Een buikband ja? Je bedoelt toch niet zo'n lelijk ding wat je over je kleding aan trekt? Zo van: nee het is geen vetrol, maar ik ben zwanger? HELL NO dat ik ooit van mijn leven zo'n ding aan trek! Vind ik zo dom en zo niet uit zien! Joh, laat die ganzen lekker belabberd de zwangerschap doorkomen zou ik zeggen . Ideaal toch als je nergens last van hebt? hahaha. OMFG!
@Daantjuh: na hoe lang clomid kreeg je deze bijwerkingen? Heb je het lang gebruikt voor ze erachter kwamen dat het niet aansloeg? Wel bemoedigend om te lezen dat jij nu zwanger bent ondanks pcos en clomid resistentie! gefeliciteerd!
Hey benthe, helaas ook welkom hier! Idd erg dubbel dat je zus nu zwanger is... Spamberen, dat zijn jullie ook hoor (maar wel leuke teddyberen hoor) Owja ik heb ook van die topics gelezen, ik ben net gestopt met de pil, moet 5 dagen wachten om te testen, hou het niet meer..uhm ja.. Vreselijk hihi.. (Oke als je lang bezig bent en je houdt t nie meer is dat heel wat anders..) Leen, ik heb weer dubbel gelegen om je puistenverhaal haha! Ik heb ook een keer op de wc gespoten maar toen had ik idd ook een prikpen bij dus dat was wel te doen...(met veel wcpapier kom je een end qua hygiene) Heb jij ampullen dan?? Had ik trouwens verteld dat we een foto van ons embryootje hadden gekregen. Echt grappig, je ziet er helemaal niks en ook weer vanalles in. Vind t maar een raar idee dat het nu ergens in mijn buik zit, geen idee waar, en dat dat ministipje (op de echo) even zelf bepaald of ie blijft of niet..(hoop dat ie net zo lui is als zijn ouders) en van plan is te blijven zitten en nergens meer heen te gaan
@Lets: Wat bijzonder dat je een foto hebt gekregen. Ik zou me er helemaal blind op staren om toch iets te zien of van te maken. Ik duim voor een luie embryo @Benthe: Welkom! Ik zou net als wat Leen zegt gewoon beginnen met provera. Want dan kan je aan de slag. Want zoals je hier al wel hebt gelezen kan 't (hoop "t niet voor jou) toch best nog wel ff duren voordat het 'raak' is. @ Daantjuh: Fijn joh dat je lekker nergens last van hebt. Hopelijk blijf je je hele zwangerschap zo goed voelen. Heb je ook gewoon verdient omdat je al genoeg voorwerk hebt moeten doen Hier ook al zo iemand die dat echt vreselijk vind. Ik heb ooit iemand met zo'n ding zien lopen met de tekst: Gemaakt met liefde WTF Hahaha Mee eens! Of van de opmerkingen: ja het is pas de 1e ronde maar ik wil het zooooooooo graag. Ja duh we willen het hier allemaal zooooooooo graag!
Ja en dat zijn vaak ook nog personen die dan in no-time zwanger zijn....we doen toch iets verkeerd... Troela, Geen luie embryo graag hij moet zich wel blijven delen en vasthouden Ik ben wel lui vandaag...
Ladies! Even n break van schoonmaken. Leen wat irritant van je slome ei. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld! Moest wel enorm lachen om je steenpuist verhaal! Wat shit dat hij dat zo zegt! Haha. Daantjuh heerlijk nuchter ben je weer. Ik geloof dat als ik met m'n buik naar voren sta dan ook 6 weken zwanger ben haha! Oja uitslag gehad, 6 dagen na m'n eggjump is mijn progesteron al 55,3 woehoe! Echt even lekker nieuws dus ik sta hier al dansend schoon te maken haha! Lets ik hoop zoooo dat tie blijft zitten!
Ow fijn maria, super om te horen... Sja dames, dan kopen wij geen buikband met made with love maar eentje met: Made with: pregnyl, spuitjes, gynaecoloog (+naam), etc veeel origineler
Gaaf! Ik krijg ze soms wel eens mee van m'n eitjes Aftellen, over paar dagen kun je testen!! Nope, geen breek ampullen. Mini potjes zeg maar die ik eerst moet mixen ook. WHAHAHAHA. R u F*cking kidding me?? make love, not war! Echt, ik vind die dingen zo dom. Sorry als ik hier iemand tegen de borst stoot. Maar kom op zeg!! En anders doe je hem ónder de kleding. Of met van die 2 voetjes er op. En het liefste in een totaaaaal andere kleur dan je outfit. Je ziet wel eens meiden die er maar eentje hebben, en die bij ALLE outfits aan doen, ongeacht wat ze aan hebben en of het vloekt. En het is inderdaad dat ik zo'n band zie dat ik denk van Ach, vetrol én beeb buik dus. Mag ik dat zo zeggen ja? Ja enorm. En mijn geduld is al lang op. Of ja, nooit gehad eigenlijk... MWhaha, hmm ja, die steenpuist. Lekker gênant. Iets met hart en op de tong Jiehaaaaaa. Hoe vet!! Wanneer is je NOD? Nice, goed het weekend in zo haha.
Ik bedoel lui in de zin dat ie lekker lui bij jou blijft en nergens heen gaat Whahahaha, dat is een goeie Whoehoe!! Goed bezig!
Nou Leen, ik denk dat je gelijk gaat krijgen Vandaag met naar de wc gaan een paar druppels bloed. Zal ik dan toch ongesteld worden?
Lets wat leuk dat je een foto mee hebt gekregen! Dames dank voor alle felicitaties. Eindelijk mijn bachelor bedrijfskunde. Na 5 jaar eindelijk weer eens avonden en weekenden vrij zonder studieboeken! En misschien kan ik hier wat meer kletsen, maar op mijn mobiel soms toch wat lastig om op iedereen te reageren. Ik kan t niet allemaal onthouden dan wie wat schrijft :x En natuurlijk welkom aan de nieuwe dame! Ohja en voor t lijstje; Ik ben inmiddels al weer 28, en ga op cd 40 weer beginnen met duphaston & vervolgens 150 mg clomid. Weet niet zo goed waarom ik tot cd40 moet wachten, maar ik doe dan maar braaf een zwangerschapstest zoals afgesproken en daarna verder Zo nu lekker slapen, t was weer een lange dag vandaag. Ohja en die buikbanden zie je die nog dan? Dacht dat t echt van een paar jaar geleden was. Toen vond ik t bij sommige vrouwen nog wel leuk maar lang niet bij allemaal en sommige teksten ed vreselijk! !
Joyce, ik doe t ook 9 van de 10 keer op mijn mobiel, ik houd dan soms extra pagina's open zodat ik nog ff kan spieken wat ervoor allemaal gezegd is Oh xElles, hopelijk breekt er niks door, hoe is t deze ochtend? Over die buikbanden, ik heb me erg vermaakt met jullie meningen! Zelf heb ik ze niet zo vaak gezien, en zie me er eigenlijk ook niet snel mee lopen... Maar zoals alles, time will tell
@Knutselkitty Nou, de volle lading hoor... Werd vannacht wakker van de buikpijn. Ik voel me een beetje 'verdrietig'.. Op de een of andere manier. Niet de teleurstelling dat het (weer) niet raak is, maar dat het net gebeurt voor mijn afspraak met de gyn. Straks gaat ie moeilijk doen. 'Maar je bent nu toch ongesteld geworden?'
Oh super elles. En de gynaecoloog zal daar niet zo op reageren lijkt me. Anders op je strepen staan! Want in de regel sta je weer buiten voor je het weet . Joyce, volgend mij heb ik je vergeten te feliciteren. Dus alsnog een dikke proficiat Troela, jij had een tekst geciteerd over die banden (naam gyn, pregnyl etc) haha. Hilarisch. Maar ik kon die originele tekst niet terug vinden?! Ligt misschien aan mn phone. Druk weekend voor de boeg verder. Morgen weer kijken hoe mn ei er voor staat. Gisteren in het restaurant maar een spuit op het toilet gezet haha. Voelde me echt net een junk! Weird!
haha, ja als geboortebordjes in de tuin staat toch ook wel eens van: aannemer: mama en papa, uitvoerders etc..ken je die? Daar hadden wij ook al allemaal de namen van de artsen al pratend ingezet. Krijg je ook wel een heel apart geboortebord Elles, begrijpelijk dat je je dan een beetje verdrietig voelt. Toch weer niks he... idd op je strepen gaan staan en durf te vragen!
Balen xElles! en gewoon op je strepen staan, zo door klungelen is ook niet fijn in de vriendengroep gaat een "geboortebord" rond die zelfgemaakt is, en alle namen met geboortedatums op achterzijde worden gezet. dus die zal mogelijk voor een raam komen hier. als het raak is deze ronde, wil vriend het nog geheim houden voor omgeving, dus ik moet minimaal een maand mensen voorliegen die weten dat ik bij t ziekenhuis loop... hmmz... vriend wil dus morgenochtend met mij gaan testen, zegt ie toenstraks "zullen we morgen even tourtje ouders en schoonouders doen?" als je wilt dat ze t meteen weten, sure hij is al onzeker of hij t volgende week kan stilhouden voor zijn zusje (die weet nog niks van ons proberen af)
Oh spannend Kitty. Hopelijk wil je het nieuws wel met ons delen hahaha. Ik ga duimen. Jaaa troela, die bedoelde ik. Goeie humor Lets haha. Zooo. Wij hebben net personeelsfeestje gehad. Ik ga nu maar mn nest uitzoeken. Morgenvroeg weer naar het ziekenhuis. Wel gezellig; vrienden van ons moeten ook weer voor een echo. Deze week was het erg gezellig in de wachtkamers haha. Hopelijk laatste keer. Slaap lekker!!