Wouw Light! Goed ei! Zie zorgen die voor niets zijn geweest! Veel plezier vanavond en ik hoop dat je airco hebt of een koel huis
Heel mooi light Aan de slag dan Ik heb sinds gisteren nacht veel last van mn linker flank. Straalt af en aan uit naat buik rug of been. Ik heb vrijdagavond ovitrelle gezet.. Kan daar toch niet meer mee te maken hebben??... Maak me n beetje zorgen..
Wow light! Das een mooie Over spuiten, ik had ook naaldenangst maar spuit alsof ik nooit anders gedaan heb. Kitty, jij bent echt heel bang he? Ik denk nl. Dat als je het zelf doet het minder pijn doet, maar als je echt niet durft moet je dat niet doen natuurlijk. Ik heb t andersom, moet er niet aan denken dat mijn vriend het doet bij mij haha! Benthe, antwoord op de vraag weet ik niet, ik heb nooit ovitrelle gebruikt.. Elles, leuk altijd zon laatste schooldag. Fijne vakantie!
Benthe, je bedoelt Light neem ik aan . Het is toch wat al die namen he ahahhaha Ik heb nog een lange weg te gaan voordat ik een ei heb, want ik begin pas vandaag met nieuwe ronde clomid vandaag is cd3. Dus vanavond mn 1e van de reeks weer innemen.
Ik heb mijn eerste ronde clomid 50 ovitrelle gespoten omdat mijn ei van bijna 30mm niet wilde springen. Gelukkig niet echt veel bijwerkingen. Beetje last van mijn tepels en beetje van mijn maag. Was wel ontzettend moe. Waarom moest jij spuiten? Er kunnen meerdere redenen zijn zij mijn gynaecoloog.
Geweldig Light! Heerlijk dat de 50 gelijk werkt! Hier nog geen ervaring met 100, moet ik nog aan beginnen. Hoop zo dat de 100 wel werkt.. vind het niks aan al dat wachten...
Ik heb het ook.. Maar volgens mij is het meer een bijwerking van de progesteron. Ik ben altijd een buikslaper, maar dat is na m'n eisprong echt onmogelijk. Maar goed.. misschien heb je ook wel een spiertje verrekt ofzo. Ik moest soms wel lachen om ons. Alle pijntjes en gekke dingen worden i.v.m. met onze hormonen hahaha..
Ik spuit ovitrelle omdat ik menopur spuit. En die spuit ik omdat mn bms te zuur was bij clomid. Tis echt vage pijn. Neem aan dak eisprong al gehad heb. Toevallig zatn ei welnlinks vandaar dat ik me afvroeg of t er iets mee te maken zou kunnen hebben. Doet ook zeer wanneer ik op mn stoel neer plof. Echt vaag.
Ik heb vorige ronde ook het idee gehad dat mn ei veel later kwam dan de 36 uur na de ovitrelle. misschien toch nog even gezellig maken straks?
Nou met deze pijn zit ik daar niet zo op te wachten haha Overigens is ovitrelle intussen al 4,5 dag geleden en deze pijn houd al 1,5 dag aan... Dus twijfel wel of t r wat mee van doen heeft...
Ben ik niet met je eens. Zit zelf in de natuurvoeding. Het ligt eraan waarmee je het combineert. Het kan de werking van medicijnen beinvloeden. Ik heb ook hormoonbehandelingen gehad (zie onderschrift). Gewoon ook naar je lijf luisteren. Ik zou het niet gebruiken in een zwangerschap.
Bij mij deden 50 & 100 niets. 150 had ik er 3!! Dus de moed niet opgeven!! @Light, veel plezier straks 😎😁
Ik was vandaag zo blij met m'n ei, maar nu ben ik toch een beetje ongerust. Misschien kunnen jullie me gerust stellen. Vanochtend bij de arts-assistent had ik dus een follikel van 22mm. Ik heb er zelfs een afdruk van gekregen Ik was nogal verwonderd over de grootte maar volgens de arts was dat normaal op cd12. Mijn BMS was (nog steeds) 4,5, dat was dun, maar niet te dun om zwanger te worden, zo zei ze. Ik moest een nieuwe afspraak maken voor zaterdag, omdat ze verwachtte dat 'ie dan wel gesprongen zou zijn. In de tussentijd om de dag aan de slag Als zaterdag alles goed was moest ik nog eens terug komen om bloed te prikken om te controleren of het een goede eisprong was. Na mijn werk zag ik dat ik een voicemailbericht had (mag mijn mobiel niet gebruiken, vandaar dat ik het toen pas zag). Het was de arts-assistente (mijn hart sloeg onmiddellijk over) die vertelde dat ze het spreekuur had nabesproken met de gynaecoloog. Of ik nog in de gelegenheid was om vóór zaterdag bloed te prikken zodat zaterdag de uitslag binnen was. Dit om de groei van het ei te volgen. Natuurlijk kon ik niemand meer bereiken om mijn vragen te beantwoorden. Los van dat ik dus eigenlijk pas vrijdag naar het ziekenhuis kan, i.v.m. mijn werk, ben ik erg ongerust hierover. Waarom was ze dit vanochtend vergeten? Kan er een reden zijn dat ze willen bloedprikken, nog vóór de eisprong? Is er iets niet goed?
Misschien denken ze wel dat ie eerder springt? Niet teveel druk maken, en vooral in actie en genieten tussen de lakens
Je hebt gelijk Vissie, ik maak me ook veel te druk. Stresskip ben ik. Gelukkig nu wel mét ei :-D Manlief had al wat lekkers te eten gehaald om het te vieren en om de gezellige avond in te luiden