@Treulove: Jaaaaa je eerste echo. Spannend!! Ben benieuwd hoe het was @Belle: Hopelijk verdwijnt je cyste snel!
Ja ben ik ook wel heel benieuwd na! Vandaag de laatste Clomid gehad. Wel wat opvliegers gehad vannacht en vanochtend, gaat nu wel weer! Het is gek genoeg niet zo erg als vorige ronde. Vrijdag de eerste controle! Gelukkig morgen en donderdag erg druk, dus ik hoop dat de tijd vliegt!
Ik ben ook benieuwd true love! Laat je wat weten? @catmommy: spannend weer! Hopelijk positief nieuws voor jou!
Hoi Naturel, welkom! Hier zijn zelfs meiden met ondergewicht, ik dus. Belle, wat irritant die cyste. Op welke manier heeft die jouw cyclus door de war gemaakt? Ik had misschien ook een cyste, geen idee of die er nog zit (had al een eisprong gehad). Catmommy, op naar een mooie follikel! Mooi Truelove! Bijzonder zeg... Hier vermoedelijk op 12 dpo, nog steeds buikklachten maar nog geen rood gespot.
Zeg dat wel! Weet eigenlijk niet of en wanneer ik ga testen. Ben steeds bang dat ik toch gewoon ongesteld ga worden. Overigens hoop ik dan niet dat iedere 2e helft van de cyclus met zoveel buikpijn verloopt!
Joh, maak het jezelf niet zo moeilijk hihi! Op 1 dag voor je NOD zou je echt wel wat moeten zien hoor! En zie je niks, dan kun je je beter voorbereiden op het rood wat komen gaat. Zou jezelf niet langer kwellen dan nodig is.
Heb meer kwaaltjes dan bij mijn vorige zwangerschap.. Misselijk hoofdpijn enZ maar dat neem ik voor lief hoor
Gelukkig zag alles er weer ok uit bij mij op de echo. Ik moet weer dezelfde dosis spuiten als voorheen. Maar moet nu op dag 10 terug om te kijken of we de dosis moeten verlagen. Ik vroeg nog of het zin had om gelijk een lagere dosis te spuiten, maar omdat ik de rondes hiervoor met Gonal wel maar 1 eitje had zou een lagere dosis misschien te weinig zijn. En als ik dan later in de cyclus zou gaan ophogen , dan zou ik zomaar een heftig reactie kunnen krijgen en weer over stimulatie hebben. Nja ze zullen het wel weten. Spannend weken weer dit.
Inderdaad spannend Daantje, wat een gedoe zo met de juiste dosis vinden. Alweer bijna een dag voorbij. Ik vind de wachtdagen tot de eerste FM slopend zeg. Zeker nu, nu ik weet dat het met Clomid ook niet van een leien dakje gaat!