Haha ja was al n hele overwinning Maar ben blij dat mn man dat zo goed heeft gedaan. Zal de laatste spuit nl niet zijn.... Ben overigens nog steeds puzzled over t feit dat ik zo miniem menstrueer... :S echt anders dan anders. Alleen bij flink druk uitoefenen echt flink wat. voor de rest zo maar n beetje rood. Normaal vloei ik veeeeel meer...
"Fijn" dat ik niet de enige ben.. maar jeetje, wat zou ik blij zijn als het eindelijk lukt! Ik probeer voetbal te vermijden, helaas is mijn vriend wel groot fan, dus tv gaat aan vanaf de eerste voorbeschouwingen, en vrees dat ie laat uit zal gaan. laptop + oordopjes zijn echt een zegen!
Knap Benthe! Hopen dat het voor een goed doel is! Hopen dat deze rondes net zo succesvol voor ons allemaal mogen zijn als het Nederlandse elftal.
Dat zou mooi zijn Ryanne. Ik ben net als je vriend knutselkitty 😊, probeer zoveel mogelijk wedstrijden te volgen. ML is superblij met mij hahahah
Nu moeten ze morgen bij mijn 3e echo eindelijk een eitje moeten kunnen zien als ik mijn ovulatietesten mag geloven
Succes morgen iez Ik ben bang dat ik morgen wakker wordt in een rood bed Nu kan ik niet slapen... Lekker nuttig weer -.-'
Gefeliciteerd Aimee! Ik mag op dag 10 komen. Dinsdag @kitty: sterkte met wachten! Hoop dat je inmiddels slaapt! Wij hebben hier de wedstrijd costa rica - griekenland uitgekeken en over 5 uurtjes gaat de wekker alweer... dus ik ga snel slapen
Heb je geen echi gehad Benthe? Toch maar ff omvragen? Ik mag geeneens beginnen met spuiten zonder echo. Ik duim voor je kitty. Gefeliciteerd aimee!
Nondeju zeg! Zie dat we inmiddels aan het 3e topic bezig zijn. Wat heb ik toch een succesvol topic gestart haha . Alleen zwaar irritant dat 'ie überhaupt nog bestaat!
In mijn dromen was alles rood Maar bed hier in reality lijkt nog gewoon wit... Maarja, morgen is denk ik de uiterste dag... Woensdag nog geen rood zou in ieder geval heel apart zijn