PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Succes Truelove maar vooral heel veel plezier met dit bijzondere moment!!

2. Tantetan

Tantetan Lid

28 jul 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL

Jeetje wat een "niet aardige reactie" van jou pittig hoor. Ten eerste ben ik hier niet gekomen om me zelf te moeten bewijzen. Ik heb deze topic gelezen omdat ik zelf het idee heb, vanwege mijn verleden en de dingen die nu gebeuren. Dat ik pcos heb en daarom wilde ik weten wat jullie ervaringen zijn en wat mij te wachten staat.

Ik krijg een beetje het idee dat je het mij niet gunt. je wil zeggen dat ik geen mega kinderwens heb?! En ook ik kan er niks aan doen dat mijn huisarts mij direct doorstuurt. Ik heb gezegd dat ik vermoedens heb, de diëtiste vermoedens heeft en met het oog op het verleden ruim 12 jaar terug mijn klachten daarna nooit veranderd zijn. ook heb ik aan gegeven dat ik NU nog aan de pil ben. Dat de huisarts mij dan doorstuurt kan ik niks aan doen......vanmorgen nog even de huisarts gebeld en gevraagd of het zo is dat ze niks kunnen zien als ik nu de pil slik, dit leek de assistente wel bijzonder als dit zo zou kunnen zijn maar ze ging het voor mij navragen dus mag straks terug bellen. Ook zei zij dat ontpillen echt een fabel is en dat er ook mensen zijn die 1x de pil vergeten en zwanger zijn dus vandaar dat het haar bijzonder leek. we wachten af.

Vind het jammer dat je zo reageert maak dan een gesloten club aan als je wil dat er geen andere mensen mee lezen of hun verhaal kwijt willen.

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ga me er verder niet mee bemoeien, maar wat bedoel je met dat ze het je niet gunt? Heb je het dan over pcos?
    Want dat gun ik ook niemand..

4. Tantetan

Tantetan Lid

28 jul 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat ik nu onderzoeken krijg en ze doet net of ik geen kinderwens heb........ misschien behoorlijk felle reactie van mij maar echt de verkeerde timing en alles van haar om dit te plaatsen. ik heb mijn zegje gedaan voor mij is het nu klaar.

5. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Sjonge, wat een vijandigheid tantetan!

Ik snap best dat het raar gevonden wordt dat je hier in het topic mee wilt praten terwijl je nog aan de pil bent.

Maar ben wel benieuwd waarom je met de kinderwens nog niet bent gestopt met de pil maar wel direct naar de huisarts gaat.
    De dames hier hebben allemaal moeten toezien hoe hun cyclus niet werkt en zijn daarna naar de huisarts gegaan.

Maar goed, ik meng me er verder ook niet in, maar je kunt wel iets normaler reageren.
    Iedereen in dit topic zit onder de hormonen en soms valt iets dan even verkeerd.

@hier: mijn lichaam wil mij echt op elk mogelijke manier dwars zitten!
    Op dag 10 niks te zien, op dag 14 ook nog niks, zelfs bms van 3mm.
    Dus ik vandaag voor de echo vragen bij de gyn of ik direct door mag naar 150 omdat dat bms niets doet. Geeft ze aan dat het mag (jeeej!).
    Maken we de echo.. is het bms in maar liefst 3 dagen wel 5mm gegroeid!
    Bms is dus nu 8mm.
    En dat zorgt ervoor dat ik toch weer door moet tot dag 20, maandag dus.. ze hoopt toch dat er nog iets groei is..

6. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Spannend de folikkel metingen!! Succes dames! Ben benieuwd naar jullie reacties straks. Hopelijk 2 keer goed nieuws!

Tantetan, ik snap het ook niet echt. Je wilt zwanger worden maar je bent nog aan de pil? Waarom stop je dan niet gewoon? Dan kan je zien of uw regels erdoor komen. Dat je niet gemakkelijk afvalt wilt niet automatisch zeggen dat je pcos hebt, dat kan aan vanalles liggen hoor! Ik zou in uw plaats nu gewoon stoppen met de pil en kijken hoe het verder gaat. Mijn gynaecoloog zei dat als ik 3 maanden ne elkaar niet menstrueerde ik op onderzoek mocht gaan. Bloedwaardes zijn idd nooit hetzelfde als je nog aan de pil bent. En de echo, dat weet ik niet. Misschien kunnen ze daar wel iets aan zien..

7. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Amai mooi bms catmommy! Nu nog een eitje! Was er nog helemaal niets te zien boven de 12mm? Hopelijk maandag goed nieuws. Maar is wel leuk om te weten dat je anders onmiddellijk 150mg mag nemen!

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah fijn Catmommy!! Hoe waren de eitjes?

9. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Tantetan, ik had nog niet op je gereageerd, omdat ik er nog niet over uit was hoe ik op je kon reageren.

Uit je verhaal lijk ik te halen dat o.a. door de dietist, de huisarts 1+1= heeft gedaan, en je doorgestuurd heeft.
    Hier zijn we allemaal niet doorgestuurd, omdat we geen hoog BMI hebben, geen puistjes overal, en ook geen overbeharing... eigenlijk wijst niks bij ons op PCOS, en daarom moeten wij allemaal zo lang wachten, en krijgen hebben we hier ons eigen support groepje.

Wij zijn allemaal toch wel minimaal 1 jaar actief bezig met zwanger worden (anti-conceptieloos behalve als ziekenhuis het opdraagt) , en je komt met je kinderwens, wat helemaal prima is hoor, maar het stukje "zit nog aan anti-conceptie", en dat je meteen doorgestuurd wordt om gecontroleerd te worden, is bij ons niet zo motiverend.

Dus hopelijk kan je onze verbazing vergeven, en wie weet, vind je een groepje die wat meer met je situatie overeenkomt vinden.

10. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Spannend cat mommy ga voor je duimen voor een goede uitslag maandag.

Tantetan snap dat je met veel vragen zit en geen probleem dat je ze wilt stellen maar misschien is dit niet helemaal t juiste topic voor jou. Het klopt wel dat de ene dokter sneller Door verwijst dan de andere maar misschien is t wel een idee om eerst te stoppen met de pil en je lichaam zich te laten herstellen. Veel meiden hier zitten al een hele tijd in de mmm vandaar dat de reacties pittig kunnen overkomen.

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw

Goede uitleg! Sluit me hier helemaal bij aan.

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Tantetan ik wilde eigenlijk niet teveel reageren omdat ik geen zin in een rel heb... Maar dat jij in een ander topic over Daantjuh/ons loopt te zeuren vind ik echt heel jammer. Vind ik ook heel veel zeggen over jou, eerlijk gezegd. Je zegt zelf dat haar opmerking niet goed getimed is omdat jij niet op je best bent? Vervelend, maar wat dacht je van ons? Bekijk het eens omgekeerd?

Ik begrijp de reactie van Daantjuh heel erg goed. Ik vond het ook vreemd dat je zo binnenkwam, maar nogmaals, ik wilde er niet te veel over zeggen.
    Zoals anderen ook al zeggen zitten wij al erg lang in dit traject. Zelf nu anderhalf jaar gestopt met de pil en nog steeds met lege handen.
    Ik denk dat het voor jou moeilijk te begrijpen is waarom er zo gereageerd wordt, omdat je dus nog aan de pil bent.

Ik plaats dit helemaal niet om een rel te veroorzaken, maar ik vind het erg jammer dat je in een ander topic over ons klaagt. Vind ik erg triest en doet me denken aan het welbekende "aandachtvragen".
    Ik neem aan dat je volwassen genoeg bent dat als je woorden hebt met iemand, je dat met die persoon oplost. In het topic zelf of via een privé bericht.

13. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Ben het ook eens met de rest.

Ik zit te wachten en wachten en wachten. Als ik net als de vorige x 12 dagen na die prik ongi wordt moet dat morgen zijn. Kan ook langer duren zei de gyn. Hopelijk geen bloed natuurlijk! Zenuwen.....

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ben even kwijt of je al getest hebt?

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Dr reactie is weggehaald..

Dus klaar..

Pfffff spannend weer.. Het loopt alweer meer dan een half uur uit.
    Doodvermoeiend dit..

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Fijn ;)

Spannend meid! Ik duim me een ongeluk!

17. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Succes daantjuh!!

18. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Tanetan,

iedereen is er al klaar mee maargoed, weet je wat het is.. Pas als je de weg hebt bewandeld die wij aan het wandelen zijn kun je over anderen gaan zitten oordelen. Daarnaast heet het topic ook dat wij juist niet die symptomen hebben waar jij het over hebt.
    Daarnaast, als ik nog een keer een slecht woord over daantjuh Ellis of wie dan ook van ons clubje lees, dan stuur ik de beheerder een berichtje en dan ga je maar verhuizen naar babybytes.nl want het zijn schatten.
    Wij maken heel veel met elkaar mee en we kennen elkaars verhalen, verdriet en blijdschap, dat schept een band. Dan hebben we geen zin in misplaatste vijandigheid. Ga eerst maar eens van de pil af, ben je na een jaar nog niet zwanger dan ben je vast van harte welkom in het pcos topic.

19. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, even bijgelezen...
    Dikke knuf aan de dames die weer een volgende ronde ingaan, ik duim voor jullie!

Ik hou me verder maar een beetje stilletjes de komende tijd, misschien hoor ik hier ook niet helemaal thuis omdat ik nog niet kan meepraten over de behandeling.

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Whaaaaa.....Ben zo blij!!! Eindelijk weer een ei!

Van het weekend de ovitrelle spuiten en hebben we eindelijk weer een kans!

*doet vreugde dansje *

Lief Ryanne.. XX

Maar ik denk dat ze ons standpunt wel begrijpt nu ;)

Deel Deze Pagina