap dat iedereen graag zwanger wil raken.. Maar dat er ook meiden al heel lang bezig zijn en dat het dan best naïef en onbeschoft is om dat soort berichten al na drie rondes te gaan plaatsen.. Maarja moet eigenlijk niet eens reageren op die types.

9. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ja daar heb je zeker gelijk in. Als dit het probleem is en voor altijd opgelost kan worden zou echt super zijn.
    Maar ze zei dat ik daar heen moest om te laten onderzoeken of het veilig is om zwanger te worden met mijn schildklier in huidige toestand. Zo niet, krijg ik medicijnen voor mijn schildklier. En ik denk daarna als de schildklierwaardes oké zijn dan kan ik beginnen met clomid.

Dat zegt mij dat ik sowieso dus aan de clomid moet. Maar ik ga me wel even inlezen hierover! Veel ervan begrijpen doe ik nog niet. ;)

10. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

@Lisanne en MissLove, Welkom hier!!!
    @ Leaf, dat is echt super vervelend! Kijk eens naar de hormoonfactor, daar krijg je uit leg welke voedingsstoffen goed en welke slecht werken op je schildklier, misschien heb je er wat aan?
    @XElles, dat is ook echt but!!! Maar er kunnen er 2 hard doorgroeien, hopen dat de volgende echo beter is!

Hiero:
    Ondanks dat ik van alles voelde van het weekend, was er zeer weinig verandering. mijn bms was nu bijna 4 en we hebben nog even gekeken naar het staatje van april 2014, waar het tussen de 3 en 3,5 was, dus er is wel iets gebeurd. Alleen mijn eitjes zijn nog allemaal te klein om te meten.
    Dus vanmorgen op mijn werk (tja....dat doe ik gewoon!) weer begonnen met clomid 100mg.
    Had wel toen ik wegging uit het zkh.....gaat wel heel snel zo....straks zit ik over een maand ook te spuiten!!! IEHWllll...moet er niet aan denken! Dus ik hoop dat de 100mg wel aan slaat, de FA had er wel vertrouwen in zei ze... maandag dus weer terug.

Over het werk:
    Bij mij weten mijn teamleider en mijn eigen team het. Ik kan mijn werktijden en afspraken zelf indelen en plan dus de de laatste weken niets tussen 8 en 12...soms een beetje lastig, maar ach kan ik rustig opstarten.... :)
    VL is altijd mee geweest, ook helemaal achter het gordijntje, hij vraagt altijd goed wat er dan wel of niet te zien is, want dat vergeet ik altijd. De gyn had hem alles laten zien en uitgelegt, dat was wel echt heel grappig (ik zag wel vaker echo's maar dan met een beebje erbij).
    VL heeft een eigen zaak (wat doe jij catmommy?) en een winkel, maar die is open op do/vr/za dus als de metingen vroeg zijn of op andere dagen kan hij gewoon mee!

ZO....nu ga ik ff het lijstje bij werken! :)

ps....
    ik heb het nu al bloedheet en moet nog 4 dagen clomid slikken en het wordt ook nog eens super warm!!! helhup!

11. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leden
    Daantjuh, 29 jaar, 1e kindje
    Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje
    Lets,29 jaar, 1e kindje
    xElles, 27 jaar, 1e kindje
    Benthe1986, 28 jaar, 1e kindje
    Aimee85, 29 jaar, 1e kindje.
    Annemiek89, 24 jaar, 2e kindje
    Catmommy, 24 jaar, 1e kindje
    Ryanne1991, 23 jaar, 1e kindje
    Light, 31 jaar, 1e kindje
    Linda1987, 27 jaar, 1e kindje
    Iez, 33 jaar, 2e kindje

Behandelingen
    Daantjuh, Gonal F, Pregnyl, Utrogestan caps.
    Knutselkitty, Gonal F en Ovitrelle
    Lets, IUI in Dusseldorf
    xElles, Clomid 125mg
    Benthe1986, menopur + pregnyl, sept iui
    Aimee85, Clomid 100mg
    Annemiek89, nog geen behandeling gestart
    Catmommy, Clomid 100mg
    Ryanne1991, Clomid 50mg
    Light, Clomid 50mg
    Linda1987, Clomid 150mg
    Iez, Clomid 50mg

Zwanger
    Rosalinde (Bevallen!)
    Blondie84
    Nana84 (Bevallen!)
    Lasvegas
    Ana Leigh
    Klets
    Leen82
    MariaP86
    Meisjeje
    Hajar
    Troela84
    Misses13
    Wevin
    Junyor
    Vissie85
    Ahl
    TrueLove

Als je ook in dit lijstje wil, graag even in je reactie de gegevens in een kleurtje doen! Indien nodig pas ik het lijstje om de dag aan!

*edit* Ja, ja we willen allemaal in het onderste lijstje maar jullie snappen wat ik bedoel toch ;)

12. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @Leaf oh oke ik dacht dat je misschien geen Clomid meer nodig had. Dan zou het super zijn. Maar inderdaad eerst dit afwachten en daarna nog eens aan de Clomid is echt een kink in de kabel..

@Ryanne wij hebben ons druk gemaakt om hetzelfde topic denk ik.
    Dat was een meid die AL 4 maanden bezig was en zelfs een positieve ovulatie test, maar ojee ojee niet zwanger geraakt. Hoe is het toch mogelijk he:cool:

Toen heb ik ook gereageerd van al meer dan 12 maanden bezig en nog geen enkele positieve ovulatietest... had ik eerst maar een positieve!

13. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Haha ja die inderdaad ;) ik irriteerde mij echt kapot haha

14. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @aimee ik heb een webdesign en webhosting bedrijf en beheer 4 webshops van mezelf en een aantal van klanten.
    VL is meewerkend partner:)

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    @Catmommy, sommige mensen denken dat het zo vanzelfsprekend is, een kindje.. En nu we in dit traject zitten, vind ik het heel pijnlijk als mensen zo praten.
    Zelfde als dat topic over een meisje willen. Ik denk dan echt: je hebt toch niets te willen?? Wij willen een kindje.. Lekker boeiend of dat nou een meisje of een jongen is! Ik zou een moord doen voor 5 jongens! Nouja... 5... 2 is genoeg ;)

16. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Ik heb nu 1 ronde clomid 50 gehad (sloeg gelukkig aan) en had ook last van bijwerkingen. Werd snachts wakker van de opvliegers. Ook was ik een emotioneel wrak terwijl ik normaal niet zomaar om te blazen ben.

Doordat mijn ei niet wilde springen maar wel bijna 3cm was heb ik bij mezelf ovitrelle gespoten. Je eisprong is dan ongeveer 36u later. Het is een zwangerschapshormoon dus ook met nodig bijwerkingen. Ik heb alleen ontzettend last van mijn tepels.

Iemand anders ervaring met ovitrelle omdat je ei niet wilde
    Springen?

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aimee, maak er bij mijn maar icsi in dusseldorf van, iui doe ik niet;) wij hebben meer nodig dan dat helaas...

Jeeeee 5 pagina's na een dag!
    Gezellig hier!

Hihi daantjuh, moest wel lachen om je berichtje! Ook ik ben inmiddels alle schaamte voorbij. Ik loop linea recta naar het omkleedhok, en terwijl ik me omkleed roep ik nog na, t is weer inwendig he neem ik aan?
    Ook hier wordt dus steeds minder goed geschoren. Ach ze kijken niet eens naar je daar, ze doen alleen de staaf erin toch? Kijken doen ze op t scherm...en ze zijn vast wel wat gewend;)

Ik heb het op het werk op een gegeven moment ook moeten vertellen. Reageerden gelukkig erg begripvol. Omdat ik door tijdelijk werk vaker switch, inmiddels al twee keer moeten vertellen en na de zomervakantie nieuwe baan dus ik zal nog wel een keer moeten...
    Mijn vriend is eigen baas die hoeft geen verantwoording af te leggen...
    En owja hij gaat gewoon mee naar binnen tijdens mijn follikelmetingen, hij moet mee, ik durf niet alleen naar dd te rijden!

Jullie allemaal succes tijdens de wachtdagen, follikelmetingen etc. Ik duik en duim voor veel bevruchte eitjes;) (maar niet drie of vier tegelijk;))

18. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een drieling is echt teveel he! Ik hoop dat er twee doorgroeien en dat je het eindelijk mag proberen. Het is net of je lijf nu pas wakker is geworden en reageert op clomid.

Junyor en Daan, zaterdag tweede echo gehad inderdaad. Pretecho omdat ik zo onrustig was. Tis nu negen weken en ontwikkeld volgens planning, dus wij zijn helemaal blij.

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Heel erg fijn! Nu lekker genieten Xx

20. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Daan! Het komt bij jou ook vast snel weer, ik hoop het zo voor je!

Deel Deze Pagina