...ik hou jullie nog beetje in de gaten met al die wachtdagen die er waren. Balen zeg voor de mensen die geen eisprong hadden of weer die menstruatie hebben, niets aan! Hopelijk nu snel meer succes en hopelijk gewoon in korte cyclus, houdt de vaart erin! Blijft bijzonder al die spuitervaringen te lezen en hoe jullie erin staan! En Daan, van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend spannend zeg, super goed nieuws zo op de vroege ochtend! Komen straks die cm gewoon weer terug op je buik Hier verder alles prima, lekker misselijk dus dat is teken dat er iets moois gebeurd! Eind januari eerste echo, door wintersluiting extra lang wachten! Geduld....
Thnx Klets.. Ja niet meer sporten om af te vallen.. Ff kijken of iets minder intensief insanity kan gaan doen.. 3x per week ofzo ipv van elke dag.. ik zit op mn werk alleen maar voor me uit te staren. Ik kan het gewoon niet geloven. Zo vaak heeft mn lichaam me in de steek gelaten in 2013. En nu in 2014 gewoon een positieve test. Ik pas mn handtekening ook pas aan na mn nod.. Dan ga ik het ziekenhuis denk ik ook maar bellen? Of moet ik de huisarts bellen? Pfff geen idee hahahaha...
Dat geloof ik graag ja, 2014 lacht je heerlijk toe En dat pregnyl, ik krijg t niet, jullie wel, dus alles dat jullie erover vertellen neem ik als waarheid
Ja over die pregnyl.. ben natuurlijk gelijk gaan googlen.. maar het zou echt na 10 dagen weg moeten zijn.. En anders zou het niet zo'n duidelijke streepje moeten zijn als vandaag.. Krijg geen hap door mn keel vandaag zeg
Daantjuh!!!! Gefeliciteerd meid!!! Wat een goed nieuws! Hier: had 1 ei van 8 en 1 van 10mm. Niet heel groot en ze verwacht ook weer een eisprong rond cd 18/19. Dat past blijkbaar bij me, gaf ze aan. Dinsdag weer terug Lets hoe was jouw echo?
Wauw daantje wat goed! Gefeliciteerd! Hopelijk volgen wij je snel, maar je hebt vast het goede voorbeeld gegeven. Maria haha, ik moet ook dinsdag terug..mijn echo was goed, ong. Vier follikels aan iedere kant, dus niet teveel, maar een mooi aantal zei ze. Dinsdag terug voor nog een echo, vanaf vandaag drie spuitjes per dag dus kan mijn lol wel op... Vandaag ook nog bloedgeprikt dus zelfs vier. Zo gaat je spuitangst wel snel weg haha. Donderdag of vrijdag heb ik de punctie, dus vind het nu wel echt spannend worden!!!
Daantjuh!!!! GEFELICITEERD!!!! Kan me goed voorstellen dat je niks meer gedaan krijgt Echt wel spannend! Spannend hoor 1e echo. Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten om te zien wat daar binnen gaande is Klinkt positief. Nog ff verder broeden op je eieren Ik doe met je mee. Hier ook aan de provera
Hee daantjuh ja klopt. Ik zit nu op cd 9. Maar zij denkt dat mijn eitjes sowieso niet zo snel groeien. We zien t wel. Voel je je al zwanger?
@ Maria: Fijn dat er eitjes groeien, goed nieuws dat er op dag negen al wat te zien is. Dat was bij niet het geval, meestal starten en groeiden ze bij mij ook wat trager. Springen tot en met dag 20 is bij in in zks in orde. @ Lets: spannend hor ook zo'n isci traject klinkt vrij intensief. @Daantjuh: ik heb gewoon zks gebeld; daar ben je onder behandeling. Bij ons kijken ze dmv echo rond week zeven of alles in orde is en dan naar verloskundige. Spannend allemaal hor!
Hé maar Daantjuh, ik heb een LF van 12, dus 12 dagen na mijn eisprong word ik ongesteld. Dus misschien is jouw NOD wel eerder dan zondag. Toch? En Pregnyl schijnt inderdaad na 10 dagen uit je bloed te zijn (licht er aan hoeveel eenheden, maar bij ons is dat niet zo hoog). Hahaha, snap dat je geen zak gedaan krijgt . Maria, nou er begint in ieder geval al iets te groeien. Netjes toch? Helemaal fijn. En bij jou ook Lets. Je spuit je helemaal plat. Er zijn er ook veel aan het groeien. Goed nieuws joh. Lijkt me ook rete spannend om die punctie te hebben. Maar ze spuiten je toch plat? Merk je dus niets van . Provera meisjes: hopelijk snel resultaat!!! Kunnen we weer voor het eggie beginnen. Nou ik ben helemaal enthousiast en positief over 2014 hahaha. Leuk zo'n positieve binnenkomer. Dadelijk kunnen we met z'n allen gaan verhuizen. Hoe zullen we het topic noemen? PCOS zonder symptomen en zwanger of Bye PCOS, hello babe. Hmm stof tot nadenken haha. Heel fijn weekend allemaal.
Ik heb eigelijk geen idee hoelang mn LF is. Misschien dan indd vandaag mn NOD hihihi Rij straks vanuit mn werk gelijk naar de drogist voor een aantal nieuwe testen. Digitale clearblue ligt al een jaar lang ongeopend in mn kast Ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger zijn, zodat we dit topic kunnen omzetten. Super spannend Lets die punctie! Gaat ook super snel! Hopen dat de punctie meevalt. Ik ga keihard voor jullie duimen
Haha, denk er maar over na leen hopelijk kan hij spoedig gemaakt worden! gaan gewoon nu nog 1,5 maand voor we allemaal positieve test hebben!
Ook helemaal mee eens!! Ik ben terug van de prik instructie, en zoals jullie al zeiden, peanuts! moest ook echt een keertje prikken (zonder vloeistof in te spuiten) om het te ervaren. En stelde echt niks voor. Dus ben wel gerust gesteld. Kom maar op menstruatie, kan ik aan de slag (Eerst nog 2 dagen provera...)
Hey troela, fijn om te horen!!! Wat moet jij gaan spuiten? Dat ga jij ook kunnen, aldus opperspuiterd hier die vanaf vandaag 3 spuiten per dag gaat zetten... Heb overal rode puntjes op mijn buik nu. Laatst zelfs op een wc in een cafe moeten spuiten, toen voelde ik me echt een junk haha.. Leen, een nieuw topic voor als we allemaal zwanger zijn dat lijkt me idd wel wat!! Zou mooi zijn als we dat straks allemaal waren. Tessel. Al lang niks meer van je gehoord? Hoe gaat het met jou???
Daan, zon digitale test dat lijkt me ook wel wat! Ben benieuwd hoe dat er bij jou uitgaat zien straks!!!