PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0

K zit nu op CD3 en heb vanmorgen mijn eerste clomid op. Eergisteren op CD1 mijn uitgangsecho gehad. Ik geb volgende week vrijdag CD10 mijn eerste meting. Ben benieuwd!

2. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Ja, maar het verschil is dat is toen op dag 14 een hele grote follikel had. Nu had ik op dag 13 niks (de grootste was 10 mm). Dus zo vanzelfsprekend is het niet. .

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hoeft niks te zeggen hoor, kijk maar naar mijn getallen na "MMM"

Hier nog 6 tabletjes Provera slikken en dan menstruatie afwachten. dus nog even geduld voor mij

4. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Pff weer een zwanger in de buurt, gun t iedereen maar steekt dan wel even als ik eerlijk ben.

Vandaag bloedgeprikt, 5 of 6 buisjes..nou vond t genoeg in ieder geval. Volgende week nog en dan begin sept. eindelijk alle uitslagen.

5. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik moet nog tot dinsdag duphaston dan menstruatie afwachten en dan Clomid waarom duurt t allemaal zo lang:( zit er echt een beetje doorheen.....

6. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Alles duurt lang. Je zal een hoop geduld nodig hebben. Eerst wachten tot je menstruatie, pillen slikken. Dan wachten tot je meting. Wachten of het aanslaat. Daarna wachten tot de eisprong. En wachten of je zwanger bent. Zo niet wachten tot je ongi wordt.

Eigenlijk wachten we alleen maar als ik het zo bekijk:)

7. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Idd het is alleen maar wachten. En de weken na je eisprong vind ik persoonlijk het ergste. Omdat je dan van alles wat je voelt gaat denken wat het kan betekenen. Succes Sophia, ik hoop dat het direct aanslaat. Dan kan je mss ineens 9 maanden wachten, maar dan wel op iets heel fijn! ;)

8. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0

Ik vindt het wachten om te kijken tot mijn eitjes het ergste. Ben altijd zenuwachtig of het wel aanslaat. Vorige keer deed het minder dan de eerste keer. Dus ben deze ronde benieuwd.

9. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wachten is echt killing hier afgelopen zondag eisprong gehad. nu dus afwachten. pff
    vond het ook iedere keer bij de fm spannend om te zien hoe eitje gegroeid was.

Maandag bloedprikken. en vrijdag pas de uitslag eerder hadden ze geen plek.
    Vind dat ook maar niks wachten op die uitslag. bah.

10. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Spannend boefje. Is je ei uit zichzelf gesprongen of heb je een prik gehad?

11. HB87

HB87 Lid

7 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    België
    Spannend inderdaad! 't Is je eerste ronde zie ik, dan is het allemaal nog extra spannend. Hopelijk is het direct raak! Zou super zijn :)

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Inderdaad, al dat wachten begint bij mij ook erg zwaar te wegen!
    Wij zijn op weekend geweest met vrienden en ik heb dus even niet meer gedacht aan "alles", maar nu ik terug ben heb ik iets raar ontdekt. Ik kreeg vrijdag om 16u30 Pregnyl (na een onduidelijke echo: cyste of follikel?), vanmorgen had ik nog geen verhoogde temperatuur. Ik ben nu bang dat ik gewoon geen eisprong gehad heb en dat de gyn pregnyl heeft gegeven omdat ze een cyste aanzien heeft als follikel! (Zoals ik dus al eerder vermoedde! Ik voelde namelijk geen druk deze maand, terwijl ik anders duidelijk ei voel zitten!)

Wat zouden jullie doen? Bloed trekken? Dat hebben ze dus niet gedaan, ook al twijfelde de gyn! Ze stelde niet eens voor om bloed te laten trekken...

Stel dat ik geen eisprong gehad heb, maar toch die Pregnyl, kunnen mijn regels dan wel spontaan doorkomen deze maand?

ik wou dat mijn eigen gyn terug was uit verlof. Jammer genoeg start ze pas op 1 september terug!

Kan iemand mij raad geven, a.u.b.?

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik zou je temp morgen even afwachten. Bij mij stijgt ie ook pas heel laat.

14. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss love: Ja beide eitjes zijn gelukkig uit zichzelf gesprongen. Dus het is echt wel spannend..

Ja het is mijn eerste ronde Clomid, zou geweldig zijn, maar probeer niet te veel te hopen.
    Ik heb wel heel veel last van afscheiding gisteren helemaal toen moest ik gewoon mijn broekje verwisselen omdat hij nat is. ;):)
    Hebben jullie dat ook? Kan dat een bijwerking zijn van Clomid?

LenaMill: Ik zou ook ff morgen je temp afwachten en dan zou ik als deze dan nog niet gestegen is morgen even overleggen om bloed te trekken.

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    oei foutje in mijn bericht: ik kreeg niet vrijdag, maar donderdag al Pregnyl om 16u30. Mijn eisprong zou zaterdagochtend geweest zijn dan, heel vroeg in de ochtend. Vandaag nog altijd niks verhoging van temp.

16. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik toch even gaan bellen om te overleggen!
    Lijkt me zeer vreemd als je ei nog gaat springen duurt normaal niet zolang na het zetten van pregnyl toch?
    vind het ook raar dat ze niet even bloed geprikt hebben omdat ze twijfelde.
    De fert. arts wilde bij mijn weten of het beide eiblaasjes waren en geen cyste dus moest ik tussendoor een keer bloed prikken op oestradiol.

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb net naar ZH gebeld, maar de gyn zelf krijg je nooit aan de lijn.
    Ik moet woensdagavond op vrije raadpleging terugkomen voor een echocontrole. Hopelijk kunnen ze die echo-fotootjes vergelijken met de vorige en zien ze wat er misgelopen is. Als dat geval van 22mm er nog steeds zit, was het dus een cyste en geen follikel. Ben eens benieuwd!

Stel dat ik Pregnyl gehad heb voor niks, kan dat dan kwaad denken jullie? Ik hoop dat het mijn lichaam niet nog erger gaat ontregelen!

18. MissLove

MissLove Actief lid

13 jul 2014
    101
    0
    0
    Heb stemmingswisselingen en opvliegers van clomid. Voor de rest niets raars.

Vannacht 4x wakker geworden door de opvliegers. Echt irritant! Morgen laatste pilletje clomid. K heb deze bijwerkingen tot 10 dagen na de clomid.

Vrijdag zit ik op dag 10 en heb ik mijn meting!

19. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Nou LenaMill, wat irritant. Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar ik heb ook tussendoor bloedgeprikt (oestradiol), net als Boefje. Dan weet je zeker of het een goede eigroei is en geen fop-follikel. Zou er de volgende keer gewoon om vragen.

Spannend hè Boefje? Zou mooi zijn, de eerste keer raak. Maar als verder alles goed was dan zit die kans er best wel in. Duimen!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn eigen gyn stelt soms zelf ook voor om bloed te prikken om te controleren of de follikel normaal groeit ofzo, maar de collega's waar ik deze maand bij op FM moest deden dat niet. Er is dus niets gecontroleerd. Naar mijn mening kan dit niet! Zij hebben waarschijnlijk Pregnyl gespoten voor niks! Als ze twijfelden, hadden ze me bloed moeten laten prikken. Ik ben zelf niet de dokter en dacht niet na over bloed prikken toen ik donderdag bij de gyn was. Ik was zo verward. Eerst zag ze niks, toen twijfelde ze, daarna belde ze haar collega op... Uiteindelijk beslisten ze met twee om mij toch Pregnyl te geven. Pffff Je kan je al voorstellen hoe ik me voelde. Ik ben thuis gewoon beginnen wenen. Ik voelde dat het niet klopte en vond het heel erg dat zelfs de gyn (die daarvoor gestudeerd heeft) niet wist wat ze moest doen! Zij had mij bloed moeten laten trekken, ja. Nu is het te laat! Het is toch niet normaal dat ik daar zelf aan had moeten denken? Dat weet ik dan weer voor de volgende keer.

Ik heb vandaag heel veel hoofdpijn en ben heel moe. Heb ook veel vruchtbaar slijm. Zou het kunnen dat ik nog een spontane eisprong krijg, nu pregnyl te vroeg gezet is waarschijnlijk? Ik zit op dag 16 vandaag en heb op dag 12 pregnyl gekregen (voor een cyste die aanzien werd als follikel, vermoedelijk). Mijn temperatuur is nog altijd 36,40 terwijl ik na een eisprong altijd 36,80 ofzo heb.

Deel Deze Pagina