Haha ik heb 5 dagen voor m'n eisprong seks gehad maar uhm z'n goedje belande op m'n buik haha ipv op plaats van bestemming dus daarom lijkt het mij toch baby Jezus
Maar ik maak pas een banner als ik een cb heb gedaan want ik durf mijzelf nog niet zwanger te noemen.. Vooral omdat het praktisch gezien niet kan..
Benthe, wat fijn! Klinkt inderdaad goed! En ook top dat er 'actie in de tent' komt. Ben benieuwd hoe het nu verder verloopt. Ryanne, en er is niets per ongeluk naar beneden gesijpeld? :-D Of misschien al van tevoren een beetje?
@ryanne gefeliciteerd!! En voorvocht bevat vaak ook al zaadcellen hoor! Daarom werkt de methode van voor het zingen de kerk uit ook absoluut niet @elles ik ben zooo benieuwd of het raak is bij je! Zou super zijn! @hier: moegen dag 14, 2de echo deze ronde. Moet pas halverwege de middag. Nou ja we zullen zien.. heb wel nog steeds buikpijn. Kan me echt niet herrinneren dat ik dat vorige ronde had dus hoop op goed nieuws! Trusten!
Ja en het is ook weer wat gezakt.. Ik lag nog in bed toen ik het schreef. Nu gedouched/omgekleed en zit beneden op de bank.. En nu heb ik er geen last meer van. En het gekke is dat ik dat gisteren ook had..
Ohja, je had ze online besteld. Waar blijven ze nou??? Ik zit hier gewoon in spanning voor je, hahaha. Ik heb zojuist ovutest gedaan. Negatief. Grrrrrr! Ik dacht echt vruchtbaar slijm te hebben. Maar nu willen we misschien na de bruiloft toch meteen met clomid beginnen. Maar dan zijn we op huwelijksreis. Zijn de bijwerkingen heel erg?
Ja? Okay, das super om te horen. Ik zie dat jij gewoon resistent was voor clomid. Jemig, dat kan dus ook nog.... Pfff! Nou, dan doen we het zo!
Ik neem ook steeds 50 mg maar heb heel erg last van bijwerkingen. Zeker op je huwelijksreis zou ik het niet doen! Ik ben heeeeel moe heel de dag door, maar kan maar moeilijk in slaap vallen 's avonds (begrijpen wie begrijpen kan), word dan ook nog vaak wakker 's nachts. Hoofpijn heb ik er ook van en dan nog de warmte-opwellingen, die zijn ook echt heel vervelend! De bijwerkingen verschillen van persoon tot persoon maar ik zou voor de zekerheid toch even wachten. Dan kan je samen genieten van de vakantie en nadien er helemaal voor gaan!
Ja en mijn bijwerkingen waren ook bijzonder heftig.. oa. lichtflitsen en hallucinaties. Maar dat was vanaf 100 mg. met 50mg af en toe hoofdpijn en beetje opvliegers, maar je let ook superveel op alles wat je voelt. Ik denk dat het tijdens je vakantie wel meevalt, omdat je dan ook met andere dingen bezig bent.
Ja, het is nog even afwachten, maar wil liever namelijk op een natuurlijke cyclus starten ipv met provera. Maar ik weet natuurlijk niet precies wanneer ik ongesteld ga worden. Misschien duurt deze cylus zo lang dat hij over mijn vakantie word heen getild (ga ook maar een weekje) maar dat is even afwachten. Maar liever willen we ook niet nóg een cyclus wachten...
Ik heb met 50mg helemaal geen bijwerkingen gehad. Het verschilt dus echt per persoon. Misschien niet erg leuk om tijdens de huwelijksreis achter te komen als je wel erge last krijgt.
Ik slik 50mg en heb wel last van bijwerkingen. Opvliegers waar ik snachts zelfs wakker van kan worden. En ik kan op het moment dat ik die pillen slik niks hebben. Drukte enz wordt me dan al snel teveel. Normaal ben ik niet om te blazen haha! Waar ga je naartoe op huwelijksreis?