dank je wel voor je reactie. Nou, nee ik heb nu de provera en clomid meegekregen en als ik ga starten, ga ik gewoon zelf dat traject starten. Ik heb geen contact meer met de gyn. Maar ze zegt dan dat ik gewoon een afspraak moet inplannen met haar op dag 28. Dus kan het haar niet meer vragen... maar zal wel kijken op welke dag dat valt en anders vraag ik wel aan de assistent of het een andere dag kan. En elles, wat spannend. zit je al op je NOD? Morgenochtend dus testen? Wow.... En Ryanne, wow, ik lees je onderschrift. Dat is even heftig! Hoe kan het nou dat het niet aan slaat? Had jij zonder clomid ook nooit een eisprong? Moet je nu naar 150???
Hoi Meiden! Ik heb echt een hele tijd niet mee geschreven, maar wel steeds even gekeken hoe het gaat. Nu lees ik jou verhaal Xelles en moet ik even een berichtje plaatsen.. Heeel veel succes morgen! Ik ga kijken of er nieuws van je op staat. Ben heel erg benieuwd. Het is je zo vreselijk gegund! Succes allemaal!!
Ah Wevin lief! Dank je, meis! Hoe is het met jou? Voel je je goed? Begint je buikje al te showen? @Pitahaya, ik weet niet echt wanneer mijn NOD is. Had 15 dagen geleden een eitje van 21mm. Vanochtend gebeld voor uitslag van bloedonderzoek Progesteron en ze zei dat mijn waarde erg hoog was. Dus een goede eisprong. Maar weet dus niet precies wanneer mijn NOD is.
Oooh ryanne is zwanger! Ik lees het in je andere topic. GEFELICITEEEEERD! Wow, super hoor. Oh, wat lastig dat je dat niet precies weet. Heb je geen ovulatietesten gedaan? En misschien een gekke vraag hoor... maar als je door clomid ovuleert, merk je dat dan aan je lichaam? Dus door vruchtbaar slijm bijvoorbeeld of gevoelige borsten?? Heb ik altijd rond ovulatie namelijk....
Haha Ryanne! mutske! ik dacht dat je zei dat je helemaal geen sex had gehad voor de eisprong, en mocht je zwanger zijn, dat het een kindje jezus zou zijn? achja, GEFELICITEERD! met je 2 streepjes
Hahah Aimee, ik kan het niet meer aan Nee grapje. Valt reuze mee, mijn testdrang. Maar ben gewoon benieuwd of er eventueel wat te zien is.
@ elles; wanneer is je nod precies? (heb ik gemist denk ik ) Hier FM gehad 1 van 12 en 1 van 14 .bms 7. Leek me weer goed voor cd11 Gyn vond t wel tijd worden voor iui. Ronde 6 en nog geen zwangerschap terwijl bij velen waarbij medicijnen aanslaan toch wel na 2 x raak is meestal. Dus hij was blij dat zn vervanger in zn vakantie ons de iui indicatie had gegeven. Werd tijd voor resultaat zei ie. Vond ik ook wel na 6 rondes. Dus begin sept mogen we.
Spannend Benthe! Ben benieuwd. Mijn NOD weet ik niet precies. Had 15 dagen geleden een eitje van 21mm.
Ja stom he In de afgelopen 17 maanden heb ik me suf getest! Zelfs op momenten dat ik eigenlijk zeker wist dat er niets was. Nu hebben we eindelijk een kans, kan ik nog wel een week zonder testen
@ Ryanne gefeliciteerd! @ Elles; ik voel me heel goed, met vlagen "vergeet" ik soms wel eens dat ik zwanger ben zo onwerkelijk is het. En daarbij heb ik echt geen klachten. Ik heb nog niet echt een buik, word nu wel dikker maar ik denk ook dat dat komt door het niet meer roken. Inmiddels al 6 kilo eraan