pcos matties hahaha dat is een goeie! helemaal mee eens. Lets: Heel erg veel succes!!! Leen: Balen dat je eitjes nog niet doen wat je wilt hopelijk zondag (dacht ik ) meer succes. Zou mooi balen zijn als ze deze ronde zouden af breken. Tessel: Het blijft wel heel erg lang spannend bij jou. Hopelijk maandag eindelijk duidelijkheid. Petje af hoe je met deze onzekerheid om gaat. Hier: Ik ben eeeiinnddeeelllliijjjjkkkkk ongesteld geworden d.m.v. provera. Duurde deze keer veel langer dan anders. Zelf gisteren nog maar een testje gedaan en uiteraard een paar uur later vet ongesteld. Net zh gebeld. volgende week vrijdag 1e echo van deze ronde. En zondag beginnen met spuiten. Hopelijk heb ik daar meer succes mee
Alles is goed gegaan en meegevallen. Had 12 follikels maar 5 eitjes, was dus aan de weinige kant zei ze. Nu maar hopen op bevruchtingen. Horens we morgen. Ga nu lekker slapen. Weltrusten
Ohw ik ga keihard voor je duimen hoor Lets! Uiteindelijk heb je maar 1 ei nodig! Rust maar lekker uit! Fijn troela! eindelijk ongie! Eindelijk die spuit erin! Hoppa!
Net echo gehad. Eitje was 23 mm. Zo groot zijn ze nog nooit geweest! Spuit pregnyl is gezet dus ik weet wat me te doen staat
So HALLO JAPO! Die is groot! Heb jij mazzel dat het weekend is . Hele weekend tussen de lakens hahaha. Hoop dat die van mij zondag ook een beetje gegroeid zijn. Irritant gedoe!
Hey, pff wat was t spannend vanmorgen, 2 bevruchtingen. Niet echt veel maar hopelijk genoeg... Ze gaan nu de embryoscope in en woensdag terugplaatsing.
Spannend Lets, maar gewoon met goed vertrouwen voor die 2 gaan! ik ga in ieder geval hard duimen voor je
Yes. We zitten in de wachtkamer. Vanaf 10 uur echo's. Dan kijken of er wat gegroeid is en/of de dosis omhoog moet. Weird. Vorige keer had ik op CD 15 Pregnyl, nu is CD 14. Maar goed. Er kan vanalles gebeurd zijn daarbinnen haha. Dadelijk een update!
Nou, links eentje van 12. Rest nog allemaal klein. Woensdag terug. Wordt een lange rit deze ronde. Geen ophoging van medicatie dus.