Ja dat moet wel inderdaad, rood bloed als dag 1 tellen. Misschien komt het nog? Hebben ze gemeten hoe dik je bms was? Ik zou het even afwachten en anders toch even bellen!
Het eerste drupje rood bloed is dag 1 volgens mijn gyn. Ook als het in de avond is. Bruin mag ik niet meetellen maar dit krijg ik ook nooit.
Dat lijkt me toch wel wat laat als reactie op haar eisprong. Ik ben de dag na mijn eisprong heel misselijk geweest, maar een dag later was het weer gedaan. Vorige cyclus had ik ook wel krampjes in mijn baarmoeder maar blijkbaar was dit gewoon mijn menstruatie.. Maar misselijk was ik toen niet! Ik vermoed en hoop het zo voor haar dat het gewoon raak is! 2 jaar geleden was ik ook bij mijn eerste gelukt eitje direct zwanger! Ben benieuwd naar woensdag
Hey meiden weer ff bij gelezen! Xelles wilde ook woensdag testen is dan 11 of 12 dpo, maar voel zo veel dat ik denk ik morgen ga testen heb nog 2early van kruitvat liggen.... Morgen is dan 8/9 Dpo... Wat ik voel, kramjes in baarmoeder (heb ik opgezocht kan van in nesteling zijn) heb laatste 2dagen ook last van witte afscheiding (heb ik nooit en ei is allang geweest) al sinds maandag last van maagzuur En pijnlijke tepels hoewel dit zondag echt heel pijnlijk was en ze ook stijf bleven! Dus ben benieuwd, begreep via verschillende fora dat in nesteling tussen dpo 3 en 10 is en dat je soms al positief kan testen vanaf de in nesteling....en je test ook eerder positief als je er 2 hebt (en die kans is er bij mij) Ik wil het een soort van weten, want dan kan ik ook verder....
Oeh, spannend Aimee!! Maagzuur heb ik niet, maar had van de week wel dat ik heel misselijk was, maar dan niet vanuit m'n buik maar echt m'n maag! En dat heb ik anders nooit.. Maar door het feit dat ik geen gevoelige borsten/tepels heb, denk ik dat het niet raak is. Ik duim dan een beetje extra voor jou er moet toch iemand TrueLove opvolgen
Hihihi Aimee! Zo herkenbaar het gevoel dat je niet wilt wachten met testen! Als je zwanger zou zijn van een tweeling merk je het idd rapper want dan is het hcg veel hoger! Veel succes zou ik zo zeggen
Elles, die borsten/ tepels had ik ook niet. Je hoeft niet het hele lijstje te hebben, sommige vrouwen merken niets..
Ik ben zo benieuwd! Wil me niet te veel focussen op krampen en pijntjes enzo... Hmmm ik vind het wachten nu toch wel erg lang duren Heb je al een mooi buikje Vissie?
Mijn borsten zijn iets gevoelig maar ook niet echt duidelijk merkbaar. Ennuh, Aimee en Elles, zou het gezellig vinden als jullie me gezelschap willen houden!
Idd aimee en exelles. Ik duim ook mee hoor! Duim voor een vruchtbare maand voor jullie. En natuurlijk voor iedereen!
Dank je moet m'n vriend over 1,5 uur ophalen, dus ik moest echt even wat eten.. Ik weet het niet precies. Ik had zondag 20 juli een eitje van 21mm en een van 14,5mm. Verder niets gevoeld eigenlijk, dus heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad (en of ik die überhaupt wel gehad heb, maar dat hoor ik maandag).
Maar hebben ze niet gezegd wanneer hun dachten dat je ei zou gaan springen? Maargoed, dan hoor je maandag wel wanneer je ong kan testen. Nog 2 dagen...tik tak tik tak
Nee "1 dezer dagen" zei ze.. Daar heb ik dus niet veel aan Daarom wil ik woensdag testen (als ik nog niet ongesteld ben en uitslag van bloedonderzoek goed is), want dan zit ik halverwege de week.. Volgende ronde toch maar ovulatietesten gebruiken.
Lastig he, heb je waarschijnlijk een goede eisprong en heb je nog geen zekerheid of een datum waar je naar af kan tellen. Waarom moet de uitslag zolang op zich laten wachten eigenlijk?