Gewoon straks nog een keer, Truelove! Benthe, succes met je zus! En verder is het ook lastig/moeilijk om je rond zwangeren te begeven.. Vind ik tenminste. Ik focus me altijd op hoe leuk ik het voor ze vind, en wat minder op mijn eigen situatie. Ben namelijk wel oprecht blij voor de zwangeren in mijn omgeving. En dat zijn er momenteel echt belachelijk veel.. Neemt niet weg dat het hartstikke vervelend is, dat het bij sommigen meteen raak is en het bij ons toch even wat anders gaat.. Succes in ieder geval Hier.. Mijn borsten doen zo gigantisch zeer 😢 een heel trekkerig gevoel. Had dat de laatste keer met Clomid/Provera ook.. Ook al een aantal dagen heel erg kramp. Maar er gebeurt verder niets. Voor de zekerheid ook even getest, maar negatief uiteraard... Ik word er gek van, dat het zo zeer doet.
Succes benthe, dat hebben we allemaal wel hoor al die zwangere. En dan dat stemmetje in je hoofd...waarom zij wel en ik niet?.... Elles, hoop dat het gauw over gaat... Hier, vannacht de medicatie ingenomen om de miskraam op te werken, ze hebben iig gewerkt. Veel kramp gehad vannacht, maar het ergste is geweest. Ga vanmiddag gewoon wat leuke dingen doen, de pijn heb ik ook als ik thuis blijf. Xxx
Sterkte Lets... Wat moet dit een kutweekend voor je zijn.... En dan zit ik te miepen over zere borsten....... Ik denk aan je. Dikke knuffel
Ik zal je voorschrijven elles wat de dokters hier voor alles voorschrijven....paracetemol haha...moest ik vannacht ook innemen...nou hielp natuurlijk voor geen meter maja..
Hihi was het maar zo'n wondermiddel, die paracetamol. Hoe stom het ook klinkt.. Ik ben niet zo van de medicatie Ik wacht gewoon maar weer af tot ik ongesteld ben, dan is het altijd weer over.
Truelove, je hebt precies goed geklust. Het zaad moet eerst nog door de baarmoeder richting de eileiders zwemmen en daar liggen ze te wachten op je ei. Dat zwemmen duurt wel ff. Maar zou voor de zekerheid nog een keertje doen vandaag. Arme Lets... Sterkte meis Ellex, jij ook sterkte
@lets.. Weet nog steeds niet zo goed wat ik moet zeggen maar wel goed dat je wat afleiding ziet.. Helaas kom je er niet onderuit.. Wil je veel sterkte wensen in deze rottijd.. @ elles: pijn aan borsten heb ik elke keer alleen na mijn ei sprong.. Met provera niet gehad.. Vanavond nog maar een keer klussen.. Heb het gevoel dat me ei nu wel gesprongen is.. Voel me niet zo lekker en buikpijn is nu minimaal.. Heeft het klussen vanavond dan nog wel zin?
Niet geschoten is altijd mis toch Truelove Hier begin ik beetje angstig te worden voor de komende dagen... ben zo bang dat ik gewoon weer netjes ongesteld wordt, terwijl ik het liefst nooit meer ongesteld wil worden!! xD Katten zijn weer beetje gewend thuis te zijn, wel fijn.. heb die klein "babies" van me gemist!
Ja denk ook dat het van m'n ei komt.. Alleen had ik de laatste keer geen eitjes groter dan 8,5mm, dus kan het de vorige keer daar haast niet van zijn geweest? Weet niet of het nut heeft, maar zou het toch proberen. Toen ik vorig jaar (even) zwanger was, hebben we het een week lang, elke dag gedaan.. Rond de tijd dat ik dacht m'n ei te hebben (toen nog redelijk regelmatig). En was nog raak ook! Dus, gewoon doen
Succes lets. Hopelijk niet al te veel last van. Overigens is mijn zus bevallen van n zoon met 36+4 Moest nog wel even blijven. Verder alles goed Hier heb ik gisteren eerste bruin gespot ,al een dag te laat en daar blijft t een beetje bij. Ik heb alleen bruine afscheiding en bij afvegen soms bruin. De enige leer dat ik bloed zie is als ik beetje moet 'persen' zegmaar. En dan heb ik bloed bij afvegen (sorry voor de details ) Maar het zet dus ondanks de buikkramp niet door... Wanneer kan ik nu in hemelsnaam gaan spuiten... Begin n beetje bang te worden dat er iets mis is...... :S
Wat betreft mijn NOD.. tja, tussen nu en woensdag kan ik denk ik ongesteld worden. heb op vrijdags een positieve ovulatietest gehad, maar tot nogtoe heb ik 15, 16 en 17 dagen LF gehad. en ik weet niet of ie nu zaterdags of zondags is gesprongen Benthe, gefeliciteerd met je neefje wel raar van je bruine verlies, maarja, even de focus op je zus en neefje zetten dan vliegen die dagen voorbij, en dan heb je hopelijk ondertussen duidelijkheid
Nog niet wezen kijken. Mijn zus woont best een eind van ons vandaan en ze gaf aan dat ze liever had dat we kwamen als ze thuis waren,dus wr wachten heel even. @ lets: helderrood dag 3 neem ik aan. Niet gelijk bij helderrood toch? Of als t nu doorzetag t dan ook morgenavond al? (ze hebben me niet gezegd wanneer ik.moest starten int ziekenhuis...)
Uhm ik heb menopur gehad ivm icsi dus ik weet niet of dat hetzelfde is. Ik moest helderrood tellen als dag 1 en idd op dag 3 beginnen met spuiten. Beetje raar dat ze dat niet gezegd hebben?
Nee zeiden ze niets over. Ik kreeg dit in plaats vam clomid en ik moest t blijven ebruiken tot hun zeiden dak ovitrelle mag zetten. Dus dacht al wel dat t op hetzelfde tijdstip starten was. Maar als t dan zo ver is ist toch ff voor de zekerheid checken En rood bloed verlies heb ik wel gehad maar alleen bij afvegen. Sinds vanmorgen pas 'echt' zegmaar. Ik vraag me trouwens als sinda t begin waarom er met clomid/menopu etc op precies dag 3 begonnen moet worden en niet eerder...(of later)
@ Benthe gefeliciteerd met je neefje Ik had donderdagavond om 22:30 roodverlies en dan was dag 1. Gisteraaf alweer mn 1e spuit er in gezet. @kitty! Spannend ik duim keihard voor je! @ truelove.. Ik duim voor je! ( niet meer voor je nod testen hè)