PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Dikke Knuf Iez...

Ik zou vandaag ook 30 weken zijn. Blijft pijn doen soms..

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank jullie wel dames. Ik probeer het te verdringen, maar soms lukt dat niet, zoals deze momenten...ach ik zal me vast weer herpakken en verder gaan.

moeilijk he, 30 weken. Zo dichtbij was je dat draag je forever mee. Alle miskramen zijn kindjes in heaven. Tenminste dat geloof ik.

3. missmercedes

16 apr 2009
    5
    0
    0
    Hoi dames,

ik ben nieuw hier en weet niet of ik mee mag schrijven?

even in het kort, ik heb PCOS
    heb al twee kindjes ( bij alle 2 het medische traject doorlopen) en wij gaan nu voor een derde kindje...
    Eerste keer een LEO operatie gehad (branden ze eitjes uit je eierstokken ) en daarna clomid geslikt, uiteindelijk na 3 jaar zwanger.
    Bij de tweede mocht ik met 150 clomid beginnen maar sloeg niet aan dus na 2 maanden overgestapt op Gonal F spuiten... na 13 maanden zwanger
    En nu dus nummer 3! Heb er alweer een clomid kuur van 150 opzitten, zonder resultaat dus nu sinds ruim 1 week zit ik weer aan de Gonal F spuiten.
    Gisteren nog geen eitjes gegroeid, donderdag weer terug voor controle. Ik zou het fijn vinden af en toe even mijn 'ei' hier kwijt te kunnen omdat verder niemand in onze omgeving deze keer weet dat we bezig zijn zwanger te worden!

4. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Op welke dag zit je kitty?

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Iez dikke knuffel voor jou. Moet erg confronterend zijn. Je gunt het anderen wel, maar je gunt het jezelf des te harder. En als iemand zwanger wordt dan wordt je nogmaals met je neus op de feiten gedrukt. Ik hoop echt dat het voor iedereen hier snel raak mag zijn.
    Ik weet niet of jullie er wat mee kunnen, maar ik ben maca poeder gaan gebruiken. Die ronde was het raak. Nog iemand hier is het daarna gaan gebruiken en is ook zwanger geworden. Noem het toeval of niet. Baad het niet schaad het ook niet.

Kitty, wauw, best goede eitjes al. Op CD hoeveel zit je nu?

Qua aankomen wat ik heb gelezen. Ik ben zo'n 6 kilo aangekomen sinds ik met de behandelingen ben gestart. En dat terwijl ik een gezonde eter ben.
    Dus dadelijk wil ik de zwangerschapskilo's + die extra kilo's verliezen. En ik heb me zelf maar 7 maanden de tijd gegeven haha (we trouwen in mei).

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik zit nu op cyclusdag 16, dus erg laat dat ze pas beginnen te groeien :( Maarja, dat was ook de reden dat ze vrijdag medicijnen hebben verhoogd.

Knuff daantjuh
    Welkom Miss (nog een Miss, wordt nog lastig zo, net als lets en klets eerst :p)

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel Leen82, ik zal me eens in maca verdiepen.

Knutselkitty: je geeft aan dat ze vrijdag de medicatie hebben verhoogd. Telt dan afgelopen vrijdag als cd1 of hoorden eigenlijk je eitjes al wel groter te zijn nu dankzij de verhoging van afgelopen vrijdag?

8. Esje33

Esje33 Actief lid

21 aug 2013
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maca kan goede invloed hebben, maar let op: mag je absoluut niet gebruiken tijdens een hormoonbehandeling!!

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ohhhh als dat zo is, dan zal ik het zeker niet gaan gebruiken.

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    waarom niet? Ik heb het de afgelopen maand nl ook gebruikt.

11. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik wou jullie even opvrolijken met wat plaatjes maar krijg ze niet in 1 keer in het bericht Bekijk bijlage 406771

12. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
  13. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
  14. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
  15. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Nee, gewoon cyclus, maar omdat ik nu reguleerbare medicatie heb, kunnen ze bijsturen als t achter blijft lopen, ipv bij Clomid wachten tot er bij mij toch een slaperige follikel na 3 weken wakker wordt en gaat groeien

In het ideale plaatje zou eergisteren een eisprong zijn geweest, maar ik denk dat ik blij mag zijn als ik volgende week de Ovitrelle in mijn been mag zetten

@ryanne, die laatste is leuk! Rest kende ik intussen al :)

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik hoop voor je dat je snel alsnog een eisprong hebt knutselkitty.

Ryanne, ik vond de 1e wel grappig :).

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hebben jullie zkh ook van een online forum waarop je mede-patiënten en de artsen vragen kunt stellen?

18. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nee, geen forum bij ons ziekenhuis geloof ik!
    Zou wel grappig zijn, ga toch eens zoeken!

@knutselkitty ik ben benieuwd wat het de komende dagen gaat doen!

@spuiten: dames hoe werkt dat? Ik lees hier ergens iets met dosis verhogen.
    Heb je met spuiten dan niet dat je elke maand moet afbreken als een dosis niet aanslaat? Zodat je kunt bijspuiten?
    Of ook alleen maar als je bms niet is gegroeid zoals ook bij Clomid.

@hier: vandaag alweer dag 5 van de Primolut! Nog 5 dagen en we wachten weer op de menstruatie:D

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    je kan bij spuiten de dosis verhogen, maar niet ongelimiteerd volgens mij.
    Maar aan de andere kant heb je bij het spuiten ook weer wat meer kans op overstimulatie, waardoor je het alsnog moet afbreken. (zie mij :( )

Hier ook geen forum volgens mij.. Sowieso loopt mijn ziekenhuis en beetje achter op de realiteit. Maar goed :)

20. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoe kun je vinden of ze een forum hebben? Ik zit bij gelre ziekenhuis

Deel Deze Pagina