Oh daantje wat jammer, ik had goede hoop! Op naar de volgende ronde... Iez: dat is waar ik ook bang voor ben, teleurstelling dat Clomid niet direct wat doet en er een hogere dosis nodig is. Dat zou echt een domper zijn.. Ik duim voor je dat er op cd17 meer te zien is!
@daantjuh balen maar nu kan je gelukkig wel weer verder.. @iez: niet opgeven hoor bij mijn tweede zoon sloegen 50 en 100 Mg ook niet aan.. 150 wel!
Dus het kan zelf per keer verschillen of het aanslaat of niet? Want ik zie nu dat 50mg nu wel bij jou aanslaat. Hoe snel gaan ze over naar 100mg normaal gesproken?
Ze gaan over naar een hogere dosis als de huidige niet aanslaat of je cyclus er alsnog te lang mee is. Hier op mn nod niks gezien. Wilde vanmorgen testen maar meette net n temp drop van 37 naar 36.9 Verneukeratieve van een dag overtijd zijn is dat je extra hoop krijgt die dan ook extra hard onderuit geschopt word.... Flinke buikkramp ook nog steeds dus zal straks wel doorzetten...
Meestal als de eerst volgende ronde niet aanslaat met 50 mg. Als ik op dag 21 nog geen ei had dan moest ik de cyclus afbreken..
Dus mocht het nu niet aanslaan, dan ga ik ws nog een ronde 50mg krijgen voordat ze naar 100mg gaan? Daar zie ik het meest tegenop het afbreken met provera. Pfff nog even posi blijven en hopen dat maandag wel wat te zien is.
Ow meiden! Wat is het toch raar allemaal. Jullie schieten van diepte naar hoogtepunten en weer terug. En steeds maar hoop houden, voorzichtig blij zijn, toch ongesteld worden en weer opnieuw geduld en goede moet moeten hebben. Daan, stom. Naja gelukkig is het dan maar doorgebroken, dan is in ieder geval je nieuwe ronde gestart. Ga er weer voor Iez, je bent net begonnen joh. Er zijn er maar weinig bij wie de laagste dosis clomid aanslaat. Ik begrijp dat het een tegenvaller is maar het kom wel goed hoor. Volgende ronde gewoon ietsje meer clomid en weer proberen Junyor, wouuuwwww gefeliciteerd!!! Nu meteen dokter bellen en echo inplannen
Ben heel voorzichtig blij. 15 juli eerste echo als we daar een hartje zien dan mag ik echt blij zijn...
Junyor gefeliciteerd! Dat zijn duidelijke uitslagen Daantjuh, balen zeg, maar zoals je zegt, je kent je lichaam intussen redelijk goed.. Iez, telkens als de cyclus langer duurt, of niks gebeurd, verhogen ze dosis. Ze gaan niet 2x iets proberen wat bij poging 1 al duidelijk niks wordt. Bij mij gingen ze eerst naar 75mg (1,5 tabletje) omdat er wel telkens veel zat, maar de groei achterbleef Wachtbankje is saai... Zeker aangezien ik 16 dagen aan kan houden ipv 14, voelt zo lang
Ja hoor hier t eerste rood gespot... Shit nu moet ik gaan spuiten (lichte naaldfobie ) Wel balen weer niet gelukt maar nu met spuiten kunnen we hopelijk gerichter klussen met hopelijk meer succes....