Nou ik ben uit m'n droom geholpen.... Net met plassen rood bloed en veel kramp. M'n streep word ook niet meer donkerder. Helaas
Ohhhh Sophia!! Wat zielig voor jullie! Eindelijk leek het echt de goede kant op te gaan!! Heb je dan een vroege miskraam of denk je te vroeg getest te hebben (pregnyl)? Ik vind dat zo erg he! Waarom kan het nu eens niet gewoon lukken verdorie!!!! Zo frustrerend! :x Dikke knuffel! @ Knutsel: Hopelijk zijn de cystes weg en mag je terug beginnen met IUI! Jij bent ook al zoooo lang bezig! Het wordt dus hoogtijd voor wat geluk op komst! Ga je naar je vierde IUI of je vijfde? xxx
Dank jullie wek voor de steun... De ellende is compleet: vandaag echo gehad en ik heb heel veel grote cystes. Moet nu 2 weken wachten en dan op controle als m'n slijmvlies dik genoeg is tegen die tijd mag ik m'n menstruatie opwekken en dan pas weer een poging. Vanmiddag kon ik echt alleen maar huilen. Was er zo kapot van. Hier thuis is t nu ook niet echt gezellig want ben gewoon mezelf niet. Dit weekend viert m'n man z'n verjaardag en moet ik de hele tijd gezellig doen met mensen helemaal geen zin in. Ben al blij als ik m'n bed uitkom in de ochtend. Sorry voor m'n gezeur maar zit er compleet doorheen....
Ooh Sophia! Wat erg! Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Dat is normaal. Ik ben ook al een hele tijd niet te genieten en moet een nep-smile tevoorschijn toveren op feestjes en ZEKER op babyborrels en trouwfeesten waar ik 10 zwangere buiken zie. Hoe komen die cystes daar plots of heb je er nogal last van gehad? Had de gyn er een verklaring voor dan? En waarom je test positief was? Dat kan toch niet zomaar zijn geweest?!! Misschien is niet iedereen zoals mij (hopelijk), maar ik zoek altijd naar een reden waarom iets er is of iets gebeurt... Ik moet dat altijd weten. Gisteren zat hier weer een geboortekaartje in de bus! Babyborrel half november! Nu hoop ik toch echt dat ik tegen dan ook eens zwanger mag zijn hoor!! Mijn man verjaart op 2 sept. Hij wordt dan 30. Ik heb voor zijn verjaardag een weekendje cadeau gedaan en we gaan dit weekend. Ik heb eerlijk gezegd voor een niet-toeristische plaats gekozen, zodat we echt kunnen tot rust komen. Ik heb tegenwoordig wel wat glaasjes wijn nodig om weer eens te kunnen lachen en me een beetje te kunnen amuseren... Veel sterkte nog! En weet dat het heel normaal is dat je je zo voelt! Ik denk dat we ons allemaal zo voelen. Ons leven is precies een roller-coaster. Er zijn momenten waarop we zooooo happy zijn omdat we weer geloven in een geslaagde poging en daarna komen altijd weer die diepe dalen.... :x
He bah Sophia, verdomd irritant zijn die cystes he, ik hoop dat ze na 2 weken ook echt weg zijn (ook morgen bij mij.. ben beetje bang nu ) LenaMill, veel plezier van't weekend Hier drukdruk weekendje, dus lekker knopje om en gezellig maken denk ik, nu hopen dat het morgen een beetje mee zit
Er is niet echt een verklaring voor die cystes het komt door de medicatie maar ze kunnen er niks tegen doen helaas behalve afwachten. Ik probeer niet meer overal wat achter te zoeken daar word ik alleen maar nog meer gestrest van. En volgens die echo mevrouw was t gewoon te vroeg getest vanwege de ovitrelle maargoed ik weet wat ik heb gevoeld en die test was echt positief en bij mij is t altijd 7/8 dpo uit m'n bloed. Heb t me geprobeerd niet teveel aan te trekken. Veel plezier dit weekend en probeer een beetje te ontspannen. Ivf zit eraan te komen voor je dus dan gaat t vast lukken!
Knutsel ik ga echt keihard voor je duimen dat t weg is en dat je mag beginnen. Moet jij ook 6 keer iui doen en daarna ivf?
Sophia: begin jij met IUI nu? Ik hoop dat je je al een beetje beter kan voelen? Ook al is dat moeilijk! Hoe gaat je man ermee om? Mijn man houdt zich sterk en vrolijk voor mij, maar in zijn diepe binnenste is hij heel verdrietig. Dat weet ik zeker!
Meid, ik las ook je verhaal in een ander topic, maar ik reageer nog even hier. Het maakt niet uit hoe ver je was en wat anderen ervan denken, het gaat om wat jij voelt en hoe jij het ervaart. Ondanks je vroege testen was je wel zwanger en ja, "als je niet eerder getest had had je het nooit geweten" is zo'n dooddoener! Je bent al zo lang bezig om eindelijk een positieve test in handen te hebben, dan is het dubbel zo $#%@#$ als jij net bij die 10% hoort waarbij het mis gaat. Je hebt even mogen proeven van het zwanger zijn, ik kan je verzekeren dat dat het wachten er niet makkelijker op maakt... Heel veel sterkte!
Ons weekendje was verschrikkelijk... Het viel nog mee tot zaterdagavond. We zaten op een balkon van een restaurantje op ons eten te wachten en mijn man keek even op facebook... Hij las een berichtje dat al meermaals gedeeld was in verband met inbraakpogingen in het gehuchtje waar wij wonen!!! Eerst wou hij het niet vertellen tegen mij. Hij vroeg steeds of mijn ouders al langs waren geweest om de katjes eten te geven. Ik vond dat heel raar, want hij vraagt daar nooit naar als we weg zijn. En toen moest hij het wel vertellen... Ik was zooo in paniek, dat mijn avond, nacht en de volgende dag verpest was... Ze moeten nog wat meer vreemdelingen binnenlaten in ons land! Die hebben geen werk en gaan dan pikken. (Het ging om vreemdelingen, want die man die het berichtje op facebook plaatste, heeft er 1 van gezien en heeft ook hun roestoude bestelwagen zien vertrekken met vreemde nummerplaat.) Mijn ouders stuurden even later dan wel dat alles bij ons thuis in orde was en hebben het licht laten branden 's nachts om dieven af te schrikken. Ze stuurden er ook bij dat ze 1 van onze 2 katjes niet hadden gevonden... Ik begon gewoon te huilen. Dit was echt de druppel! Ik stond op punt om naar huis te vertrekken. We zijn er die nacht dan nog gebleven, maar hebben heel slecht geslapen. Vandaag zijn we al rond de middag naar huis vertrokken. En morgen... moet ik binnen in't ziekenhuis voor de hysteroscopie. Pffff
Ach meid, wat een ellende! Ga je eens lekker een weekendje weg en verloopt het zo... Is je kat wel weer terecht? Die van ons gaan nu in de zomer ook vaak een nachtje op schok, ik maak me daar niet zo druk om want het zijn toch nachtdieren. Succes vandaag!
Vervelend dat je weekend zo liep Lenamill. Was fijn geweest als je had kunnen ontspannen. Hoop dat alles goed ging vandaag.
De hysteroscopie viel wel mee. Ik moest een ziekenhuisschortje aandoen, al de juwelen uit, mutsje op, plastic sokjes over mijn voeten,... Daarna werd ik in een bed naar de operatiezaal gereden. (allemaal licht overdreven vond ik, maar ja...) Het was gewoon vergelijkbaar met de HSG. Deed geen deugd, maar op 5 minuten was het al voorbij. Daarna moest ik nog een kwartier op een ziekenhuiskamer blijven liggen, maar ik kleedde me onmiddellijk al om.
Hoi Meiden! Ik kom zojuist jullie topic tegen, en ik hoopte dat jullie nog een plekje hebben voor mij om mee te praten. Ik ben vandaag bij de Gyn geweest voor de uitslag van mijn bloedtest omdat de echo die er gemaakt was overeen kwam met PCOS, ook de bloedwaarden bevestigde dat. Waarom begreep ik niet precies, want schijnbaar waren de hormonen wel normaal? Achja, het zal zo zijn! Na in 1 jaar maar 1 x ongesteld te zijn geweest, kan ik niet wachten om te starten met de Duphaston kuur van 10 dagen en vervolgens de Clomid!! En dan maar afwachten.... Is er iemand van jullie die weet of je na gebruik van Duphaston een heftige bloeding kan krijgen? Ik ga namelijk net in die periode op vakantie :-l Lijkt me leuk om mee te praten!!
Welkom Anna! Er is in dit topic altijd plek voor dames die dezelfde problemen en obstakels tegenkomen als wij hebben gedaan! Wat balen dat je ook PCOS hebt, maar fijn dat je nu aan de Clomid mag beginnen om een normalere cyclus na te bootsen of je een stevige bloeding gaat krijgen, valt lastig te zeggen, ik heb meermaals zo'n opwekker gehad, en de ene keer valt hij zwaarder dan de andere (maandag was ik een ramp bijvoorbeeld ) Veel plezier straks op vakantie in ieder geval
Heb in het verleden ook paar keer zo'n opwekkuurtje gehad,maar bij mij was het een normale ongesteldheid zonder erge krampen of bijwerkingen of wat dan ook..
Bijna weekend, volgende week heb ik weer mijn eerste checkup, en daarna mag er maximaal 48 uur tussen de controles in zitten, ze willen niet weer zo'n chaotisch en gehaaste ronde. Hopelijk werkt het, want heb intussen wel veel rondes in het ziekenhuis gehad die mislukt zijn qua sprong of cystes
Lieve dames, Ik ben niet vaak meer actief op dit forum, aangezien ik nu meeschrijf op het IVF forum, waar ik nog veel kan leren van de andere dames en ervaringen wisselen. Ik zal af en toe nog eens komen kijken hoe het met jullie gaat en laat af en toe nog wel eens iets van me horen. Heel veel succes nog allemaal!!! Liefs, Lena