Hallo allemaal. Mijn vriend en ik hebben dit weekend besloten dat we voor een tweede kindje gaan! Ik zie al enkele topics over een tweede maar die zijn al best gevorderd. Zijn er dames die ook net hebben besloten om voor een tweede te gaan en mee wil babbelen over de weg er naartoe ? Groetjes Tine
Ja graag! Ik zat ook al een beetje te zoeken, maar alle topics zijn al zo vol. Ik weet niet zo zeker of wij deze maand starten, we twijfelen allebei nogal. Ik denk omdat het de vorige keer in 1x raak was, dat het best spannend is, omdat we weten hoe snel het kan gaan. Al klinkt dit een beetje bijzonder, als ik de verhalen hier op het forum lees van mensen die al jaren bezig zijn. We weten natuurlijk dat het nu veel langer kan duren. In mijn omgeving de laatste tijd heel veel miskramen meegemaakt helaas, dat is ook wel een angst. Herken je de twijfels TineBx? Hoe oud ben je? Ik 29, man 30... Dochter 2,5 Leuk om mee te kletsen! Hopen op een vruchtbaar forum..
Hoi! Ja daarom dit topic, omdat anderen al best vol zitten, is moeilijker meepraten. Ja wij zijn er zeker van dat we beginnen, dinsdag gaat mijn spiraal eruit. Die wou ik er zowizo uit, mirena spiraal, voelde niet meer goed. En aangezien we wel en tweede wilden nemen we het ook als de start van voor een tweede gaan. Ik herken jou verhaal compleet. Ik was de allereerste keer ook meteen zwanger en dat eindigde in een mk op 6 weken, daarna was ik 1x ongesteld. Dus ja het is spannend omdat het zomaar deze maand/ronde al raak kan zijn!!!! En dat zou helemaal super zijn. Maar dan moet mijn cyclus wel al terug zijn aangezien ik twee weken geleden ben gestopt met bv! Dus dat wordt even afwachten. En inderdaad ik denk ook aan de kans dat het nu ook ineens lang kan duren, maar aangezien ik al twee keer best snel zwanger geraak en iedereen in mijn gezin dat ook heeft is de kans iets kleiner. Maar je weet het nooit natuurlijk. Ik heb vooral schrik op weer een mk, het komt inderdaad veel vaker voor dan je zou denken! Ik bereid me iig op voor, we zien wel wat er gebeurt. Ik heb er in elk geval super veel zin in, jij ook? Ik ben 25, vriend 27. dochter is bijna 11 maanden. Leuk dat je meekletst, en inderdaad hopelijk vruchtbaar topic