Wow wat word hier veel geschreven zeg!! ik denk dat mijn ei toch in zicht is. Ook al is het misschien geen 'goede' ovulatie bij mij, ik word wel altijd 2 weken na positieve ovulatietest ongesteld. Gisteren zag ik helemaal niets en nu wel een duidelijk streepje maar nog niet positief. Bij mij liep ie de vorige keer mooi op. Het gaat bij mij wel enorm spannend worden of ik niet op de bruiloft ongesteld ga worden. Stel dat zondag pas echt mijn ei komt, dan word ik 24 augustus ongesteld en ik ben het altijd 4 dagen... Dan lukt het net! Pfff.... irritant weer!! Jeetje daantje, je moet ook vaak naar de gyn he? kan ze dan zo kort van te voren nog gewoon afspraken inplannen??
Er zitten 10 gynaecologen bij ons. Maar het zijn steeds wel op onmogelijke tijden. Mja beter te veel controles dan te weinig. Octomum zie ik niet zo zitten hihi
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in! Fijn dat er zoveel bij jou zijn. Bij ons volgens mij ook wel erg veel. Maar lijkt mij ook niet fijn als je steeds bij een ander moet.
10? Zo dat zijn er nogal wat! Bij ons stuk minder en 2 fertiliteitsartsen, die gaan echt hierover. Moet iedereen vaak naar het ziekenhuis? Is vanaf hier zowat half uur rijden enkele reis, zou niet zo goed weten hoe ik dat met werk moet regelen..
@ Pinac mijn werk weet er inmiddels van. Ik moet ook steeds half uur heen en weer. Sinds inmiddels al een jaar in de WWW En moet +- 5x per maand naar het ziekenhuis. Gelukkig doen ze niet moeilijk...
Bij mijn ziekenhuis ook 2 fert artsen, Pinac! Misschien wel t zelfde ziekenhuis 1 vind ik heel lief/leuk.. De ander vind ik vaak pinnig en kattig.. Baal altijd als ik zie datzij er is Mijn werk weet er ook vanaf. Maakt het toch wat makkelijker.
Ik kan het niet meer bijhouden dus reageer ff met quotes... lege follikels kunnen inderdaad. Dit zijn lege vochtblaasjes die kunnen doorgroeien oftwel een cyste. Kan in principe geen kwaad. Ik had er één, toen weer niet, toen weer wel...we snapten er niks meer van vandaar dat ik moest bloedprikken op oestradiol. Dan kun je zien of je een goede eigroei (dus geen fop-follikel) hebt. Ik ben uiteindelijk zwanger geworden terwijl er toch nog een cyste ziet. Kan geen kwaad, maar irritant is het wel want het prikkelt m'n baarmoeder extra.
Ik hoop niet dat je door een cyste positieve zwangerschapstesten kunt hebben. Dan had de gyn, na de constatering van dat ding, mij toch zeker niet gefeliciteerd? :-s
Light, had jij anders niet allang ongesteld moeten worden? Ik hoop voor je dat het bij jou niet het geval is en dat jij gewoon zwanger bent!
Sjonge wat een geklets weer hihi! @light ik denk niet dat een cyste hcg afgeeft toch? En een gyn zou dat helemaal wel weten. @aimee heel herkenbaar de nacht die je omschrijft! Ik heb 1 keer getest (had toen geen eisprong gehad maar dacht het en heb de hele nacht heel licht gedommeld en uren wakker gelegen en als ik eindelijk sliep droomde ik dat de test positief was.. Balen dat je test negatief is, maar joh! Zaterdag pas NOD. Kan nog met gemak! @daan jemig wat onzeker, zoveel eitjes! Zo heb je er niks en zo heb je er teveel.. @hier vandaag is mijn vader voor de 2de keer geopereerd. Is goed gegaan, over 2 weken de uitslag! Het schiet alweer op naar vrijdag. Hopelijk is er iets te zien maar dat denk ik niet op dag 17. En als er niks te zien is zoals ik verwacht dan hoop ik dat ik niks hoef af te breken omdat er toch niks te zien is.
Een cyste kan er wel voor zorgen dat je test positief uitslaat. Wat fijn van je vader zeg! Spannende weken tot de uitslag dus! Hoop op goed nieuws. En vrijdag is ook al bijna ik duim dat het goed is!
Jawel hoor. Had ik ook. Toen er geen menstruatie/zwangerschap volgde ben ik naar de huisarts gegaan. Je hele hormoonhuishouding is ontregeld. Als je medicatie als Clomid hebt, werken ze echter weer wel.
Ik had een vraag. Omdat ik voor de pil zo onregelmatig ongesteld werd ben ik bang dat ik ook pcos heb. Weten jullie of ze dit al testen ondanks dat ik de pil nog slik? Moet zeggen dat mijn huisarts op de hoogte is en weet dat ik er nu al druk mee bezig ben om af te vallen maar mijn diëtiste gaf aan dat het wel raar is dat ik zo weinig afval terwijl mijn hele eet gewoontes omgedraaid zijn en dat dit met pcos te maken kan hebben.
Ik denk niet dat ze dat 'zomaar' doen, tantetan. Misschien tegen de tijd dat jullie een kinderwens hebben wel? Maar je kunt toch vragen om een echo? Misschien krijg je wel een doorverwijzing.