Aimee, wat ontzettend rot en zwaar lijkt me dat. Veel sterkte! En verder: Ik heb ook van alles gevoeld rondom de eisprong. Eerst paar dagen menstruatiepijn, één dag misselijk en ferme steken in m'n buik en daarna was het opeens weer weg. Ik was ervan overtuigd dat m'n ei van 21mm was gesprongen toen dus bleek dat ik weer een ei had van 16mm. De arts zei dat doe andere waarschijnlijk een cyste was en ik heb nog gezegd dat ik me daarover verbaasde omdat ik wel van alles had gevoeld. Later bleek ik dus toch een eisprong te hebben gehad! Sinds ongeveer 5dpo zijn m'n klachten weer terug. Lijkt nu ook wel een naderende buikgriep; m'n buik is helemaal van streek.
Thnx meiden ! Ik hoop ook dat hij mijn kindjes nog mee kan maken, Maar heb niet zon hele goede band met mijn vader. Zie hem nu max3x per jaar en spreek hem zelden.
@Aimee: ieder huisje heeft wel iets. Jammer dat je band niet goed is, maar het is toch je vader. Mijn moeder is overleden toen ik zwanger was van mijn zoontje. Dat is een heel dubbel gevoel.
@misslove jeetje dat is vreselijk zwaar zeg! Zo'n verlies tijdens je zwangerschap meemaken.. @aimee wat verschrikkelijk die onzekerheid over de levensverwachting van je vader. De laatste operatie zag er heel goed uit, uitslagen van de scan was ook goed. Nu laatste operatie en dan horen we ook of de chemo is aangeslagen. Ik heb een heel sterke band met mijn vader. We appen of bellen veel en we zien elkaar ook best vaak, sowieso 2x per week maar vaak wel meer.
He bah meiden, wat nare verhalen.. hopelijk mogen ze nog heel wat jaren met kleinkinderen meemaken! Hier vanmiddag even open mond/verbazing... mijn inlegkruisje was rood?!? heb er dus maar een tampon in gestopt...
Voelde je het niet aankomen Kitty? Soms liggen het einde van en leven en nieuw leven erg dichtbij elkaar helaas....maar positief blijven is een goede houdvast om door te gaan!
maar... is dat niet veel te vroeg? vorige week had ik pas een van 18mm... of hebben ze door alle follikels die ze zagen gewoon een echte over het hoofd gezien? mijn scheetjes (sorry! XD) voelen ook beetje zoals gewoonlijk met menstruaties... en begin lichte krampjes te krijgen... zou wel een stuk sneller zijn dan verwacht in ieder geval!!
Wauw, dat is nog eens een verrassing! Succes met de menstruatie.. bij mij was gister de heftigste dag, het is nu weer langzaam aan het afbouwen! Komt t ook goed uit met eventuele vakantie/planning?
@knutselkitty: Wat raar dat het zo "snel" na je ei van 18mm vorige week is. Misschien weet je gynacoloog waarom dat is.
Wat raar.... Ik heb van die rekbare geurloze afscheiding (vruchtbaar slijm) maar had donderdag pas een ei van 11mm en 9mm. Mijn bms was ook pas 3,7mm. Maandag heb ik pas weer een meting omdat de gynaecoloog dacht dat er tussentijds niets zal gebeuren. Mijn vriend en ik hebben ook nog niet geknutseld omdat we het te druk hebben gehad. Hoe kan dit? Zal mijn ei dan ineens een groeispurt hebben gemaakt? Of zegt dit slijm niets? Heb je dit altijd ongeveer 2 weken na je eerste dag van je menstruatie?
Ik zou sowieso proberen gezellig te houden in bed Al zeg je niks over t slijm en versier je je mannetje ff Boh, voel wel wat krampjes nu in m'n buik.. Gisteren was t ook nog flink rood, ik snap niks meer van m'n lichaam!
Heel vreemd Kitty! Misschien is 1 van de eitjes vrij vroeg gesprongen (kan toch tussen 18-22?) en komt daar nu je menstruatie van? Ik zeg ook maar wat hoor Weet iemand of ze bij het bloedprikken ook kunnen zien of er een eisprong is geweest, als die eisprong maar een paar dagen voor het bloedprikken is geweest? Of moet er een bepaalde tijd tussen de eisprong en bloedprikken in zitten?
Ik had woensdags nog een ei, deze was op zaterdag weg. Vrijdag had ik geprikt op oestradiol, dat gaf aan dat er een goede eigroei was. Op maandag moest ik opnieuw bloedprikken, nu op progesteron en oestradiol. Daaruit bleek dat ik een eisprong had gehad (naast hoge progesteron moet dan de oestradiol omlaag zijn gegaan). Dus, bij mij zaten er ook maar een paar dagen tussen (ei is tussen woensdag en zaterdag gesprongen).
@elles ik weet van mijn eerste dat ik altijd op dag 21 bloed moest prikken en ook toen was mijn ei tussen dag 14-17 en vaak pas op dag 17 of 18 zelfs.. Dus denk dat het niet uitmaakt
Ik hoef helemaal niet terug om nog een echo of bloedprikken. En heb ook nog geen last van dat slijm....of het moet woensdag geweest zijn toen ik in de sauna zat, Dan merk je er niets van met al dat water! Ik hoef pas terug te komen als ik ongesteld zou worden dan op cd12...
Hey dames, heb een klein deeltje bijgelezen maar internet is erg traag hier. Dus van mij een dikke knuffel vanuit mijn zonnig vakantieoord (Na wel wat dagen regen...,maar nu stralend blauwe lucht!)