Heftig beroep Aimee! Fijn dat je morgen dan thuis bent, even bijkomen en verwerken? @light, heel herkenbaar. Ik wordt zo blij als 1 van de dames hier vertelt zwanger te zijn en bij een FM die niet goed is of twijfelachtig voel je het gewoon ook echt, je weet gewoon wat de ander meemaakt. @truelove ik zie dat je op 29-7 een echo hebt en bij de gyn ook. Bij de gyn zal de standaard echo zijn waar ik mensen over heb gehoord omdat je door behandeling zwanger bent geworden, maar wat is die andere? Is dat een door jou geplande of is dat een vroege echo bij de VK? Hier is de termijnecho helaas pas de eerste maar ik hoop dat de gyn er rond de 7 weken een echo gaat doen zoals ik vaker hoor!
Inderdaad soms erg heftig meiden! Maar soms ook heel erg mooi, als kinderen bijvoorbeeld echt heel blij en gelukkig zijn dat ze niet meer thuis hoeven te wonen (ookal kunnen wij ons dat soms moeilijk voorstellen) of als ouders met hulpverlening nog wel voor hun kindje kunnen zorgen! En daar doe ik het dan voor, soms is het 10 minder leuke dingen tegen 1 geluksmoment, maar voor die 1ne, dat is het zeker waard! Dus ook hier....hoofd omhoog en positief denken, dit kindje krijgt waarschijnlijk hele lieve adoptiefouders, die zelf helaas geen kleintje kunnen krijgen maar heel veel liefde hebben om het kindje van een ander als dat van het van henzelf zou groot te brengen....
Klopt! Ik heb dat zelf gepland gewoon omdat we het willen zien Met 8 weken heb ik een echo bij de gyn.. En dan zullen we wel horen hoe het verder gaat..
Pfff Aimee, wat heftig Snap je soms niet hĆØ!! Oneerlijk is het.. Ik had gister een super drukke en lange dag met het afscheid van groep 8. Nog 3 dagen en dan heerlijk vakantie! Ik ga vanmiddag alles eens rustig teruglezen Fijne dag!
Jeetje, das wel zwaar aimee.. Vriend wordt steeds kundiger in het spuiten Vandaag deed t naaldje geen pijn bij eruit halen
jeeee!!! Dat wordt een zwoele zomeravond vandaag!! Have fun!! @ Aimee.. pffff das heftig hoor.. Arm kindje
Fijn knutselkitty! Wat ik me afvraag: moet je 1x per dag spuiten? Ik ben me stiekem een beetje aan het voorbereiden want ik kan ook niet tegen naalden. Jeetje, wat zal ik over mijn grenzen moeten gaan. Fijn dat jouw vriend de spuiten bij je wil zetten!
Ik sta op het momenteel weer helemaal onder de pukkels...zucht... En dan ook nog 1 onderhuidse waar je eigenlijk niet aan moet gaan zitten maar dat je dat toch doet met als gevolg dat hij nu nog 10x erger is..haha. ach jaaaa
Ik had nog een vraag. Zijn er mensen waarbij 50 niet aansloeg maar 100 mg clomid wel? Ik lees op internet bijna alleen maar verhalen met dat als de 50 niet aanslaat dat de kans dat 100 aanslaat niet zo groot is.. Bah ik ben dat geprobeer en gewacht ff zo zat.. Vrijdag eerste follikel meting van deze ronde maar is cyclus dag 9. Is er dan al wel mogelijkheid tot groei te zien? Maak mij nu al een beetje zenuwachtig.
Bij mij werkt 50 en 100 ook niet. Ze zeggen dat t bij 150 nog gewoon kan. Dus niet de moed opgeven hoor!!
Vreemd dat ze dan eerst weer 100 gaan proberen eigenlijk he.. Maarja ik snap ook wel dat ze de juiste dosis proberen te vinden. Wie weet slaat het dit keer wel aan..
Light, wat een goed nieuws! Hopelijk is het meteen raak deze ronde! Ik heb eergisterenavond mijn eisprong gehad en vandaag ben ik wakker geworden van de misselijkheid, ook mijn darmen liggen helemaal overhoop. Ik weet dat het nog geen zwangerschapssymptomen kunnen zijn want die komen pas na de innesteling en dat kan tot 8 dagen duren dacht ik. Maar toch hoop ik dat het er iets mee te maken heeft!!
Ik spuit 1x per dag. 100maal beter dan clomid. Ik heb van de Gonal ook geen bijwerkingen. Zit goed in m'n vel. Tijdens het gebruik van clomid had ik super erge stemmingswisselingen. Werd boos om niks. En 2 seconden later deed ik weer poeslief. Dit samen met de onzekerheid wat deze mmm met zich meeneemt werd ik echt knettergek. Nu met een spuiten ben ik weer helemaal zen. Heel apart toch.. Ik heb verder ook geen naaldenangst ofzo. Hoewel de allereerste keer toch best spannend was. Je gaat toch weer een grens verder door jezelf te injecteren.