PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Welkom Pinac! 2 september is inderdaad nog lang wachten. Ga je tussentijds nog met vakantie? Dan heb je wat afleiding.

Ik droomde vannacht zo debiel. Weet niet meer precies wat maar het ging over heel veel eitjes. Eigenlijk best stom dat het me snachts ook bezig houdt!

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer

zou best kunnen hoor

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    xElles, zei toch net al, doe nog maar 2 dagen bezig houden! :p

Misslove, Je droomt misschien over alle eitjes die hier besproken worden? :)

Pinac, welkom :) klinkt beetje dubbel, liefste zien we geen nieuwe "pcos'ers" maarja, als ze er zijn, dan is het net zo fijn om met mede-standers te praten :)
    balen dat je nog tot 2sept moet wachten, hoewel aan de ene kant de tijd voorbij vliegt, lijkt het net zo goed dat de tijd als een slak voorbij komt schuifelen.. hopelijk is t snel zover voor je :)

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hihi straks dan maar weer even aan de bak :D
    Word er niet goed van soms..

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    het is in ieder geval minder warm, al is t nog wel beetje benauwd :)

6. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Haha, weet waar je het voor doet xelles !

7. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha xelles! Ik merk dat vl en ik het wel lasig vinden om zin te maken! Maar het is voor het goede doel! Net weer een test gedaan, slechte kwaliteit van mijn telefoon, maar volgens mij is die of iets donkerder of even donker als de controle streep. Wat vinden jullie, ik plaats hem ook even bij het ovulatie test forum.

Overigens vind ik dat mijn buik echt is opgezet! En het doet ook best zeer. Ook mijn borsten zijn wat steviger en pijnlijk, maar dat kan ook zijn van de massage die ik woensdag kreeg in de hamam.

Bijgevoegde bestanden:

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik vind dit een beetje onduidelijke testen. Alles blijft zo licht!
    Maar denk wel dat deze het donkerst is!

9. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    @aimee: de streep lijkt donkerder dan de controle streep:)!

@knutselkitty: wat betreft mijn eitjes droom. Zal goed kunnen dat ik over de eitjes droom die hier besproken zijn haha.

10. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook hoor, als het niet raak is koop ik andere , maar dit zijn de enige die er zijn in het dorp dus heb weinig keus, helaas.
    Volgens de beschrijving moet de t streep even donker of donkerder zijn als de c streep ongeacht de kleur en donkerheid van de c streep

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @aimee misschien moet je eens de cb proberen of die van de action.. Die zijn een stuk duidelijker

12. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    @aimee: ik koop ze online. Zwanger en kids. Wordt thuis bezorgd en in een witte envelop. Zo weet je zeker dat niemand iets ziet ;) zijn ook niet zo duur

13. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Ik gebruik er geen. Ik word iedere ronde ge-echood dus wil geen extra 'zie ik nu wel of geen steep verschijnen' stress op me leggen
    als ik de ovitrelle spuit ga ik er vanuit dat ik ovuleer :p

Hier nu sinds gister bruinverlies vandaag weer..maar het zet maar niet door.. Ok ineens weer n pukkeluitbraak net.. Komt omdat t niet doorzet denk ik... Bah als ik dan toch ongesteld moet worden,waarom dan noet normal dan benl van de klachten af.. Was vorige maand ook al zo vaag..

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Benthe, heb je al getest voor de zekerheid?

15. Benthe1986

Nee niet getest. Heb gister beetje bloed gehad bij afvegen dus ga er eigenlijk vanuit dat t menatruatie is. Athans moet worden...alleen bloed bij 'persen' Vorige maand zette t ook zo niet door. Daarvoor nog nooit gehad. Zo apart..

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik duim voor je dat het gewoon lekker raak is :)

17. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Ik gebruik zelf ook geen ovulatietesten. Bij pcos kan het zijn dat er afwijkende resultaten zijn, ik zou er dus niet volledig op vertrouwen. Als je er toch wilt gebruiken, www.sensitest.nl is echt aan te raden, ook voor zwangerschapstesten. Ze zijn correct, heel gevoelig én goedkoop! :)

Ik dacht morgenvroeg te testen (dag 26) maar heb geen testen meer liggen, mss nog snel even naar de winkel.. K heb al een paar dagen soms een raar gevoel in men baarmoeder. Geen idee of het gewoon de voorbereiding is op men regels of dat het iets anders is! ;)

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik gebruik die van de Action zijn lekker goedkoop dus kan je vaak testen haha. Gebruikte in t eerste half jaar ook ovulatietesten en toen echt goed geklust rond de tijd dat de test m'n eisprong aangaf en toch niet zwanger.... Is toch ook zo dat je met PCOS positief aangeeft terwijl t eigenlijk niet zo is?? Ik hou m'n cyclus bij met een app en zou nu eisprong moeten hebben maar test gaf gisteren negatief aan.... Word hier soms zo moe van :(

19. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Hoi Pinac, welkom hier! Duurt lang hè, voordat je eindelijk kunt beginnen. Ik had in mei m'n eerste echo en kon in juli beginnen met clomid. Het is vanaf dan wel allemaal nog spannender en intensief, dus hoop dat het je lukt om de tijd nu met rust door te komen zodat je mentaal misschien een beetje bent voorbereid. In ieder geval vind je hier erg veel steun van de andere meiden.

Elles, ik heb ook nog steeds veel slijm, al heb ik het idee dat het 'romiger' is. Voel een heb van alles, wordt er gek van.

20. Benthe1986

Helaas. Vannacht gingen de sluizen open :( hartstikke ongesteld... Op naar ronde 6 dan maar...

Deel Deze Pagina