Hb, ik ben even kwijt of je dit keer wel een eisprong hebt gehad? Want de eerste keer 50mg deed niets toch? Wel balen, een negatieve test..
Deze keer had ik 1 mooie folikkel en een eisprong! Mijn regels zijn er wel nog niet door, dus ik heb nog steeds een beetje hoop. Afwachten hé
Wat jammer benthe ! Hb ik lees hier op zp dat sommige meiden pas op hun Nod oud erna positief testen, dus houd hoop! Over 2dagen gewoon nog een x doen! @hiero Gister avond steken en plopjes in mijn buik....nu is mijn buikgeoeligheid een stuk minder. Hoop zo dat het raak is, ook al is het nog maar ronde 1.
Balen Benthe! Je test nog vrij vroeg toch of niet? Heb idd ook wel gelezen dat met pcos ovulatietesten niet betrouwbaar zijn. Uit mijn uitslag van bloedprikken kwam hoge waarde bij iets wat eisprong aan geeft, maar die heb ik nooit gehad, zelfde idee denk ik.
Welkom Pinac! Natuurlijk had je hier liever niet gezeten, maar het is fijn dat deze club er is! @Benthe: pff wat een teleurstelling weer.. ik hoop dat de volgende ronde jouw ronde is! @HB87 spannend hoor, nog maar een paar dagen.. Ik hoop dat je een beetje een gevuld weekend hebt, dan zijn er alweer 2 dagen om! @Aimee: in ronde 1 raak zou fantastisch zijn! @hier: ook de pilletjes van dag 2 zijn weer binnen. Vrijdag echo.. zo spannend! Gelukkig nog geen bijwerkingen behalve wat emotioneel gistermiddag, en wat stemmingswisselingen. Maar nog niks waar ik niet mee kan dealen Helaas kwam dat vorige keer pas ook de laatste 2 dagen. Dus ik ben er nog niet. Ik ben wel blij dat de Clomid gewoon samen kan met alcohol. Heb anders echt het idee dat ik gestraft wordt en ik mn hele leven stil moet zitten. Vooral in deze zomerperiode hebben we elke week wel een feestje of een kroeg afspraak. Midden in de storm van follikel metingen wordt mijn vader voor de 2de keer geopereerd. 6 aug, dus op een woensdag. Ben benieuwd of ik die dag ook juist een follikel meting heb, en hoop dat die tijden een beetje goed vallen. Als er vrijdag 1 aug nog niks te zien is op dag 10, dan moet ik vast rond dag 14 terugkomen, dat zou dinsdag zijn. Maar is er wel al groei te zien, dan zou ik misschien maandag terug moeten komen en woensdag. Kan dus alle kanten op haha
@Catmommy, ik hoop dat de bijwerkingen je gespaard blijven! Al had ik in de week na Clomid erg last van opvliegers.. Dus wil niet altijd wat zeggen als je tijdens je kuurtje niets voelt. Hoop dat het een goede week voor e wordt. Zowel met je vader als me je echo's! Spannend allemaal. Ik heb sinds gisteren een licht 'menstruatiekramp-achtig' gevoel. Iemand enig idee wat dat kan zijn?
@Benthe: Balen meis! Hopelijk is het de volgende ronde raak😊 @Aimee: Spannend! En strekte met de operatie van je vader. @HB87: Ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test in je handen hebt! Pffff ik moet nog 2 dagen wachten voor mijn meting. Hopelijk is mijn eitje van 11mm doorgegroeid. Helaas voel ik nog niets in mijn buik zoals de vorige keer.
Haha Me2 zit ook al heel de dag op inet te zoeken of dit echt symptomen zijn, mijn eisprong was gister of vandaag en de jouwe? @hb, denk dat je catmommy bedoelde? Toevallig heeft mijn vader ook kanker, maar operaties heeft geen zin meer....
Lol, ik heb geen idee! Het enige dat ik weet is dat ik zondag een eitje van 21mm had. Oh echt Aimee!? Wat erg ziet er dus niet goed uit?
Nee, helaas hij heeft net een chemokuur gehad van ongeveer 4mnd maar daarmee daalden de tumormarken, niet. In augustus weer een nieuwe kuur starten. Het zijn nog steeds 2tumoren en ze zijn niet gegroeid, maar hrlaas dus ook niet verminderd wat het doel was. We weten dat het zowiezo Niet meer te genezen Is, maar de levensverwachting is onduidelijk ....
Sterkte meis. Hopelijk mag jouw vader een eventueel kindje van jou nog meemaken. Het leven is zo oneerlijk! Ik kan het weten helaas......