PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Dames haha wat een gesprekken. Wilde ik zojuist een foto van mij met een mooie buikband plaatsen... :$ Laat ik het nu maar wezen ;)

Haha nee hoor, ik had het er vorige week op het werk nog over, hoe vreselijk ik die buikbanden met teksten vond: 50% mama, 50% papa = 100% ikke :( of don't touch! VRESELIJK!
    Een leuke gekleurde buikband kan wel leuk zijn, maar niet helemaal voor mij denk ik... Ik ben meer van de jurkjes en leggings.

Morgen de 20 weken screeningsecho.. spannend!

@Knutselkitty... ik vind het wel heel spannend voor jou.. ik duim! Hopelijk straks met positief nieuws!

Voor alle andere (veelal spuitende ;)) dames, succcces! Ik houd alles in de gaten!

2. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Hey Leen hoe is het vandaag gegaan in het ziekenhuis?

En Knutselkitty al getest?

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Tijdens het werkende moment zagen we heeeeeel licht een streepje, maar hij is verdwenen :(
    dinsdag nog een poging indien ik niet ongesteld ben geworden..

Alweer 20 weken nana? Gaat snel! :)

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hahahaha humor Nana. Maar ik wil wel eens zwangere buiken zien. Dus lekker showen haha.
    Oooh kitty, spannend!! Whaa. Ik zou gek worden. Fingers crossedddd.

Mijn ei is ineens door geschoten tot 19mm dus heb Pregnyl gekregen.
    We hebben zo moeten lachen met die gyn.

Ik vroeg waarom ze opschrevdn dat ik rechts een ei heb, terwijl hij links zit. Zegt hij later heel droog en met een stalen gezicht: ja eeh de pregnyl wel links spuiten, want rechts zit niets haha. Hilarische vent. Droogkloot. Dat is dezelfde als het steenpuist verhaal zeg maar.

En ook dat we nu dus 'actief' moesten zijn maakte hij grappige opmerkingen. In de wachtkamer zat een vriendin en wat bekenden. Volle bak en super gezellig haha. Iedereen brak. Allr dames de mannen meegesleurd. Zo'n typisch zondagsbeeld.
    Dus op cd 21 (!!!!!) toch eindelijk pregnyl gekregen.
    Damn you egg!!! Nu mag ie zn best gaan doen!

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Jaa gaat heel snel!!
    Oeh jeetje vervelend zeg.. nu weet je nog niet veel. Ze zeggen dat het evt aanwezige hcg om de dag verdubbeld, dus dan zou ik ook dinsdag nogmaals testen als ik jou was. Fingers frossed!!

@Leen, al het goede komt langzaam? Ik hoop dat dit em voor jou wordt!! Het klinkt bijna als een gezellig iets om naar jouw gynaecoloog te gaan. Ware het niet dat de reden natuurlijk niet zo leuk is, maar hij brengt wel sfeer in de tent zo te horen! :D

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Balen Kitty! Hoop dat je dinsdag een ander resultaat hebt.

Oeh spannend Leen! Haha in ieder geval een leuk begin van deze zondagochtend dus :D

Ik duim voor jullie allebei!!

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nou meestal zit iedereen dom voor zich uit te kijken, maar ik buurt liever. En nu zat er deze week ook steeds mijn vriendin dus super gezellig haha. En met die gynaecoloog moet ik ook lachen. Droge vent.

Goed werk heeft tijd nodig dus fingers crossed haha.

Oh nana die tijd vliegt echt ja! Wat leuk. Voel je je wel goed?

Ja inderdaad Elles :D. Dadelijk eerst verjaardag van mijn petekindje. Ze wordt al 4. En daarna... Maar vroeg het bed in :D :D

Hoop alleen dat ik deze keer niet misselijk word van de Pregnyl. Anders breng ik morgen ook het grootste gedeelte van de dag in bed door vrees ik. Ben gelukkig vrij. Dat scheelt.

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah gezellig, verjaardag :) kleine kindjes worden groot! Vind ik ook altijd als ik de kindjes van mijn zus zie!
    Gaat zo snel allemaal joh!

Hahah heel veel succes dan vanavond!! :D

9. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Goed nieuws Leen! Veel plezier de aankomende 40 uur :D

Het blijft nog even spannend bij jou knutselkitty, ik duim voor je!

@Nana, gaat echt snel alweer 20 weken...Gaat alles goed?

10. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Net kwamen vrienden langs om hun blijde nieuws te delen. Ze heeft ook pcos en ook al lang in de mmm (hormoonpompje).
    Super lief dat ze het persoonlijk kwamen vertellen. Het overviel me even enorm dus stond ze huilend te feliciteren haha.
    Zo stom!
    Maar blij dat het eindelijk gelukt is bij ze. Hopelijk zijn wij next haha.

11. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Wel lief dat t persoonlijk kwamen vertellen :)

Mijn vriend zei toenstraks; als je gewoon gelijk die clearblue digital had gebruikt hadden we t geweten!!!
    Ja schat... Je vertrouwd de kruitvat testen niet, nu weet ik t wel

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hahahaaha. Maar hij is wel betrokken :)
    Hopelijk overmorgen een positief bericht!!!
    Voel of merk je iets??

13. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Van alles, borsten beginnen steeds meer gespannen te raken (kat dacht al dat ik een melkmachine was vannacht..)
    Misselijkheid met vlagen, tranen in overvloed sinds afgelopen maandag ofzo, gisteren een lachstuip gehad waar ik bijna niet uit kwam tranen stroomden over mijn gezicht
    Twijfels alom of ik wel gereed ben voor een kleine ineens... Vriend heeft gelijk die twijfels weggehaald weer gelukkig :)

14. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend knutselkitty! Succes met nog even wachten, hopelijk dinsdag een mooie clear blue.

Leeb, goed nieuws van je ei, fijn zo op een vrije zondag! 😊

Met mij gaat goed, eerste echo gehad. Weer erg bijzonder, iets terug gezet in de tijd, wat de lichte testen ook weer verklaarden. Over anderhalve week weer echo in zks.

Ik hoop snel dat iedereen buikbanden kan gaan dragen 😉

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oeeeh. Spannend kitty. Dan moet het bijna wel zo zijn :):)

Fijn dat alles goed gaat Klets. Leuk joh. Fijn al die echo's :)

Hmmm. Pap had vannacht gedroomd dat wij een kleine kregen. Een jongetje. Was net geboren in zijn droom. Gevoelsmatig denken wij ook dat de eerste een jongetje gaat worden...
    Zou leuk zijn als het dadelijk inderdaad raak is haha. Wij doen in ieder geval goed ons best haha

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow Leen, ik hoop dat je vader goed is in voorspellende dromen;)!

Heb jij al een buikband klets;)

Oeh knutsselkitty wat hou jij t spannend!

Ik heb mijn dag nie vandaag, hopelijk morgen beter;) Beetje emotioneel e.d. krijg je van al dat wachten...nu lekker met een dekentje op de bank all you need is love kijken...lekker meejanken;) soms is dat ook heerlijk!

17. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hier nog 1.. vreselijk dat wachten!
    Ik moet nog 5 nachtjes slapen, maar dat zijn er 5 teveel.

Serieus? Wat een heftige symptomen al!
    Ik voel nog he-le-maal niks :(
    Was er maar 1 symptoom dat duidt op een zwangerschap in de wachtweken. Zou het zoveel makkelijker maken.

18. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik was gisteren op visite bij mijn ouders toen er iets werd gezegt dat fout viel bij mij, en ondanks dat ik snapte dat t een foute woordkeuze was kon ik mezelf niet in toom houden en barste ik in tranen uit, en heb ik mijn ouders erg lullig laten voelen...
    Toch maar even na drogen van tranen en ondersteuning van vriend verteld dat ik laatste paar dagen geen controle heb over mijn emoties en dat t aan mij lag...

En de 2v5 van kruitvat gaf vandaag weer omo-wit aan :(

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maria, geloof dat we ongeveer gelijk kunnen kunnen testen...;) ik tel ook al de nachtjes slapen...

Kitty, irritant he die onbedwingbare emoties...weten je ouders dat je bezig bent ofnie? Mm en omowit. Balen!!

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh balen Kitty. Maar goed, als je wel zwanger bent kan het zijn dat je wat later HCG of zo aan maakt. Dus het kan nog alle kanten op. Wanneer is precies je NOD?

Hier is de misselijkheid van de Pregnyl gelukkig weer weg. Na vandaag kan het lange wachten weer gaan beginnen.

Qua rollenbollen zitten we denk ik wel goed. Gisteren en eergisteren en vandaag en morgen. Het rollenbollen was niet allemaal 'gepland', dus daarom is het een aantal dagen achter elkaar :). Vandaag en morgen wel uiteraard.
    Volgens de gynaecoloog (heb het nu onderhand zó vaak na gevraagd) kan dagelijks geen kwaad rondom de eisprong.

En die hormonen. Herkenbaar hoor. Weet soms ook niet wat ik met mezelf aan moet haha.

Gaat het met jou ook weer een beetje Lets?

Deel Deze Pagina