PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

@ iez mooi bms idd.
    @ kitty ik zit nog op t wachtbankje samen met light dacht ik.
    @ elles, lekker genoten?

Hier nu 10 dpo... Wederom niks spannends te melden :p saai he ;)

2. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Iez, volgens mij is een gemiddeld bms tussen de 7 en 10mm (alleen weet ik nu niet of dat aan het begin van de cyclus is of rond de eisprong). Mijne was bv maar 5,4 mm. De gyn zei echter dat je er prima zwanger mee kunt worden en dat ze iemand zwanger heeft zien worden met 2 mm.

Elles, klinkt erg goed. Binnenkort ook nog een vakantie in het vooruitzicht?

Benthe, jep, ik zit ook nog op het wachtbankje. Gek gevoel. Doe mij trouwens ook maar een ijsje. Of twee. Heb steeds honger als een paard!

Over die dubbele eisprong: Ik heb gelezen dat dit wel eens voorkomt en me ook afgevraagd of dat in mijn geval zou gebeuren gezien die gekke follikels en bloedwaarden. Maar volgens mij is het niet logisch omdat je lijf oestradiol aanmaakt voor een goede eigroei (dus niet follikelgroei), terwijl die weer omlaag gaat als je eisprong is geweest. Ik zelf heb me in ieder geval niet gericht op een mogelijke tweede eisprong, omdat ik de kans klein schat en een meerling met mijn postuur me niet wenselijk lijkt.

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    @Benthe, ook ik op het wachtbankje! Denk ik.. :p
    Had zondag een eitje van 21mm, dus als ie nog niet gesprongen is, zou hij nu 27mm zijn.. Maar lijkt me wel toch dat er al een eisprong is geweest?

4. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    En ik hoop dat ik ook op het wachtbankje zit ;) ik weet het maandag

Xelles: jouw eitje is vast wel gesprongen!

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    @Light:
    Ja volgende week ook nog een paar dagen weg :)
    Ik ga er ook niet vanuit hoor, dat het er 2 zijn.. Maar was er gewoon benieuwd naar.

@Linda, laten we het hopen :) ik heb wel sinds vanmiddag 4 uur een soort van branderig/tintelend gevoel in m'n rechter eierstok (waar ook de eitjes zaten).. Weet iemand of dat iets betekent?

6. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Die zal al wel gesprongen zijn ja.. Alhoewel ik ook wel eens een echo heb gehad op de dag van mn vermoedelijke eisprong en die zat daar lekker met 27,5 mm nog ;)
    Maar ook maar 1x gehad zo groot.

Ijsjes op t wachtbankje vind ik n goed idee :D

7. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Amai, hier wordt echt een heel pak afgekletst! :p Straks moet ik een notitieboekje bijhouden om nog bij te houden wie wat gezegd heeft ;)

Ik heb gisteren bloed laten trekken en wat bleek? Ik heb een mooie eisprong gehad! Nu maar hopen dus.. Maandag zit ik op dag 28, maar ik denk dat ik stiekem zaterdag al eens een test ga doen. Ik kan gewoon niet zo lang wachten! :D Ook al voel ik niets van eventuele symptomen. Enkel men tepels zijn heel gevoelig, maar dat is normaal blijkbaar :p Zo gek eigenlijk dat je niet weet hoe een vrouw zich normaal elke maand voelt..

Light: De dag na mijn eisprong ben ik ook heel misselijk en draaierig geweest, nadien was dit wel over. Wanneer heb je je eisprong gehad denk je? Want als dat echt al een week geleden is, dan kan het zijn dat het effectief zwangerschapstekenen zijn. Die kans is redelijk klein, maar sommigen zeggen toch dat ze het dan al voelden! Ik hoop dus het beste voor jou :)

Levi: als je al zo lang bloed verliest zou ik zekers eens naar de dokter/gynaecoloog gaan! Dit lijkt me toch niet echt normaal..

Iez: Dat ziet er heel mooi! Uw bms is al klaar en uw eitjes komen precies ook wel in orde, fijn nieuws!

xElles: Normaal gezien gebeurt dat niet 2 eisprongen in 1 cyclus, maar uitzonderingen zullen er natuurlijk altijd zijn ;)

Succes dames!

8. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    @HB87, ik denk dat ik mijn eisprong vorige week donderdag heb gehad. Ik heb afgelopen maandag moeten overgeven, maar m'n lijf is nog steeds van slag op een voor mij onbekende manier... Denk zelf dat het de hormonen zijn. Durf absoluut niet erop te hopen dat het meteen de eerste keer raak is.

9. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Donderdag lijkt me idd te snel om nu al iets te voelen. Maar we blijven hopen natuurlijk :)

10. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Levi3; allereerst welkom! Ik ben diegene waar de meiden overschreven met het abnormaal langdurige bloedverlies. Dit begon waarschijnlijk wel na een on gesteldheid, ik stopte met de prikpil en na 2mnd ongesteld, toen na 2wk weer en n1wk weer en toen hield het niet op....soms wel stolsels, maar niet altijd....dit heeft van juni2013 tot april2014 geduurd, omdat ik pas na 3mnd Een x naar de ha ging en voordat je daar allerlei testen en uitslagen hebt en naar de gyn gaat net je dus 4mnd verder....uiteindelijk baarmoedermond niet stevig, soort van dichtbevroren waardoor het niet volledig ophield en daarna dichtgebrand. Nu geen last meer...dus zou naar de gyn gaan als het nog langer dan een week aanhoudt!

@hiero....
    FM gehad, moest echt super lang wachten en uiteindelijk bleek i in de verkeerde wachtkamer te zitten, bedankt vakantiekracht aan de balie (had nog dubbel gecheckt of ik echt in die wachtkamer moest zitten, want het leek mij ook alzo onligisch)

Maar een hele aardige vrouwelijke arts en ik heb TWEE eitjes, eentje van 19mm en eentje van 177, links. Bms was 8,5 dus 4mm gegroeid in 2dagen. Ze gaan waarschijnlijk Beide springen vandaag of morgen!!!! Dus ik stop nu met typen :D...

Ow spannend Want dan zit ik ook op het wachtbankje...wanneer kan ik testen dpo 9 toch? Dus dat zou volgen de week zaterdag zijn....

Duim duim , ook voor de andere wachtbank dames, xelles, light en bent he!!!

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Spannend HB87, hopelijk nestelt het eitje zich goed.

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Light: bedankt voor de info over bms. Fijn om te weten dat het blijkbaar vanaf 2mm een innesteling mogelijk is.

Aimee: wat fijn dat je zulke grote eitjes hebt!!! Klusze!

13. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh de streep zou toch eigenlijk of hetzelfde moeten zijn of duidelijker? Dit is ovulatie test of moet ik er van uitgaan dat die niet werkt bij mij? Overigens als die nu springt vindt de bevruchting van ons,eerste kindje plaats, precies 11jaar nadat we,verkering kregen! :)

Edit of is die tussen 10.30 en nu al gesprongen terwijl ik lekker in de sauna zat?

Bijgevoegde bestanden:

14. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    LH is een stof die in de loop van de ochtend toeneemt en dus in de middag (rond 12:00 uur) het hoogst aanwezig is in je urine. Daarom adviseren de meeste testen om niet na 20:00 uur te testen. Dus misschien dat daarom je test zo licht is. Wellicht kun je morgen rond 12:00 uur smiddags proberen te testen met geconcentreerde urine kijken wat die doet.

zou wel een mooi kadootje zijn als je idd nu bevrucht zou raken :)

15. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Oh Aimee, spannend!!! En gezellig zo, samen op het wachtbankje.

16. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    9 dagen dpo testen lijkt me heel vlug, niet? Anders zou ik morgen al kunnen testen. Je maakt me wel heel nieuwsgierig! :-D

17. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik dacht ook dat het pas kon op je nod, dus ongeveer 14 dpo? Was zelf wel voornemens om dan pas te gaan testen. Voel nu ook echt geen drang om eerder te testen, wel maak ik mezelf gek met de hele dag alles voelen ;)

18. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een dames op het serieuze wachtbankje zeg! Zou fijn zijn om daar ook ooit plaats op te mogen nemen. En liefst niet te lang haha!

@aimee ik denk dat je piek tussen de 2 ovulatietesten heeft ingezeten. Dus maar even flink aan de klus! Romantisch zeg, zo 11 jaar later.
    Genoeg motivatie om te klussen dus haha.

Een ijsje is hier zeker welkom, tjonge wat heb ik het warm. Vreselijk.
    En dan komend weekend of de week erna ook nog de opvliegers van de Clomid. Jeej...

Menstruatie is inmiddels goed doorgebroken. Fijn die pijn en ongemakken. Waarom telde ik ook alweer de dagen af?:D

Wat betreft bms mijn gyn zei dat het vanaf 8mm ideaal wordt, maar daaronder ook zeker genoeg mogelijkheden zijn.
    Dit ie rond de eisprong, tijdens de menstruatie wordt alles afgestoten en daarna bouw je het dus weer op.
    Raar idee, dat een normaal vrouwelijk lichaam een groot deel van haar leven elke maand bezig is met zich klaarmaken voor bevruchting.

19. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Net een test gedaan, 9 dagen na ovulatie en 5 voor menstruatie, maar er was helemaal niets te zien :(

20. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Zegt nog helemaal niets!:) Houd moed!
    Dit is echt wel heel heel erg vroeg hahaha!
    Ik zou zelf bij dag 12 of 13 beginnen te testen denk ik. Maar misschien is het op dag 9 ook wel goed, als je die negatieve test ziet wordt je gevoel misschien wat anders en haalt het de drang wat weg?

Ik heb hier echt een verschrikkelijke nacht gehad.
    Heb vandaag afspraak op locatie bij klant en ben daar wel eventjes bezig dus dacht gister mooi vroeg op bed.
    Maar ik kreeg steeds meer buikpijn, maar dacht ik slaap vast wel in straks.
    Menstruatiepijn werd alleen zo erg dat in slaap komen absoluut niet mogelijk was, dus pijnstiller genomen (paracetamol) maar was na een half uur nog niet ingewerkt. Toen nog 1 genomen, en die haalde de scherpe randjes er wat vanaf en ik ben wonder boven wonder in slaap gevallen.
    Nu nog steeds buikpijn, maar met heen en weer wiebelen dragelijk.
    Half uur voor ik naar de klant ga nog maar even pijnstiller innemen.

Wie heeft het sinds de Clomid ook heftiger?
    Dat is de enige reden dat ik kan bedenken.
    Ik had het voor ik stopte met de pil heel heftig. Kronkelend over de vloer en was meestal 2 dagen niet in staat tot werken of school.
    Toen ik gestopt was met de pil heb ik geen tot amper buikpijn gehad en ook de vorige menstruatie die met primolut is opgewekt was lang niet zo heftig als nu.
    Dus waarom nu wel ineens? Het enige dat anders is, is dus de Clomid.. misschien toch zoveel bms opgebouwd dat ik dat anders nooit had en dat dat nu afgebroken moet worden?:(

Deel Deze Pagina