Hoii iedereen! Vorige maand hadden we afgesproken in de volgende ronde weer een topic te openen met de naam champagne dus hier is hij dan! Of bestond er al 1? Haha Hoe gaat het bij jullie? Nog een weekje ongeveer
Hey Suus!! Ik had me al wel ook aangemeld op het NOD lijstje t/m 31 dec, maar dit is wel heel gezellig Heel erg, vanochtend op 9 DPO een test gedaan toen mn man nog diep lag te slapen (had me voorgenomen pas de 31e op mn NOD te testen, geen discipline dus )en een uur zitten turen als een gek! Dacht heeeeel in de verte namelijk iets te zien! Nog te vaag voor een foto... Jij al symptomen of testneigingen?? Nog meer dames met NOD op/rond Oud en Nieuw??
ik wil ook graag meekletsen....mijn NOD is eigenlijk 2 of 3 januari, maar wil graag 30 of 31 al een testje wagen hihi.
Volgens mij kun je een topic openen in het forumdeel Zwanger worden-clubs. Daar staan de klets-clubjes, hier kun je meer vragen stellen.
Word weer een spannend weekje haha Ik heb 2e kerstdag een test gegaan... vraag me niet waarom want me nod is pas vrijdag alleen dacht wie weet leuk kerstkadootje hahaha maar niks natuurlijk
Mag ik me ook bij jullie komen melden? Heb mn NOD ergens rond 3 of 4 januari, maar wil ook 31dec een testje wagen.. (zit dan op 9/10 dpo) Heb nog niet heel "symptomen", behalve veel witte afscheiding en dat ik wat bultjes begin te krijgen op mn tepelhoven..
Tuurlijk gezellig! Ik ook veel witte afscheiding maar ik probeer er zo min mogelijk op te letten heb mezelf vorige maand helemaal gek gemaakt dus nu gewoon afwachten
Verder probeer ik ook op zo min mogelijk dingen te letten nog hoor Alleen die afscheiding valt toch wel erg op! Testdrang begint wel weer steeds groter te worden, maar nee, wil ècht wachten tot de 31e!! Morgen gelukkig nog werken, dus dan komt het er toch niet van en vanavond na mn werk eten en meteen door naar verjaardag van mn schoonmoeder Wat zijn jullie plannen wat betreft testen? Ook echt wachten tot 31 dec of 1 jan?
ik heb vandaag op 9 of 10 dpo al een testje gewaagd. Helaas negatief. Zit nu heel erg te twijfelen wanneer ik weer ga testen. Morgen of overmorgen.
Ik zou overmorgen doen (dus nu morgen haha) Zelf ben ik vandaag ongesteld geworden begon gisteren ochtend al met 1 druppel maar helaas vandaag doorgezet... wel 2 dagen eerder dan ik had verwacht dus dat is wel raar maarja volgende ronde maar weer
Stokstaartje, ik zal denk ik ook morgen nog een keer testen als ik jou was. Wie weet..!! Suusinfuus, wat balen zeg! Dat is natuurlijk niet waar je als afsluiter van het jaar op gehoopt had Hopelijk volgend jaar meer geluk!!! (nu kun je wel aan de champagne morgenavond..? )
ik lees nu pas jullie reacties, maar heb toch vanochtend getest. En daar dacht ik op ongeveer 15 minuten een streepje te zien die daarna nog ietsje donkerder werd. Maar is echt nog heel heel heel licht. Niet op de foto te krijgen. Vriend ziet hem wel, maar spring nog geen gat in de lucht omdat we dit al vaker bij de hand hebben gehad....maar dit is hoopvoller dan weer een witte test natuurlijk hihi...Heb trouwens getest met kruidvat 2 voor 5 euro Suusinfuus: nee meis....dat is echt balen!! Dit is niet het knallende uiteinde waar we op hopen...
Misschien morgen een heel super mooi nieuw jaar voor jou Ik heb vanmorgen toch voor de zekerheid een test gedaan maar negatief... ik dacht dat ik ongesteld was geworden alleen het zet al 3 dagen niet echt door... dus dacht wie weet naar helaas. Had eigenlijk morgen pas ongesteld moeten worden dus me lichaam dacht waarschijnlijk leuk joh 3 dagen van te voren pesten we je nog even hahah 2015 was voor mij echt een rot jaar dus ik probeer het positief te zien en te denken 2016 word mijn jaar met heel veel geluk Ik ga heel hard voor jullie duimen! Hele fijne avond
Had gisteren nog weer getest en weer een heel licht streepje, maar bloedverlies werd meer heeel erg licht rood alsof het vers bloed was maar dan wat verdund en heeel erg buikkrampen. "s middags geen krampen meer maar 's avonds wel weer. De krampen waren zo pijnlijk dat ik vannacht met een kruik heb geslapen. Laatste keer dat ik zulke pijnlijke krampen had was toen ik een miskraam had alleen die duurden langer...Ik denk dat ik vannacht ongesteld ben geworden, maar twijfel nog steeds. Ik kan door het bloedverlies vanaf de eisprong soms wat moeilijk vaststellen wanneer nu mijn menstruatie echt begint....Het lijkt er in elk geval op dat wij naar de volgende ronde zijn.