Balen Catmommy, hoop dat dinsdag positiever is! Bianca dan zijn wij iets verder dan jullie, al gesprek bij fertiliteit gehad, nu ongesteld door primolut en moet nu op dag 14 en 21 bloedprikken zodat ze kunnen zien wat er gebeurd ofzo. Wij hebben in september vakantie, zouden alleen bezig thuis..zitten half in lichte verbouwing maar hebben besloten ook even paar dagen eruit te gaan. Wel gewoon in NL, even lekker weg
Inderdaad Pinac dan zijn jullie iets verder want ik heb wel al bloed geprikt omdat ik toevallig bij de gyneacoloog was een x aantal dagen na de menstruatie. Dat dan weer wel en we zitten dus te wachten op onze eerste afspraak bij fertiliteit. Hoorde inderdaad ook al van een vriendin dat ik dan voor mijn menstruatie, tijdens de menstruatie en erna moet prikken? Ik weet het niet hoor! Ik hoop alleen dat het allemaal een beetje voorspoedig allemaal zal gaan en dat er niet te veel andere tegenslagen meer komen. Maar ja dat hopen we voor iedereen natuurlijk! Wij gaan trouwens op vakantie naar Frankrijk! Helemaal zin aan! Kan mij dus goed voorstellen dat jullie ook hebben besloten er even lekker tussenuit te gaan.. En er daarna met frisse moed weer voor gaan! Alvast een fijne vakantie!
Hoi als eerste excuses dat ik zomaar even binnen kom vallen. Maar ik heb een vraag en weet niet zo goed waar ik hem anders moet plaatsen, zie het niet zitten om er een topic voor te openen. Aangezien hier toch een hoop ervaringsdeskundige zitten, dacht ik hem maar hier te plaatsen. Als puber rare onregelmatige menstruaties daarom aan de pil gegaan. Na 15 jaar gestopt, cyclus tussen 30 en 40 dagen. Nu in december weer gestopt, maar zie handtekening er is nog niet veel van te maken. Ik gebruik ook ovulatietesten en temperatuur. Nu zit ik inmiddels weer op cd29 en nog geen eisprong gehad. Ik heb bijna altijd een vrij donkere streep op mijn ovulatietest en soms zelfs een knaller terwijl er dan niet altijd een eisprong plaats vind. Nou werd hier op zo geopperd dat het weleens pcos kon zijn, daar ga ik zelf zeker nog niet vanuit. Is ook niet mijn vraag. Mijn vraag is of een symptoom is dat je regelmatig krampjes en steekjes hebt rondom/in baarmoeder? Dat heb ik namelijk best vaak. Verdere gegevens: ik ben normaal postuur en leef gezond, drink vrijwel nooit alcohol enz.. Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal
Ja, ik had dit best vaak en dacht ook daardoor regelmatig dat ik misschien toch een eisprong had of zou gaan menstrueren. Volgens mij komt dat door de hoge LH-waarde.
Ik zou nog even een paar cyclussen afwachten als ik jou was. Het lijkt zich al te verbeteren, met 40 dagen heb je waarschijnlijk wel een eisprong gehad. Misschien ben je aan het ontpillen? Mocht je een jaar na het stoppen met de pil nog geen regelmaat hebben dan zou ik naar de huisarts gaan. Succes!
Vervelend, Mamalap! Ik denk niet dat die kraampjes per sé een symptoom van PCOS is. Het feit dat je zo onregelmatig bent, wel! Je zou een afspraak bij je huisarts kunnen maken en kunnen zeggen dat je 'bang' bent dat je PCOS hebt? Een gynaecoloog kan dan bepalen of dit ook echt zo is. Mocht het zo zijn, kan het traject namelijk nog erg lang duren en zou je achteraf willen dat je op tijd aan de bel hebt getrokken. Succes! Net met vriend afgesproken dat als maandag blijkt dat het bloedonderzoek goed is, ik woensdag ga testen. Voel nog niet veel, behalve lichte kraampjes in m'n baarmoeder en was gister- en eergisteravond/nacht heel erg misselijk. Ik lag in bed en 't was echt op het randje van overgeven... En toen zakte het weer. Maar ik weet niet of dat iets is, of dat het misschien door het warme weer/slecht eten komt..
Ik ga er echt niet van uit dat het meteen raak is, in de eerste ronde waarbij Clomid werkt maar zou wel leuk zijn Heel stom, maar we zijn nu al zo lang bezig dat ik me niet eens voor kan stellen dat het ooit raak zal zijn...
Owww elles, ik hoop het zo voor je. Ik had ook vanaf de bevruchting kleine krampjes in m'n baarmoeder... Super spannend
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ga het nog even in mijn achterhoofd stoppen en afwachten.. Succes en hopelijk snel goed nieuws voor jullie.
En toch kan het zomaar gebeuren Ik hoop het!! Ennuh, wellicht kun je mijn berichten over krampen en misselijkheid nog wel herinneren
Je hoort het zooooveel dat het bij de eerst werkende dosis raak is, dus het kan maar zo! Ik zie dat je nog een paar maandjes langer dan ons bezig bent. Het lijkt inderdaad ver weg, dat het ooit raak kan zijn!
Spannend xelles, duim duim! Zou mooi zijn, de eerste keer raak. Klinkt zo tegenstrijdig, je bent al zo lang bezig!
Lief Eerst maar eens zien wat ze maandag zeggen over uitslag van bloedonderzoek. Heb bewust nog geen testen besteld 😎
Dat klopt elles, je weet het nog niet. En maak jezelf niet onnodig blij. Zou ook de reactie van je lijf op een eisprong kunnen zijn. Het kan twee kanten op. Maar dat kan allemaal snel veranderen!
Ik ga ook nergens vanuit hoor En als het niet raak is, is het balen.. Maar dan weet ik wel dat de Clomid zijn werk heeft gedaan. En dat is ook goed nieuws! Ondertussen probeer ik mijn dagen een beetje vol te plannen. Heb vakantie en als ik in die wachtweken zit te niksen, word ik helemaal gek
Wat spannend Elles! Hoop het voor jullie . Vraagje..ik ben dus nu ongesteld na de primolut. Nou ja, ongesteld..voelde me gister wel zo en had toen ook wat bruin bloed/slijmverlies. Nu eigenlijk niks meer, is dat wel goed? Ik heb natuurlijk geen eisprong dan kan er ook niet veel uitkomen toch? Maar fertiliteitsarts had het over rood bloed=cyclusdag 1.. vorige keer met primolut heb ik dat ook helemaal niet gehad volgens mij..