PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Oooh super nieuws!!!!! :D Hebben ze iets gezegd hoe groot het al was en hoe het met je bms was?

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Saar

Onzin jij bent 1 van onze eerste leden (helaas). En er is al bewezen dat je pcos hebt.

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @HB

ei is nu 16mm(zaterdag zal die 18 zijn) en moet dan zaterdagavond de ovitrelle spuiten.

BMS was nu 6 mm, maar dat wordt de komende dagen wel iets dikker. Ook gebruik ik ter ondersteuning Utrogestan.

@Catmommy. Ik duim voor je dat er maandag toch nog iets van groei te zien is!

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Saar, kom eens gauw uit dat hoekje!
    zoals Daantjuh zegt, jij bent een van de eerste uit dit topic geweest, wij jagen je niet weg hoor ;)

5. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Nee nog niet getest Elles. Ik ga het volhouden tot woensdag(hoop ik)

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat een termen allemaal. Ik ben daar nog niet zo in thuis. Hoe groot een eitje is en wat dan goed is.
    Ik heb gisteren een filmpje op internet gekeken over wat dat allemaal precies is: Eileiders, eierstokken, follikels, eitjes, baarmoederslijmvlies. Tsja, niet goed opgelet met biologie. Ik weet niet eens dat als ik pijn heb in mijn buik, of dat dan in mijn darmen, maag of eierstokken/baarmoeder is.... Dus ja, maar dat zal vanzelf wel komen als we de mmm in gaan.

Nou, vandaag toch wel echt vruchtbaar slijm, dus dat word hoogstwaarschijnlijk toch echt een menstruatie op de bruiloft. Ik denk dus dat we het gaan uitstellen met provera en dan daarna toch meteen starten met clomid. We komen er gewoon niet meer onderuit.

Kunnen we trouwens een soort overzicht maken waar iedereen staat zeg maar? Want onthou het niet.... sorry!

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Trouwens, vraagje aan jullie....

Ik moet starten met temperaturen. Doet iemand dat van jullie ook?
    Maar nu zei de gyn dat ik dat vanaf dag 1 moet doen. Maar ik word altijd ongesteld als ik al wakker ben. Maar hoe kan je dan op dag 1 temperaturen? Dan start je toch altijd pas op dag 2?

8. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Tja, als je echt allang en breed wakker bent, dan begin je gewoon lekker op "dag2".
    Het ene ziekenhuis zegt na 12uur smiddags ongesteld telt dag erop als dag 1, het andere ziekenhuis zegt alles na 6uur smiddags...
    Sommigen tellen om 10uur savonds en later pas als dag erop.

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Hier nog een die nooit goed opgelet heeft met bio :p.
    Hoe dik moet je BMS dan zijn als het optimaal is?

Goed nieuws Daantje!

10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Sorry enter te snel..

Hoe was je echo Truelove??

Jouw lijf doet dus ook apart Catmommy, hopelijk de goede kant op.

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Jeuh... Daantjuh heeft een ei!!! *doet vreugdedansje*. Hoe groot wassie?

Zo, heb net een kleine rel mis gelopen lees ik. Misschien maar goed ook, neem sinds ik zwanger ben al helemaal geen blad meer voor de mond :).
    Maar netjes opgelost dames :D.

Hé Saartje, hoe is het met jou?

12. Bloem2

Bloem2 Lid

8 aug 2014
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier maar lees en duim voor iedereen al een tijdje mee. Nu toch ook zelf maar eens proberen te reageren. De drempel over om er ook over te praten en schrijven, maar wel eng omdat t dat ook nog echter maakt op de een of andere manier. Mijn verhaal is als volgt. Ik ben 29 jaar en nu ruim een jaar van de pil af. Toen ik niet ongesteld werd naar de huisarts gegaan en naar huis gestuurd dat ik een half jaar moest ontpillen en dan pas terug mocht komen. Uiteindelijk via de gynaecoloog naar de fertilliteitskliniek. Ik heb pcos, begin juni gehoord, maar verder geen symptomen. Nogal schrikken. Inmiddels heb ik de eerste ronde clomid erop zitten. Ik kreeg wel een ei maar bms blijft dus, 5,5 mm. Toch moet ik nu 4 maanden clomid 50 mg gebruiken en kijken of t lukt. Nog expliciet gevraagd naar bms maar hij vond t niet reden voor actie. Wel beetje onzeker over. We gaan t zien... Gelukkig heb ik gezien dat er al een paar meiden hier vertrokken zijn omdat ze zwanger zijn. Dat geeft soms wat hoop.

Ik heb al veel gehad aan al jullie verhalen en vragen aan elkaar. En het is, hoe super k*t het voor iedereen ook is, toch fijn dat ik niet de enige ben. Zo voelt t soms wel met al die zwangere buiken om je heen. Ik hoop dat ik af en toe mee mag schrijven en lezen met jullie ookal zijn jullie al z'n hechte groep. Ik hoop hoop en duim dat het forum snel leegstroomt vanwege bevruchte eitjes:)!

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Welkom Bloem... (helaas :()

BMS van 5.5 is wel aan de dunne kant, maar niet te dun.

Light is ook zwanger geworden met een wat dunner BMS.

@ Leen jaaa ik ben een blij ei. Eitje is nu 16mm en zal morgen rond de 18 mm zitten. Dan kan ik ovitrelle spuiten en eisprong zal dan zondag of maandag zijn.. Precies op dag 14!! Whooop

:D

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bwa, hoekje... Ik kan alleen niet veel meer bijdragen op het moment anders dan jullie troosten en succes wensen.
    Ik besef dat ik erg veel mazzel heb gehad en daar ben ik ook super dankbaar voor.

Over temperaturen, je kan nu toch al starten elke ochtend? Op die manier maak je er ook een gewoonte van en heb je ook van dag 1 de temperatuur.

15. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hallo bloem, welkom :)

Wat een klap om de woorden pcos te horen te krijgen he? ;) maar je weet nu in ieder geval wel wat je cyclus verstoord.
    Hopelijk slaat de clomid 50 aan, er zijn in ieder geval al een aantal succesverhalen met de 50 ;) helaas ook de pech-verhalen, maar we gaan gewoon van het positieve uit!

16. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Haha, sorry, was het een verkeerde benaming? ;)
    Ach, zonder mazzel zou de wereld niet draaien!
    en wat valt er bij te dragen? we kletsen hier over vanalles en nogmeer :) dus ook vast wel onderwerpen waar je je met alle liefde postjes in meegooit :)

17. Bloem2

Bloem2 Lid

8 aug 2014
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor t welkom:)!

Dank je Daantjuh, dat geeft weer een beetje hoop:)! Jij erg goed nieuws heb ik gelezen! Op naar een blij bevrucht ei:)

Ja knutselkitty, nogal een schrok inderdaad en soms vliegt t me nog aan maar dat komt vast meer bekend voor... Ik hoop ook op succes met clomid en probeer voorlopig van de positieve verhalen uit te gaan... Bij jou zie ik dat clomid niet geholpen heeft en je over bent op spuiten. Hopelijk daar snel een goede dosis mee te vinden hoop ik!

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Daantjuh: super nieuws! Kunnen jullie er weer tegen aan ;)

Wilde even laten weten dat het goed gaat met onze kleine lieverd😍 in 10 daagjes tijd van 6mm naar 1.57 cm gegroeid!!! Ziet er allemaal perfect uit en kom dus weer bij de vk terecht..
    Hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik jullie op de hoogte houdt..
    Wil jullie de kracht geven om door te gaan!!!

*strooit met HCG*

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    *Vangt een beetje HCG van TrueLove, maar laat genoeg over voor de rest* :D
    Ik vind het niet vervelend hoor, dat je ons op de hoogte houdt! Geeft me wel hoop eigenlijk :)

Welkom Bloem! Balen dat je je bij ons clubje moet voegen... Fijn dat ze zo snel de juiste dosering hebben gevonden! Hopelijk is het snel raak!

20. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Druk aan het ontzwangeren zodat we aan de slag kunnen voor kind 2 ;)
    Eigenlijk hoor ik gewoon super happy te zijn (en dat ben ik ook 99% van de tijd!) alleen komt af en toe die onzekerheid weer naar boven. De vraag of het ooit zal lukken is enkel vervangen door "nog een keer". Eigenlijk moet ik mijn lijf juist de tijd gunnen om rustig te herstellen maar ik ben juist zo bang om te veel tijd te verliezen.
    Het is zo stom, ik zou er juist vertrouwen in moeten hebben dat mijn lijf het kan, het bewijs is er immers.

@ Knutseljitty: hoekje valt wel mee hoor, ik zal mijn best doen om vooral nuttige bijdrages te leveren
    Gefeliciteerd Truelove!
    Jullie zijn wel een stel kletskousen hoor, gelukkig zit ik vandaag alleen op kantoor zonder dat er wat te doen is...

Deel Deze Pagina