Goede morgen weer Vandaag dagje vrij Uit bed komen is lastig Vriend had t gisteren erover misschien al zondag te gaan testen, volgens mij is ie even nieuwsgierig als ik
Zijn jullie zo geschrokken van Klets' opmerking over veel typen dat jullie vandaag allemaal stilgevallen zijn? @Klets, hoe gaat het bij jou allemaal intussen?
Hahahaha ik denk het Kitty. Nee ik had het vandaag super druk op mijn werk. De hele week al. Lijkt wel of iedereen het door heeft dat ik er nog maar eventjes ben, en wil vanalles geregeld hebben. Maar diegene die ik vervang komt toch echt gewoon terug. Dus jah.. Voor nu heb ik lekker weekend. Zwaaaaar aan toe. Morgen richting ziekenhuis weer. Ben benieuwd.
Ik ook! Morgen bloed prikken op progesteron, ben echt zooooooo benieuwd naar de uitslag! Heb overigens wederom geen symptomen ofzo. Vraag me af of dat n goed of juist slecht teken is :-/ Succes leen!
Hier idd ook drukke werkdag gehad, dus ook niet eerder de kans gehad te reageren. Ik moet morgen ook al naar het ziekenhuis. 1e echo controle met spuiten. Ben benieuwd. Leen en Maria jullie ook succes morgen
Zo, weer terug van het ziekenhuis. Links een ei van 8 mm en rechts een ei van 10 mm. En m'n bms zag er ook goed uit. Dus ben wel tevreden voor pas de 8e dag Moet maandag weer terug. En hoe is het met Leen en Maria gegaan vandaag?
Ook hier PCOS vastgesteld net in het nieuwe jaar. Leuk begin was anders. Mijn cyclus was na stoppen 81-37...en ik zit nu op dag 50. niet te volgen dus. Ik heb clomid voorgeschreven gekregen en nu is het wachten op mn menstruatie zodat ik deze in kan nemen. Maar ik ben een schijterd want als ik een blik op de bijwerkingen werp durf ik al niet meer (neerslachtig,duizelig,lichtflitsen) Heb ook eens gehoord dat het blijvende schade aan je ogen zou kunnen geven. Maarja als ik zwanger ik raken (en dat wil ik heeeeeel graag) heb ik niet veel andere keus... Aangezien ik nog niet menstrueer hoop ik in deze cyclus steeds mn eisprong te achterhalen zodat we dat nog een poging kunnen geven maar dan moet ik zowat iedere dag een ovulatietest gaan doen en daar vind ik ze te duur voor. Maar jullie zullen ook vast die gedachten kennen die je dagelijkse gedachtengang overnemen. Tips om om te gaan met het feit dat het mijn dag beheerst? Helpt er ook zeker niet bij dat mn zus afgelopen week mededeelde dat ze zwanger is...
Hallo Benthe, welkom bij ons "clubje" we hebben al een paar meiden die door middel van clomid zwanger zijn geraakt *yay* we hebben volgens mij 2 dames die last hadden van een aantal bijwerkingen, en deze hebben nu een passende oplossing gekregen. (Leen82 iig, en je hebt nu niet meer last toch?) de lange cyclussen kennen we, en ook hoe neerslachtig je daarvan wordt helaas.. Dat je zus nu wel zwanger is, zal zeker pijnlijk zijn, maar jou tijd zal ook komen, al heb je t liever eerder dan later ^^ @Leen; zal ik zo de lijst weer bijwerken?
Leden Leen82, 31 jaar, 1e kindje Lets, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje MariaP86, ?? jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Blondie84, 29 jaar, 1e kindje Joyce01, 27 jaar, 1e kindje Troela84, 29 jaar, 1e kindje xElles, ?? jaar, 1e kindje Benthe1986, ?? jaar, 1e(?) kindje Behandelingen Leen82, Fostimon + Pregnyl Tessel30, Clomid 100mg, Primolut + Pregnyl MariaP86, Puregon + Pregnyl June9, Duphaston, Clomid Troela84, Clomid 150mg + Metformine Knutselkitty, Clomid 50mg Lets, ICSI in januari '14 (intussen eerste terugzetting gehad!) xElles, Primolut Joyce01, ?? Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 Lasvegas Ana Leigh Klets Daantjuh
Juuuuuts! @Troela, wauw man. Jij bent van de rappe deze keer. Super nieuws. @Benthe, welkom hier. Je krijgt dus geen kuur om je menstruatie op te wekken begrijp ik? Kleine tip van een ervaringsdeskundige: lees geen bijsluiters, want dan heb je onderhand al bijwerkingen voordat je überhaupt 1 tablet genomen hebt. Daarbij reageert iedereen heel verschillend. Ik ben blijkbaar heel gevoelig en kon niet goed tegen de Clomid. Echter heb ik het toch een half jaar 'vol gehouden'. En in dit cluppie zijn inderdaad wat meiden zwanger geworden met Clomid. Nu spuit ik hormonen en daar heb ik geen last van. Alleen van de Pregnyl wel. Daar word ik misselijk van. Maar als je het met 5 tabletten kunt fiksen i.p.v. dagelijks spuiten is de keuze zo gemaakt denk ik . @mijn echo Wat een trage hoepel is mijn ei zeg. Unglaublich. 16 mm. We kruipen vooruit. Over die kleine eitjes heb ik het niet eens meer. Dus zondag terug. Wederom geen ophoging van de meds. Het was volle bak in de wachtkamer. Gelukkig zat er ook een vriendin, dus we hebben dikke lol gehad. Genant Door al het scheren heb ik dus een ingegroeid haarzakje op mijn lies. Een beginnend steenpuistje (ja, kan het niet mooier benoemen). Dus ik lig in die stoel en probeer enigszins 'gunstig' te liggen zodat hij het niet kon zien. Zegt die kerel: uitkijken met scheren meid, je krijgt anders een vette steenpuist daar'. Hmm ja, verbergen dus niet gelukt haha. Is wel een grappige vent. Hij maakt grapjes zonder te lachen zeg maar. Bepaalde humor die ik wel kan waarderen. Maar toch had ik graag even een luikje gehad waarin ik weg kon zakken. Volgende keer maar met een volle bos hout voor de deur gaan dan (kiddinnnggg). Questione! Vanavond heb ik een etentje met vriendinnen. Toen ik die plande ging ik er vanuit dat ik 's avonds niet meer hoefde te spuiten. Maar niets is minder waar dus. Ik kan de spuit ook niet er voor of erna zetten. Dus dat komt ff klote uit. Waar ga ik dat doen dan? Aan tafel? Op het toilet (onhygiënisch)?? Dunno!
@knutselkitty: Mijn behandeling klopt niet meer op het lijstje. Is nu puregon + pregnyl @Leen: Wat een trage ronde voor jou in vergelijking met de vorige keer. Hopelijk zondag een 'volwassen' ei En wat betreft het etentje, ik heb zondag hetzelfde probleem. Zat te denken toch maar op het toilet. Maar ik heb het natuurlijk wel makkelijker dan jou met zo'n spuitpen. Aan tafel lijkt me ook niet zo prettig met al die ogen op je gericht. Of misschien iets expres in je auto laten liggen en dat als excuus gebruiken om evt te spuiten in de auto. Roep ook maar iets. Ben niet zo goede leugenaar
Leden Leen82, 31 jaar, 1e kindje Lets, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje MariaP86, ?? jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Blondie84, 29 jaar, 1e kindje Joyce01, 27 jaar, 1e kindje Troela84, 29 jaar, 1e kindje xElles, ?? jaar, 1e kindje Benthe1986, 27 jaar, 1e kindje Behandelingen Leen82, Fostimon + Pregnyl Tessel30, Clomid 100mg, Primolut + Pregnyl MariaP86, Puregon + Pregnyl June9, Duphaston, Clomid Troela84, Puregon + Pregnyl Knutselkitty, Clomid 50mg Lets, ICSI in januari '14 (intussen eerste terugzetting gehad!) xElles, Primolut Joyce01, ?? Benthe1986, Clomid (wachten op menstruatie) Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 Lasvegas Ana Leigh Klets Daantjuh
@leen: Ik heb provera gekregen. maar besloten het nog even een kans te geven. En ik ga de bijsluiter weggooien En proberen de baby praatjes van mijn zus te vermijden op mijn verjaardag volgende maand...
Ah okay. Ja ik wilde eerst ook wachten met het op te wekken. Al heb ik het uiteindelijk wel gedaan. Gebeurde niets bij mij . Is je zus zwanger? Het kan misschien fijn zijn om dit met iemand te delen. Straks met echo's e.d. kan het wat extra impact krijgen zeg maar. Het lukt je dan niet om er 'niet mee bezig' te zijn zoals velen adviseren . Of gewoon lekker hier melden
omdat ik een ei heb gehad, en dus een NOD heb gekregen, had ik me bij een topicje gevoegd.. jeetje, in een half uur kan er al makkelijk 3 pagina's bij zijn, er is pas op 1 van mijn 4 berichtjes ofzo gereageerd. ik hou t wel bij deze topic! xD wat een spamberen zijn t bij de NODjes xD
Aaaaaaah Kitty! Gewoon lekker hier schrijven dan . Is toch veel gezelliger . We maken straks wel een nieuw topic haha. Kunnen we al onze perikelen daar weer kwijt... Ik heb me ook eens toegevoegd bij zo'n topic, maar dat is gewoon niet te volgen. Heb er een hekel aan als mensen alleen maar iets posten en niet op andere reageren (zoals die Wabilla of zo hier wel eens doet). Dus reageer ik daar ook niet op . Maar eindelijk een NOD. Wanneer issie?
Haahahahaha Leen indd.. Wabilla Ik zou gewoon op de wc spuiten.. Ach zondag mag je vast de pregnyl. Komt Goed... Welkom Benthe! Ik heb super last gehad van de clomid. (lichtflitsen etc. ) Super bizar, maar geen blijvende schade. Het sloeg overigens ook niet aan. Ik zou lekker beginnen met de provera. Dan kan je tenminste over 2 weken aan de slag met clomid. Andere Topics Ik praat mee met 15 tm 30 september mama's. Ook geen touw aan vast te knopen. En zijn gewoon (serieus) al vrouwen die een buikband hebben gekocht. Maken ze foto's van hun uitgezette buiken.. Kom op zeg.. 6 wkn.. Dan zie je echt geen reet.. En ze zitten mekaar een beetje te overtreffen met symptomen. Nou ik ben blij dat ik nergens last van heb..