PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Heerlijk Lets. Geniet er maar lekker van.

2. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Klinkt goed, Lets! Fijn om te lezen dat je geniet.

3. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Geniet van je vakantie Lets!

4. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Fijne vakantie lets!

5. Belle25

Belle25 Lid

27 jul 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

ik ben nieuw hier. Ik heb even getwijfeld om me aan te melden of niet, maar ik moet toch even mijn verhaal kwijt. Je voelt je na een tijdje zo alleen staan, dat het toch oplucht even te 'praten'.

Ik ben gestopt met mijn pil in juni 2013. Ik kreeg geen eisprong en geen regels. Ik heb enkele maanden Duphaston geprobeerd in de hoop dat mijn lichaam zich zelf zou resetten.

In januari 2014 heb ik voor het eerst Clomid 50mg genomen, dit sloeg aan maar ik was jammer genoeg niet zwanger. De tweede kuur sloeg niet meer aan. Mijn gyn stuurde me door naar een fertikliniek, daar stelden ze vast dat ik niet langer immuun was voor rubella en dat ik die inenting moest laten zetten en twee maanden moest wachten om verder te gaan... Er is dus al héél veel tijd verloren. In die wachtperiode kreeg ik 1x natuurlijk mijn regels.

Deze maand ben ik opnieuw aan Clomid maar aan een hogere dosis 100mg. Ik ben dinsdag op controle geweest en toen bleek dat er een rijpe follikel klaarzat die wellicht afgelopen donderdag zou springen. In mijn rechtereierstok zat ook een cyste van ongeveer 4 cm.

Ik heb ovutestjes gedaan en alles wees erop dat ik idd een eisprong zou hebben op donderdag. Woensdag was mijn test erg donker, maar nog niet positief. Donderdagmiddag was er plots amper een streepje te zien. Ik dacht dat ik mss mijn piek had gemist en intussen mijn eisprong had gehad.

Sinds vrijdag heb ik bloedverlies, niet een beetje maar veel. Ik heb tampons nodig om het op te vangen. Ik heb gisteren gebeld naar de gyn en moet morgen eens langs voor bloedonderzoek. Ik las op internet dat ovulatiebloedingen wel konden, maar duurt dit zolang (is nog steeds volop bezig) en is wel erg veel... Of is mijn lichaam alweer in de war? Heeft de bloeding iets te zien met de cyste? Veel vragen, hopelijk morgen een antwoord. Ik heb echt een vreselijke dip vandaag, vandaar dat ik me toch eens wou aanmelden op het forum. Heeft iemand dit ook al voor gehad?

Ik begin stilaan wat wanhopig te worden. We zijn nu 14 maanden bezig, en heb nog maar 3 eisprongen gehad. Ik word er een beetje moedeloos van.

Vele lieve groetjes,
    Belle x

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie Lets, leuk dat je even langs komt!

Hoe is met de rest allemaal? Leuk weekend gehad?
    En voor degene met kraamvisites: hebben jullie t een beetje getrokken?

@Belle: welkom op het forum. Is het je bedoeling om in dit clubje mee te kletsen of wilde je je alleen aanmelden op het forum?

Je hebt nu je verhaal in een clubje neergezet waar een aantal dames over pcos praten.
    Anderen zullen je berichtje niet lezen, en ik krijg uit jouw berichtje niet het idee dat je specifiek met ons clubje wilt meepraten maar misschien heb ik t mis :)

Ik hoop dat je snel meer kansen krijgt!

7. Belle25

Belle25 Lid

27 jul 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Catmommy,

bij mij spraken ze altijd over PCOS vandaar dat ik ook dit forum uitkoos om mijn verhaal neer te zetten.

X

8. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Niet zo'n super weekend gehad. Gezeik met mijn pa die iets gedaan heeft wat je doet als je 16 bent! Mijn broertje dit weekend overstuur bij mij gehad.

Voor de rest hebben we lekker rustig aan gedaan.

Morgenochtend weer een echo. Ben benieuwd of mijn ei is gegroeid. Ik hoop het zo!

Jij leuk weekend gehad?

@Belle: welkom! Ik ben hier nog niet zolang (paar weken)maar heb al wel veel gehad aan dit forum. Deze meiden begrijpen waar je mee zit en zijn ontzettend lief en meelevend.

9. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Belle! Wat vervelend dat je pcos hebt en eigenlijk er nog eerst zorgen zijn om andere bijkomende problemen. Die bloeding lijkt mij niet helemaal kloppen. Ik heb nog nooit geoord van een ovulatie bloeding, wel van een innestelingsbloeding maar dat is nog echt te vroeg bij jou. Ik heb mijn ei vrijdag of zaterdag gehad en boek wel een soort van krampen, maar geen bloedverlies.
    Ben wel benieuwd wat de gyn je verteld morgen.

Hier vooral een rustig weekend....komt weinig uit mij handen, omdat ik vooral last heb van mijn buik niet zo veel fut. Bij mij staat het weekend vaak in het teken van was doen, huishouden en boodschappen dus dat wel gedaan...en net lekker uit eten geweest om te vieren dat we alweer 11jaar bij elkaar zijn...

Miss Love vervelend van je vader! Hoop dat hij het wel weer goed kan maken?

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Welkom Belle.
    Ik heb ook geen idee wat je bloeding kan zijn. Benieuwd wat je gyn zegt.

MissLove, oeh klinkt niet leuk. Sterkte met alles. Hoop dat het snel weer wat rustiger is..

Aimee, heb jij nog steeds last van je buik?? Ik had dat alleen vrijdag en zaterdag. Nu helemaal nergens meer last van. Morgen bloedprikken, dus dan zullen we t wel horen. :)

Hier vandaag lekker druk geweest. Tuin gedaan, hele huis schoongemaakt/was gedaan (heb zelden een schoonmaakbeurt dus moest er even gebruik van maken :p).. Nu Obese aan het kijken en daarna weer door met tas inpakken voor komende week :)

11. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja xelles, nog steeds maar als ik die ovulatietesten moet geloven had ik mijn ei vridag of zaterdag. Vandaag al wel een stuk minder dan gister. Wat fijn dat je bloed mag prikken. Zit er ook aan te denken of ik dat ook nog ff ga vragen...

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zou gewoon bellen. Denk als je aangeeft dat je t zelf graag wil, ze het best wel doen.
    Vind het wel spannend :p jij ook?

13. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Bij mij deden ze dat tijdens onderzoeken ook maar mocht volgens mij altijd extra langskomen om bloed te laten prikken. Zou gewoon bellen en vragen....

@ belle: ik ken ook geen verhalen over ovulatie bloeding Misschien toch een verwarde cyclus oid????

Hier rustig weekend ik werk altijd op zaterdag en waren vandaag met 2 andere stellen dagje naar een pretpark en daarna uit eten. Zoveel zwangeren gezien vandaag.... Was wel gezellig. Nu lekker samen op de bank. Hoop dat iedereen beetje leuk weekend heeft gehad. Komende week weer paar naar t ziekenhuis geloof ik. Succes allemaal, hoop op positieve berichten....

14. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja hier vrijdag. Zo spannend, we willen maar wat graag die eerste kans krijgen haha!

Fijn weekend gehad.
    Vrijdagavond lekker wezen stappen met 3 andere vrienden en zaterdag lekker een luie dag gehad. Vandaag actief. Met papa naar een soort open moestuindag geweest omdat wij beide een moestuin hebben en we waren uitgenodigd daar om gezellig te kletsen en te kijken.
    En vanmiddag kreeg ik ineens een soort nesteldrang ofzo haha.
    De lamp die we al een jaar moeten ophangen die hangt ineens en ik heb de trapleuning geschuurd die ik morgen wil verven en vriendlief is met het kozijn bij het nieuwe achterraam bezig geweest.
    Ook nog uitgebreid gekookt en de was gedaan en de moestuin bijgehouden.

Op naar de maandag en dan hopelijk snel vrijdag met goed nieuws..

Succes met de echo misslove!

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nou meiden,
    Wij gaan zo richting het ziekenhuis om bloed te prikken en daarna in de auto voor vakantie!
    Succes allemaal en tot over een paar dagen!!

16. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    @xelles: suc6 met bloed prikken en fijne vakantie!

Ik ga ook zo richting ziekenhuis voor de uitslag. Waaaah, ik ben mega zenuwachtig.

17. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor uitslag krijg je dan Linda? Of moet je bloedprikken? Zie in je banner dat je over 6 dagen pas kan testen of heb je bloed laten prikke om te kijken of je zwanger b ent?

Veel success in iedergeval!

Jij ook Xelles en een fijne vakanite! Wanneer is je nod?

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Even gauw een berichtje voordat we echt gaan.. Kan maandag pas bellen voor de uitslag..
    NOD weet ik niet precies. Denk volgende week vrijdag.

Linda, succes! Waar is de uitslag voor?

Nu gaan we echt 😊 daaagggg!

19. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    @aimee: kreeg te horen of ik een eisprong heb gehad. En jaaaaa :) :) :)
    Clomid 150 werkt! Over een week wordt ik ongesteld of natuurlijk niet. Maar ik beb allang blij dat ik precies na een jaar een echte menstruatie mag krijgen. Wat een opluchting zeg, hihi

20. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    @xelles: daaag!! Geniet!
    Hopelijk is jouw uitslag ook goed, vast wel!

Deel Deze Pagina