Denk ook niet dat het iets ergs is hoor! Aangezien je eitje nu al 22 mm is, denk ik dat ze hem toch eerder verwachten.
Niks mis met het eitje, en ik vind t goed dat ze er toch zo bovenop zitten bij je. de laatste keer dat ze me met ovulatietesten naar huis stuurden, omdat ik "in t weekend wel eisprong zal krijgen" had ik woensdags erna nogsteeds geen positieve ovulatietesten, en zat er 1 van 24mm, toen hebben ze meteen Ovitrelle gespoten om hem te laten springen. als ik blindelings op ze vertrouwd had had ie misschien wel 30mm geworden
Ik had dit ook. Ik moest ineens de volgende dag komen om te kijken of mijn ie gesprongen was. Als je ei te groot wordt en niet wil springen dan kan het een cyste worden(kleine kans hoor). Daarom kreeg ik een spuit ovitrelle mee en dan springt je ei binnen 36uur. Mijn ei was geen cyste geworden. Dit hebben ze op cyclusdag 3 bekeken met een uitgangsecho.
Oké. Thnx ladies voor de geruststellende woorden en natuurlijk ook voor de enthousiaste reacties! Heb ze met een grote glimlach gelezen. Hopelijk deze week nog meer goede berichten en dan van jullie!
Light, gefeliciteerd met je ei, hihi. Bms kan ook nog wel groeien dacht ik toch? En andesprs misschien idd utrogestan, maar dat hebben hier alleen daantjuh en ik gebruikt geloof ik! Iig succes met klussen
Wat fijn xElles! succes zondag weer Volgens mij hebben jij en Daantjuh alleen die utro ballen gehad ja kan me verder niemand herinneren in ons topicje Morgen heb ik weer een controle... hoop dat er eindelijk iets te zien valt, dat die van 10.8 is doorgegroeid! Moet alleen even kijken of de vierdaagse niet de route naar t ziekenhuis versperd fijne dag vandaag allemaal
Dank jullie, meiden!! Ben helemaal blij Een eitje groeit ongeveer 2mm per dag. Zondag zou hij dus 21mm zijn, als ie er nog zit. Ze zei dat het ook bijvoorbeeld zaterdagavond kon zijn, maar ook woensdag pas. Vanaf nu een "gemeenschapsadvies"
Haha hete zomeravonden zo Geen airco helaas.. Dus we zetten altijd alle ramen boven open en hebben de deur open. Best te doen
Hahah Vissie, in de tuin onder de wasmolen 😂 Nee ik ben niet zo van de buiten romance @Daantjuh, buren zijn allemaal bejaard en stokdoof, dus die merken niks