Thanks! Van de week hoop ik m toch even te aanschouwen @daan; is je eerste bloedverlies dan bij afvegen alleen? Tel je dat mee? Ik twijfel heel erg over wat nu dag 1 is hier...
Heb ik aan mijn gyn gevraagd, maar ze zei dat het niet zo precies kwam, zou ook net zo goed 2 tot 6 kunnen zijn of 4 tot 9. Maar als je een dagje te vroeg of te laat begint gaat het ook wel zijn werk doen. Eerder in dit topic werd uitgelegd dat je zelfs als je binnen 10 dagen na het opwekken van menstruatie nog niet ongesteld bent weer mag beginnen met de hormonen, omdat het zijn werk toch wel doet @Benthe: ik ben op een zondag ongesteld gehad, ik heb die dag geen drupje verloren, alleen bij het afvegen, maar wel helderrood. Die dag moest ik dan ook als dag 1 tellen, heb er speciaal nog om gebeld De maandag heb ik ook alleen bloed bij afvegen gehad en pas maandagavond kwam de kramp en brak het goed door. Dus ik heb zeg maar 1,5 dag alleen heel licht bij het afvegen gebloed, soms zelfs bij het afvegen helemaal niets. @hier is mijn ongesteldheid weer weg en de Clomid is op! Dinsdag naar de gyn.
Tja ik deed een tampon test en die was knalrood.. Jij zegt dat je bij het "persen" ook rood hebt. Dat vind ik ook gewoon rood.
Als we het toch over rood hebben! Hier ook het eerste rood gespot! Jeej! Dag 1, nu mag ik ook gaan tellen en dinsdag beginnen met 1e clomid! (mooi verjaardagscadeau dat bloed, voel gelijk weer die krampen....gats, gelukkig ga zo cupcakes bakken ) Op welke dag van je cyclus moet jij terug komen Catmommy? Ik ben nl vergeten wat de gyn had gezegt, op dag 9 van de cyclus of 9 dagen na het starten met de clomid (ga ik morgen over bellen)
Yes dag 9 provera alweer! Ik hoop van de week ook met clomid te mogen beginnen, hopelijk slaat 100 mg aan.. Pff m'n hele borst zit onder de uitslag.. Heb maar een oranje Hawaï krans gekocht voor vanmiddag dan hang ik dat er over heen. Een van m'n vriendinnen die al 3 jaar in de MMM zit met haar vriend heeft besloten om er helemaal mee te kappen omdat het relatieproblemen opleverde, dat zet mij wel aan het denken.. Zou ik dat zelf wel signaleren? Hebben jullie dat je relatie juist sterker wordt of is het juist moeilijker? Het scheelt dat mijn vriend als hulpverlener werkt dus hij praat veel en geeft ook wel aan als ik er "te" veel mee bezig ben. Zo heb ik van m'n nicht al haar Koeka spulletjes gekregen omdat ze geen derde wil.. Maar m'n vriend trapt dan even op de rem.. Hij zegt ga nou niet al spullen verzamelen want als het nooit zou lukken is het verdriet weer des te groter als je al die spullen al hebt staan. Hebben jullie al wel dingen in huis?
Ryanne, Ik merk dat het tussen mij en m'n vriend juist beter gaat. Hij praat normaal niet zo heel veel, maar nu zijn er toch een behoorlijk aantal goede gesprekken geweest. Hij is ook heel 'bezorgd' elke keer. Vraagt of ik last heb van Clomid.., hoe ik me voel enzo. Erg lief. Maar denk dat als het juist ten koste van je relatie gaat, ik er misschien ook wel mee zou stoppen en zou kijken wat m'n lichaam zelf zou doen. Wij hebben nog niets aangeschaft trouwens. Fijn Aimee! En begrijp ik nu dat je jarig bent vandaag? Gefeliciteerd dan! 🎈
Hmm nou dan ga ik vanavond maar voor een persoonlijke primeur. Denk dat ik dat wel als dag 3 mag tellen dan. Kan t maar gebeurt zijn.... .....want ik durf niet....
Nee hoe moeilijk het ook is.. Heb me nu echt voorgenomen om dat niet te doen.. De vorige Keer met de streepjes op testen en dan toch ongesteld worden heeft wel zijn sporen achter gelaten..
Dankje vissie Best raar... Heb nu al zo'n tijd dat ik zwanger wil worden maar niet ben dat t eigenlijk nog onmogelijk lijkt om het te kunnen worden, zo'n 'vervanmijnbedshow' idee... Achja, hopelijk mag ik snel de knop in mijn gedachten omzetten.
Yep, TrueLove jarig vandaag 29! Ik heb altijd geroepen dat ik graag voor mijn 30e een kindje wil. Vl gaf vanmorgen mijn cadeau (2supermooie ringen van Melano (had ik zelf uitgezocht) en zei: "Ik hoop dat dit een heel tof jaar wordt!" Ik ook! Ryanne: ik heb van mijn buurvrouw een aantal spulletjes gekregen toen zij ging opruimen na de laatste, paar adidasschoentjes en slofjes van tijgertje, een leuke slingerbal en een winnie the pooh speelgoed. Ik mocht alles van haar overkopen oa. box, maxicosi, babybadje en wandelwagen etc, maar dat grote spul heb ik niet gedaan...vond dat ook een beetje te... Ik spaar zelf ook nog kinder voorlees boeken, als ik een leuke zie en hij is niet duur koop ik hem direct, kijk ook altijd bij de bieb als ze weer eens boekenverkoop hebben, kan dat toch niet laten liggen! Dus in mijn kast liggen een stuk of 10 voorleesboeken
Gefeliciteerd aimee. Ik heb mijn spuitfobie niet overwonnen..deze schijtebroek heeft dr spuitet trillende handen aan manlief overhandigd Als ik nu sokken aan zou hebben zou ik er een held op zijn Maargoed eerste zit er weer in! Op naar ronde 5!
Nou Benthe, als je zo bang bent dan is het al heel knap dat je het je man hebt laten doen. Goed hoor! Stap voor stap lukt het wel. Feeste ze, Aimee