Dames, ik mag géén gemeenschap hebben met mijn vriend. ik had teveel gegroeide follikels, dus moet deze ronde als verloren beschouwen
Och ja, meid. Sorry, erg slordig en onattent van me. Maar ik begrijp dat je blij bent met de symptomen omdat er in ieder geval íets gebeurd?
@kitty: ik snap je gevoel over vruchtbaar slijm. Dat had ik ook tijdens de cyclus die ik nu aan het afronden ben. Jeetje wat had ik een vruchtbaar slijm, en ik dacht, er moet gewoon een eitje groeien! Maar helaas. Bij jou groeien er meerdere, waren het er niet 5 ofzo??
Hehe eierdoossprong ! Ik had deze ronde ook super veel eggwhite slijm. Misschien is het een complicatie van de eierdoossprong hahaha..
Hihi eierdoos.. Ik had hier bijgelezen en ging boodschappen doen,moest eieren kopen en moest ik er gelijk aan denken. Sta ik daar dom te grinniken in het gangpad Maar begrijp ik nu goed dat ik helenaal in mn uppie op de wachtbank zit? :O Wel veel koekjes hoor voor 1 persoon....
Nee, Benthe, ik geloof dat ik je gezelschap mag houden Heerlijk hoe jullie ondanks alle tegenslagen jullie gevoel voor humor behouden. Top-meiden!
@Light: wat een goed nieuws. Hopelijk is het raak. Ik duim voor je! @Knutselkitty: dat is balen! Hoeveel eitjes had je? Ik mag 2 eitjes hebben en daarna is het ook verboden om te knutselen. Mijn gynaecoloog hoopt trouwens dat ik niet zwanger wordt van een tweeling. Ben daar te smal voor gebouwd (zal echt een klap voor mijn lichaam zijn). @Shia: ook ik sluit me bij de rest aan Ik zit op dit moment op CD 9, heb donderdag een meting. Pfff hoop dat de dagen voorbij vliegen.
Nou ja, vandaag bleek uit bloedonderzoek dat ik een eisprong heb gehad. Vorige week woensdag had ik een ei van 21mm en die was zaterdag weg. Ik gok zelf dat ik donderdag m'n eisprong heb gehad want voelde toen ferme steken en de symptomen die ik sinds dinsdag had waren vrijdag opeens weg. Dan zou mijn nod volgens mij 1 of 2 augustus zijn. Ik weet het dus eigenlijk niet precies. En doe mij maar twee koekjes, want ik moet eigenlijk toch echt aankomen. Heb net, op advies van de gyn vanochtend, een koteletje op de barbecue gegooid Kreeg 'm echter met moeite weg. Ben na m'n overgeven vanochtend nog steeds niet opgeknapt, maag en darmen zijn helemaal van streek
Leden Daantjuh, 29 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Lets,29 jaar, 1e kindje xElles, 27 jaar, 1e kindje Benthe1986, 28 jaar, 1e kindje Aimee85, 29 jaar, 1e kindje. Annemiek89, 24 jaar, 2e kindje Catmommy, 24 jaar, 1e kindje Ryanne1991, 23 jaar, 1e kindje Light, 31 jaar, 1e kindje Linda1987, 27 jaar, 1e kindje Iez, 33 jaar, 2e kindje Kaila, 28 jaar, 1e kindje Behandelingen Daantjuh, Gonal F, Ovitrelle, Utrogestan caps. Knutselkitty, Gonal F en Ovitrelle Lets, ICSI in Dusseldorf xElles, Clomid 125mg Benthe1986, menopur + pregnyl, sept iui Aimee85, Clomid 100mg Annemiek89, nog geen behandeling gestart Catmommy, Clomid 100mg Ryanne1991, Clomid 50mg Light, Clomid 50mg Linda1987, Clomid 150mg Iez, Clomid 50mg Kaila, Clomid 25mg Zwanger Rosalinde (Bevallen!) Blondie84 Nana84 (Bevallen!) Lasvegas (Bevallen!) Ana Leigh (Bevallen!) Klets Leen82 MariaP86 Meisjeje Hajar Troela84 Misses13 Wevin Junyor Vissie85 Ahl TrueLove Als je ook in dit lijstje wil, graag even in je reactie de gegevens in een kleurtje doen! Indien nodig pas ik het lijstje om de dag aan! *edit* Ja, ja we willen allemaal in het onderste lijstje maar jullie snappen wat ik bedoel toch
Benthe en Light, volgens mij zit XElles ook op het wachtbankje, maar die is een paar daagjes er tussen uit!! Ooo...en ik hoop zo dat ik snel mag volgen, vind het trouwens wel heel spannend nu.... heb ovulatietesten gekocht, heb ook pijn in mijn onderbuik maar denk dat mijn ei niet gaat springen toch vandaag? Is toch vanaf 18 mm?? Maar als het 2mm per dag groeit, zou die toch eigenlijk best woensdag kunnen springen? Toch dan maar gezellig maken morgenavond, gisteravond ook gedaan, om de dag is toch het beste... pfff voel me zo'n muts met die rare vragen. Was wel lekker makkelijk om alleen te hebben over iets wat je al hebt mee gemaakt.
Toch ik zwanger werd deden we het ook elke dag... Ik zou er een seks marathon van maken hihi.. Maar om de dag is ook genoeg!
Aimee, ik stelde die vraag ook van om de dag maar hier werd gezegd dat het niet uitmaakt als de kwaliteit van het zaad goed is. Dus, ik heb woensdag, donderdag én vrijdag geklust (pssst, donderdag zelfs twee keer ). En inderdaad, tussen 18-22 springen ze meestal maar met clomid kunnen ze iets verder doorgroeien, zo werd mij verteld.
*geeft hele pak koekjes plus paracetamolletje aan light* Ik eet al n hele week in mn uppie koekjes op de wachtbank dus leuk dat jij en elles ook aan het wachten zijn minder dat je je niet goed voelt Mijn Nod is as zondag.... Zal wel n dubbel weekend worden want ik moet ook op kraamvisite... Als ik dan ook ongesteld word ben ik dubbel depri denk ik. Helaas zit die kans er dik in ben ik bang...
Voor het lijstje Las vegas en Ana leigh zijn bevallen Lets doet ICSI ipv iui En bij mij is de pregnyl vervangen door Ovitrelle
Hoi, al even geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Ik heb mijn nod maandag of dinsdag. Ik probeer me er niet mee bezig te houden, maar dat is zo moeilijk! Deze week weer 2 zwangerschapsaankondigingen en een kraambezoek. Elke dag voel ik meermaals aan men borsten in de hoop dat ze pijn doen Straks heb ik een bloedafname om te zien of mijn eisprong geweest is. Ik denk van wel, maar heb niet echt het gevoel dat het raak is deze ronde. Nog even afwachten dus! En toch maar blijven hopen