PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja dat hoop ik ook. Inderdaad wordt mijn geduld weer op de proef gesteld. Jemig. Irritant dit!
    Het is nu eens links wat aan het groeien is. Nooit eerder gehad. Hopelijk mn lucky shot. Ben zelf ook links haha :D

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha leen, hopelijk idd je lucky shot! Wat een wachten weer zeg pff..wanneer krijg je nu pregnyl?

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Als het eitje 17 mm is. Dus die is nu op 4 dagen 2 mm gegroeid. Als het in dit tempo door blijft gaan heb ik donderdag 14 mm. Dus eind volgende week of begin die week erna.
    Kan ook zijn dat ie nu een spurt maakt aangezien deze dominant is. Hoop op het laatste scenario natuurlijk. Dus geen idee wanneer Pregnyl.

4. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Bah balen joh Leen dat het allemaal niet snel gaat als je zou willen! Dat valt toch wel tegen denk ik als het de vorige keer zo vlot ging. Maar wie weet doet de linker kant het wel voor je ;)

Ik mag vanavond m,n eerste spuit zetten, vind het toch wel een beetje spannend..

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat raar Leen... Apart.. Maar gelukkig heb je er niet ineens 7 ;)
    Dan maar ietsjes langzamer.

Succes vanaaf troela! Je kan het!!

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Als het de laatste ronde is, maakt het me niets uit dat het zo lang duurt ;). Ik heb al een lading Fostimon moeten bij bestellen. Het ziet er naar uit dat ik nog een keer wat moet halen haha. OMFG.

Vraag me af of het komt doordat ik nu 's avonds spuit in plaats van 's ochtends. Maar ja, zou eigenlijk niets uit moeten maken toch?

Troela, Puregon is toch met een prikpen of niet? Dan is het helemaal easy! Welkom bij de junkie club haha. Succes meid. Gaat je echt wel lukken!! :)
    Is iedereen nu inmiddels aan het spuiten???

Lady's, ik heb hier al eens gesproken over Bodyrock TV.
    Serieus, ze hebben nu weer een 30 dagen challenge. SUPER LEUK!!! Ik liep een beetje achter, maar heb ze dit weekend ingehaald. Het duurt maar 12 minuten per 'les' en dat 30 dagen lang.
    Voornamelijk lichaamsgewicht en anders kun je de oefeningen aanpassen. Echt een aanrader! En ik hups liever 12 minuten dan 60:cool:.

Toen ik gisteravond ging slapen voelde ik de spierpijn al opkomen haha. Ben vandaag eerst een uur gaan wandelen (opwarmen) en daarna weer gesport. Mijn billen springen onderhand uit mijn lijf evenals mijn benen. Maar 't is zo lekker. En deze keer is de challenge écht leuk!!

En nee, ik heb geen aandelen in Bodyrock tv, maar ben wel lui aangelegd :)

7. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Haha, ik ben denk ik de enige niet-junkie nog tussen al jullie spuiters :p

Ik moet sporten... Maar kan echt de energie niet vinden ervoor... Zou dan wel mooi buikje krijgen voor in mijn kostuums... ;) oooit zal ik vast wel wat gaan doen... ^^

Voor nu: lekker lui op de bank, kitten op mijn borstkas aan het slapen :)

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Kostuums???

Nou ik krijg wel een kick van het gevoel na het sporten. En 12 minuten lukt mij wel op een dag haha. Daar kan ik geen excuus voor verzinnen. Of er ronduit voor uitkomen dat ik geen zin heb. Heb ik dus afgelopen dagen gedaan, waardoor ik nu van mezelf alles moest inhalen...
    Ben geabonneerd op Instagram op allemaal fitness spul. Zie daar allemaal van die fitte mensen voorbij komen en denk steeds: dat wil ik ook. haha. Maar ja, dat gaat niet vanzelf. Dus hopelijk krijg ik mezelf steeds van die bank getrokken :)

Ah ja, jij bent nog geen junkie. Nou, hopelijk ook niet meer nodig :)

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Troela, succes vanavond, gaat jou ook lukken;)

10. debbiewhm

debbiewhm Nieuw lid

20 nov 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na dat ik 3 jaar de pil had geslikt was ik gestopt. Ik was 8 maanden niet ongesteld geworden.. Vervolgens ben ik naar de Gyn geweest en die heeft een inwendige echo gedaan.. en heeft geconstanteerd dat ik niet meer ongesteld zou worden omdat ik PCOS zou hebben!!!! Ik helemaal overstuur.. vervolgens 1 maand later werdt ik ongesteld! en nu een half jaar later heb ik iedere maand een cyclus van 35 dagen! uiteindelijk was er een verkeerde conclusie getrokken.

11. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Thanks voor de aanmoediging!! :) Lief!

Ja is idd met een prikpen. Dat is zeker easy, gelukkig ;) Maar het blijft toch gek om in jezelf te prikken

Thanks, het is gelukt. Ben nu ook een mede spuit junkie :D Vond het alleen wel gevoeliger dan toen met de 'prikles'. Misschien omdat de puregon uit de koelkast kwam, ondanks ik het ruim van te voren eruit had gehaald. En ik moet er misschien gewoon nog wat handigheid in krijgen. Anyway, 't begin is gemaakt. Vrijdag voor een echo.

12. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    dat is dan een mooi geluk :)
    helaas is het bij ons nog niet zo omgesprongen, zoals je kan zien in de 214 pagina's die we al volgemaakt hebben in zo'n 7 a 8 maanden. gelukkig hebben we al een aantal succesverhalen met medicatie en vlak voor MMM'ers

13. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hee ladies,

Sorry ff niet gereageerd. Ik heb het hele weekend in een verbouwing gezeten. Het einde is gelukkig in zicht!

Lets wat fijn dat er iig 2 eitjes zijn! Kan me voorstellen dat je het niet echt veel vindt en op meer gehoopt had.. Maar wie weet ;)
    Ik duim voor je! Wat ik me dus wel afvraag. Jij had 12 follikels.. en 5 eicellen. dus 7 follikels zaten geen eicellen in. Kan het zo zijn dat bijvoorbeeld bij mij deze ronde wel een follikel te zien was maar dat daar geen eicel in zit?
    Ik ga dat toch eens navragen.

Leen, wat balen dat er nog niet veel gegroeid was. Waarom mocht je niet meer spuiten? Bij mij zeiden ze dat als op ongeveer de helft van de cyclus (dag 12/13/14) nog niet echt een groot eitje zat dat ze dan gingen verhogen.

Troela.. fiin dat het goed gegaan is! Ik heb ook wel dat als je het vloeistof inspuit dat het wat irriteert, maar das volgens mij de puregon.

@ Debbiewhm.. Heel fijn voor jou, maar voor ons geldt dat niet. Begrijp niet zo goed wat je ermee wilt zeggen.

Nu klink ik heel kattig, maar voor mij voelt het hetzelfde als mensen zeggen.."als je het loslaat, niet meer mee bezig bent word je vanzelf zwanger" ;)

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    +1 Hahahaha.. Sorry ik dacht het zelfde, maar ik kon me nog inhouden.. :D

Ik vroeg me het zelfde af.. Ik ben ook wel benieuwd hoe dat kan...

15. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Goedemorgen :)
    Ik denk dat ik sowieso een eisprong heb gehad,
    Ik (vr)eet meer, ik ben zwaar gevoelig bij de borsten (sinds dag van vermoedelijke eisprong), plaatjes,filmpjes en liedjes kunnen mij zonder echte aanleiding aan het janken maken, en ik heb zaterdag mijn vriend helemaal lopen afsnauwen tot ik uiteindelijk jankend tegen m aanleunde en hij me op de bank heeft gezet met een bak chocolade-ijs, kitten op schoot en drinken erbij neerzette...

Dit is eigenlijk allemaal totaal niet mij ;)
    Omdat het vrij snel na eisprong begon, denk ik dat ik op de hormonen van de eisprong reageer nu...

16. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Knutselkitty wat verwoord je dat toch weer goed !!

Balen dat bij Lets en Leen het nog niet geweldig gaat met de eitjes.. maar toch hopen dat er een succesvol eitje tussen zit :)
    Door in de medische molen te zitten leert je wel met teleurstellingen om te gaan helaas.Je gaat steeds vol goede moed een ronde in en dan is er weer iets dat niet mee zit...pfff

en Debbie,jij hebt gewoon geluk gehad...uitzonderingen zijn er altijd met alles..

Daantjuh hoeveel weken ben jij nu en wanneer heb je weer een echo? Misschien heb je het al gezegd hoor,maar heb ik er even overheen gelezen.

En Troela,weer een junk erbij :) Gelukkig heb je eerste spuitsessie overleefd... het lijkt me zo raar jezelf spuiten..ik ben blij dat ze in het ziekenhuis Pregnyl zetten.Ik ben ook zo lomp dus bij mij zou het vast ook niet goedgaan.

Ik moet over een half uurtje naar het ziekenhuis en dan hoor ik of alles oke is, het een miskraam was of het ergste : buitenbaarmoederlijk ..daarna gelijk door naar mijn werk dus ik laat het vanavond nog wel weten.
    Hopelijk hoef ik er niet met een 'huilhoofd' naar mijn werk.
    Ik heb de hele week al niet gehuild, omdat ik daar niet goed in ben.Maar misschien komt straks in de auto alles er wel uit.
    Het was toch een vage week waarbij ik niet weet waar ik aan toe ben.Sowieso blij dat ik straks duidelijk heb.

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Spannend Tessel... Ik ga voor je duimen dat het goed zit...

Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger :)
    5 februari heb ik de 1e echo. Dagen kruipen echt voorbij...

In het groepje waar ik ook meeklets (15-30 sept mama's) zijn al 3 miskramen geweest.
    Wordt daar best onzeker van hoor... Maar ik moet het gewoon uitzitten :)

18. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Tessel.. wat enorm spannend! Bloed je nog steeds?
    Stel dat je instort, kun je dan niet beter lekker naar huis gaan en onder de wol duiken?
    Maar wie weet is het goed nieuws! Succes!

Tis maandagochtend hahaha, daar heeft het ook mee te maken, en mijn enorme vermoeidheid. :p
    Normaal kan ik me ook inhouden.

Kitty, spannend hee! Wanneer is je nod?

Oja, ik heb trouwens zaterdag enorm duidelijk de eisprong gevoeld. Een half uur enorme druk aan de rechterkant. Echt bizar. Zo goed heb ik het nog nooit gevoeld.

19. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Als ik rond 13/14 januari eisprong heb gehad, zal t rond 27/28 januari NOD zijn gok ik zo, morgen bloedprikken om te zien of t een eisprong was

20. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ooh, best veel dan :( ik snap wel dat je daar onzeker van wordt, maar probeer vertrouwen hebben in je lichaam en die kleine die in je lichaam druk bezig is!

Deel Deze Pagina