Nee geen symptomen van zowel een ongesteldheid als zwangerschap niet. Ben gefocust op elk krampje op dingetje.... Zo irritant! Als ik ongesteld wordt heb ik altijd veel doorzichtige afscheiding(sorry voor de details). En mijn vorige zwangerschap had pas na 6 weken symptomen. Maar goed...... Ga er niet op hopen en alsnog van uit dat ik ongi wordt deze week.
Jaaa jullie hebben gelijk maar had het nog niet eerder gezien en voor t geval dat iemand t kende heb echt super last van acne en heb het zo gevonden.. Catmommy dankje jahoor, Succes bij de gyn! En de rest ook succes met alles natuurlijk ik zou het je baas zeker vertellen veel gemakkelijker! Gaan nog veel afspraken komen..
Ik zou deze afspraak proberen te verzetten, hoef je nu nog niks te vertellen, maar hangt ook van je werk af. Spannend Misslove! Bah wat balen HB, is je vriend echt zolang aan een stuk weg dan? Lijkt me best lastig en niet altijd leuk voor jou, of valt dat mee? Succes alle ziekenhuisgangers vandaag!
Leden Daantjuh, 29 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Lets,29 jaar, 1e kindje xElles, 27 jaar, 1e kindje Benthe1986, 28 jaar, 1e kindje Aimee85, 29 jaar, 1e kindje. Catmommy, 24 jaar, 1e kindje Ryanne1991, 23 jaar, 1e kindje Linda1987, 27 jaar, 1e kindje MissLove, 24 jaar, 2e kindje Boogy, 25 jaar, 1e kindje Pinac, 28 jaar, 1e kindje HB87, 27 jaar, 2e kindje Bloem, 29 jaar, 1e kindje Lenamill, 28 jaar, 1e kindje Pitahaya, 28 jaar, 1e kindje Sophia, 25 jaar, 1e kindje Leaf, 23, 1e kindje Behandelingen Daantjuh, Gonal F, Ovitrelle, Utrogestan caps. Knutselkitty, Gonal F en Ovitrelle Lets, ICSI in Dusseldorf xElles, Clomid 125mg Benthe1986, menopur + pregnyl, sept iui Aimee85, Clomid 100mg Catmommy, Clomid 100mg Ryanne1991, Clomid 50mg Linda1987, Clomid 150mg MissLove, Clomid 50 mg + Ovitrelle Boogy, Nog geen behandeling gestart Pinac, Nog geen behandeling gestart HB87, Clomid 50 mg Bloem, Clomid 50 mg Lenamill, Clomid 50 mg, Pregnyl Sophia, Clomid 50 mg Pitahaya, Nog geen behandeling gestart Leaf, Nog geen behandeling gestart Zwanger Klets Leen82 MariaP86 Meisjeje Hajar Troela84 Misses13 Wevin Junyor Vissie85 Ahl TrueLove Light Bevallen Rosalinde Nana84 Saartje 5, zoontje geboren op 4-3-2014 Blondie84 Lasvegas Ana Leigh
Hihi. Gelukkig ze staat er weer bij. Nu is hij echt compleet! Super! Grrr, ik heb een positieve ovulatietest. Een normale met streepjes is positief en die smiley van CB ook. Dat betekend dat mij NOD inderdaad op 27 augustus is en ik trouw de 28e. Wat zouden jullie doen? Gewoon ongesteld op de bruiloft en laat het maar lekker zo zijn offff provera slikken en dan daarna clomid en gewoon de medische molen in. Ik heb nu een gemiddelde cyclus van 39.
Weet niet hoe jij je altijd voelt als je ongesteld bent, maar ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken op m'n trouwerij...
Helaas, dag 20 en er is sinds dag 17 geen verandering. De bms was ditmaal 7mm, dus of 1mm gekrompen, of vorige keer wat fout gemeten. In ieder geval primolut meegekregen voor 10 dagen, en daarna 5 dagen lang Clomid 150. Ik kan dus in de 'lijst' worden aangepast naar: Catmommy, Clomid 150mg Nu weer in de wachtweken, en ergens begin September opnieuw echo's..
Ik vond in mijn jurk alle 'gewone' dingen al een uitdaging zoals zitten lopen en plassen. Laat staan dat je moet gaan klojen met tampons enzo. Maar dat is mijn mening.... En misschien ben je wel zwanger en wordt je helemaal niet ongi
Helaas wel weer eerst 10 dagen primolut, daarna gemiddeld op dag 3-4 menstruatie, dat telt dan weer als dag 1 en daarna weer wachten tot cyclusdag 10, dus helaas duurt het sowieso nog circa 23 dagen.. Dat vind ik het vervelendst.. dat lange wachten en dat telkens moeten afbreken van een cyclus waar we weer niks aan hebben gehad
Leden Daantjuh, 29 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Lets,29 jaar, 1e kindje xElles, 27 jaar, 1e kindje Benthe1986, 28 jaar, 1e kindje Aimee85, 29 jaar, 1e kindje. Catmommy, 24 jaar, 1e kindje Ryanne1991, 23 jaar, 1e kindje Linda1987, 27 jaar, 1e kindje MissLove, 24 jaar, 2e kindje Boogy, 25 jaar, 1e kindje Pinac, 28 jaar, 1e kindje HB87, 27 jaar, 2e kindje Bloem, 29 jaar, 1e kindje Lenamill, 28 jaar, 1e kindje Pitahaya, 28 jaar, 1e kindje Sophia, 25 jaar, 1e kindje Leaf, 23, 1e kindje Behandelingen Daantjuh, Gonal F, Ovitrelle, Utrogestan caps. Knutselkitty, Gonal F en Ovitrelle Lets, ICSI in Dusseldorf xElles, Clomid 125mg Benthe1986, menopur + pregnyl, sept iui Aimee85, Clomid 100mg Catmommy, Clomid 150mg Ryanne1991, Clomid 50mg Linda1987, Clomid 150mg MissLove, Clomid 50 mg + Ovitrelle Boogy, Nog geen behandeling gestart Pinac, Nog geen behandeling gestart HB87, Clomid 50 mg Bloem, Clomid 50 mg Lenamill, Clomid 50 mg, Pregnyl Sophia, Clomid 50 mg Pitahaya, Nog geen behandeling gestart Leaf, Nog geen behandeling gestart Zwanger Klets Leen82 MariaP86 Meisjeje Hajar Troela84 Misses13 Wevin Junyor Vissie85 Ahl TrueLove Light Bevallen Rosalinde Nana84 Saartje 5, zoontje geboren op 4-3-2014 Blondie84 Lasvegas Ana Leigh
Waarom kun je niet direct doorgaan met de clomid? Er valt toch niets af te breken? Vind het stom dat dat niet kan.
Ja, maar dat is het rottige. Ik moet 10 dagen die provera slikken. En als ik zwanger ben, dan mag je het niet slikken. Maar ik ovuleer nu al en we hebben al seks gehad... Dus theoretisch gezien kan ik al zwanger zijn. Weten jullie hoeveel dagen je voor NOD moet starten met die pillen? bij primolut was dat 3 dagen en hoe zit dat bij Provera (10mg?) want dan kan ik 3 dagen voor nod nog een test doen en als die negatief is, dan starten met provera. Maar weet niet of dat 'sterk ' genoeg is om mijn menstruatie uit te stellen. Maar anders moeten we nu echt een ronde overslaan en met condooms beginnen...
Primolut is het zelfde als provera. Maar je kan nu toch ook gewoon zwanger raken?? Ik zou het gewoon een kans geven. Misschien hoef je helemaal niet aan de clomid Ik heb zelf altijd meer last van m'n ongie een paar dagen voor dat ik het wordt. Als ik het eenmaal ben dan valt het wel mee.. Maar dat is voor iedereen anders.
Bij mij valt het ook mee. Maar ik moet dan wel tampons ergens bewaren. En dat is wel erg onhandig. Ik kan wel proberen zwanger te raken nu, maar provera mag je niet slikken bij een zwangerschap. En ik moet toch minimaal een aantal dagen voor nod starten met die medicijnen want het moet wel sterk genoeg zijn om mijn menstruatie uit te stellen... Dus als ik 4 dagen voor nod met die pillen begin om het uit te stellen dan kan ik eerst testen en als die negatief is dan met pillen starten. Maar dan nog kan ik wel zwanger zijn en ik weet ook niet of 4 dagen ervoor genoeg is... wil niet het risico lopen alsnog ongesteld te zijn...
Hoi allemaal! Ik dacht ik laat even weten hoe het is gegaan vandaag bij de internist. 10:30 de afspraak, 11:45 pas aan de beurt. Het was een kort "gesprek" (ik werd continue afgekapt, volgens mij had ze haar dag niet). Ze dacht dat ik al zwanger was, toen ik haar uit wilde leggen dat ik dat niet was, dat ik pcos heb etc etc. Kapte ze me weer af door te zeggen: "Ik weet je situatie, dat staat in de computer." Waarop ik antwoordde: "Nou, u dacht dat ik zwanger was dus blijkbaar weet u dat niet.." Ging dus helemaal niet lekker! Maar goed, ik heb weer bloed moeten afgeven en volgende week dinsdag terug komen voor de uitslagen. Hopelijk volgende week een plan van aanpak en eens wat actie! Liefs, Leaf