Leen, jij ook succes morgen, aangezien we tegelijk met dit topic begonnen zijn, samen met tessel, vind ik wel dat we dan ook allemaal ong. Tegelijk zwanger mogen raken...dien even een verzoekje in naar boven
Hahaha, ik doe niks anders . Heb het hele universum al tig keer aangeroepen. Moet oppassen dat ik dadelijk niet Octomom word haha.
Veel succes vandaag Leen en Lets Ik ga voor jullie beide duimen Net met zh gebeld, er werd gezegt dat ik een hele mooie eisprong heb gehad, dus nu even moet afwachten op volgende week. Ik stond na t telefoontje te springen katten keken me dus weer aan van 'dies gek'
Thank for the support lady's. Goed nieuws Kitty. Jiehaaaa!! Hier is mijn eitje links gegroeid tot 15mm. Verder zitten er zowel links als rechts nog steeds veel eitjes. Ze zei zaterdag terug komen om te kijken of ik spontaan een eisprong heb gehad. Blijkbaar keek ik haar als 'unne boetswagen' aan, want ze zei: jij vindt vrijdag terug komen zeker fijner? Eeeh JA! Dus vrijdag terug. En misschien geen Pregnyl nodig. Geen idee. Spannend. Dus we gaan vanavond maar eens beginnen met rollebollen denk ik Lets, hoe laat moet jij? Succes meid! Heel benieuwd!!
dus hij is afgelopen 3 dagen 3mm gegroeid Leen? wel balen dat er nog zoveel andere proberen mee te dingen naar de grote sprong en AAH nog een week wachten XD ik begin nu echt wel het wachtbankje onder me te voelen! vandaag werken en morgen 2 dagen vrij, dus maar mooi afleiding inplannen ^^
Das goed nieuws Leen, men wat moeten jullie veel rollebollen! Wij hoeven dat niet Hihi kitty fijn dat je goed nieuws hebt, volgende keer een foto van je katten maken hoe ze kijken We gaan samen op het wachtbankje, wanneer kun jij testen? Onze afspraak is pas half 4, dus jullie horen vanavond wel hoe het gegaan is. Raar idee dat ik dan toch een embryootje in me heb, dat vooral heel goed moet blijven zitten
Hier kijkt ze als: dit is toch een perfect mandje? Speciaal voor Lets Oh en volgende week di/wo zal mijn NOD dan wel zijn En waarom is de foto op z'n kant
Haha schattig. Maar volgende keer moet je even springen en dan een foto maken hoe ze kijkt he Oeh spannend, nog een weekje...aargh ik ben benieuwd wanneer wij mogen testen. Mijn vriend zei al ik koop de test wel en hou die bij me, anders ga jij eerder testen haha...lijkt me idd een goed plan van m...
Whoeeehooee wat een zenuwslopende ochtend, maar dames ik ben geslaagd!! Ik heb een 7 voor mijn verdediging! Op naar huis, dan ga ik een flesje wijn opentrekken hihi
Leen, wat fijn! Veel plezier de komende dagen! Lets nog 10 minuten haha. Succes! en wat een cutie Kitty (L)
Gefeliciteerd joyce! Hier een embryootje aan boord, de andere was er mee opgehouden helaas. Maar die we hebben was een hele goede!! Nu komt het spannendste....wachten....
Leen, succes vrijdag, Daan, hoe voel jij je eigenlijk nu je zwanger bent? Gaat alles goed? Durf je er echt van te genieten? kitty, wat een schatje! lets, ik duim voor je hoor!
Oehhh Lets wat spannend joh. Nu wachten.... hopelijk gaat de tijd snel. Leen: Gelukkig is er eindelijk een eitje die echt doorzet. Succes weer vrijdag
Wauw, af en toe kom ik even kijken, gaat te rap om alle berichtjes te lezen. Wat blijft het toch lastig traject met teleurstellingen en heeel veel geduld! Hoop echt dat er snel hele blijde berichtjes komen! Succes Lets met wachten Lets, fijn dat alle ziekenhuisdingen er nu even opzitten. Wel erg spannend hor zeg zo'n traject! Hopelijk gaat het goed!