Wat goed dat je het zo nuchter bekijk! Volgende keer beter. Al hoop ik dat je niet ongesteld wordt en met ochtend urine toch een positieve test hebt
Nee wel een groot glas gedronken, een uurtje voor de test. En misschien is mijn ei pas vrijdags of zaterdags gesprongen en dan test ik nog vrij vroeg.. We wachten gewoon even af
Catmommy, balen zeg hopelijk is het vrijdag beter.. xElles! jammer! maar zo te zien heb je de dames lang in spanning gehouden XD Stelletje nieuwsgierige aagjes!! xD Lenamill, welkom! al zeggen we dat natuurlijk niet graag. ik heb een "LF" van circa 17 dagen. ik krijg Ovitrelle gespoten ipv Pregnyl (bijna hetzelfde hoor ik voornamelijk) en dan rond dag 18/19 na het zetten van deze spuit wordt ik ongesteld. denk dat dit ook bij jou zo is
Wat balen meis!! Shit... Maar hoe moet je het afbreken dan eigenlijk?? Moet je dan gewoon weer met provera starten? Maar dan duurt het toch ook sowieso nog weer 2 weken voordat je ongesteld word? Ben even benieuwd hoor, hoe dat gaat als ik straks die molen in ga... En Elles, shit zeg, dat is even balen. Maar geen bloed geeft moed he. Wat knap dat je er zo nuchter onder bent zeg. Pfff..
Ja duurt ook heel lang Pitahaya... Zo'n kuurtje duurt 10 dagen en dan word je ongesteld. Je bent dus zo 2 weken verder (of in mijn geval 3 weken ).
Ja ben er ook rustig/nuchter onder. Ik heb een goed gevoel over dit traject en het zal vast allemaal goed komen. Is het niet deze maand, dan wel de volgende, of die daarna, of die daarna, of die daarna Ben allang blij dat ik überhaupt een eisprong heb gehad! Dat is ook alweer een jaar geleden!
Nou, bakken geduld heb je in ieder geval wel nodig.. Ahh wat jammer Elles! Kan het niet over paar dagen alsnog positief zijn? Catmommy ook negatief nieuws .. Welkom Lenamill (als ik t goed heb, even uit mn hoofd)
Okay, maar dat doen ze dus met provera dan dus? Want als de clomid niet heeft aangeslagen dan word je natuurlijk niet zelf ongesteld. Maar als de clomid dus wel elke maand aan slaat, betekend dat dan ook dat je eigenlijk geen provera meer hoeft te slikken? En ja, elles, zo is het ook. Jullie tijd komt echt wel hoor. Net zoals iedereen hier op het forum, net zoals de onze.... En indedaad, www. haaha
Hahah Daan, dat is wel een leuke ja @Pitahaya, ja Provera/Duphaston/Primolut krijg je dan. Dat is eigenlijk allemaal hetzelfde.als het aanslaat en je hebt een eisprong, dan hoef je dat dus niet te slikken want dan word je vanzelf ongesteld. @Pinac, theoretisch zou dat kunnen weet niet precies wanneer mijn eisprong was. Heb met m'n vriend afgesproken dat ik het gewoon ga afwachten. Ben ik dan zondag nog niet ongesteld, doe ik dan weer een testje.
Oh ik ben blij met dit topic en met jullie.. Heb zoveel vragen en jullie hebben ervaring (helaas natuurlijk maar zo bedoel ik het niet). @Elles: Goed dat je even wacht met testen. Wel jammer dat de gyn niet kan voorspellen wanneer je echt eitje springt dan he? moet jij niet temperaturen? Dan kun je dat namelijk ook zien.... En dan weet je beter wanneer je nod is en wanneer je dus kan testen.
Balen Elles, maar zolang er nog geen bloed is dan is het nog niet verkeken. Maar groot gelijk, Clomid werkt! Ik zou daar al heel blij mee zijn haha. Die zwangerschap komt dan wel! @pitahaya het afbreken gaat inderdaad met een kuurtje primolut. (Of de andere 2 die al genoemd werden, werkt hetzelfde.) Vorige cyclus toen de 50mg niet werkte begon ik op cyclusdag 20 te slikken, 10 dagen lang. Na die 10 dagen werd ik op de 3de dag ongesteld. En dan zit je dus weer op cyclusdag 1. Mijn vorige cyclus duurde dus circa 33 dagen. Ik hoop dat ik deze cyclus dus vrijdag t mag afbreken dat is dag 17. 10 dagen slikken is dus dag 27 en als ik dan vlot ongesteld word dan duurt deze cyclus circa 30 dagen. Dan bij de volgende cyclus is de dosis clomid verhoogd naar 150. Er is 1 iemand hier die meekletst en die de mazzel had dat de gyn haar toen 50mg niet werkte direct 100mg liet slikken, zonder afbreken. Daar win je weer een paar weken mee. Maar helaas doen ze dat bij mij niet. En dus als vrijdag nog steeds geen resultaat is, hoef ik pas 23 dagen later te komen, als ik weer op cyclusdag 10 zit. Weer dik 3 weken wachten.. En dat is echt slopend! En als er nu wel een eisprong optreed dan wacht je dus op je menstruatie die dan vanzelf komt (of niet bij zwangerschap haha).